Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

מחבקים את חקלאי הדרום והצפון: אלה השווקים שיתקיימו בקיסריה, בנימינה, פרדס חנה, חוף הכרמל ועמק חפר

מחבקים את החקלאים ונהנים ממיטב הפירות והירקות של הדרום וגם הצפון: אלה השווקים שיתקיימו ברחבי האזור בימים הקרובים, כחלק מההתגייסות הישראלית למען החקלאות בעוטף ישראל וביישובי הצפון.

חוף הכרמל

בשבועות האחרונים ספגה החקלאות בדרום הארץ ובעוטף עזה ספגה מכה קשה מאוד. בשעתם הקשה של חלקאי/ות הדרום – אנחנו כאן בשבילם! מוזמנים ל שוקעוטף – מיטב התוצרת החקלאית מהדרום ומעוטף עזה, ללא פערי תיווך, כל ההכנסות ישירות לחקלאים/ות.
יום ג’ 31.10 // 14:00-21:00 // מרכז מיר”ב. 


קיסריה

שוק עוטף ישראל מגיע לפארק החרוב בקיסריה ביום חמישי הקרוב, 2.11.2023. 


בנימינה

שוק איכרים – מחבקים את חקלאי הדרום. כולם מוזמנים להגיע לחבק את החקלאים וליהנות ממיטב הפירות והירקות של אחינו בדרום.
יום שישי | 3.11 | החל משעה 08:00 | מאחורי מבנה המתנ”ס בבנימינה.
בשעה 12:30 תתקיים קבלת שבת מוזיקלית לכל הקהילה. כולם מוזמנים.


פרדס חנה-כרכור

בשישי הקרוב נפתח את שוק האיכרים במתכונת אחרת, נשמח להזמין אלינו לפרדס חנה חקלאים ויצרנים מהדרום ומהצפון שימכרו את התוצרת החקלאית שלהם. אנא מכם – אם ראיתם פרסומים של חקלאים שמחפשים מקום למכירה – קשרו בנינו. נשמח לתת להם מקום חם ואוהב אצלנו לכמה שעות של נחת וחיבוק חם מתושבי האיזור.
* אין מרחב מוגן אך יש אישור מפיקוד העורף להפעיל את השוק כמובן *
מחכים לכם, יום שישי, בין השעות 08:00-14:00. 
הבוסתן של סבא יוסי, רחוב הדקלים פרדס חנה-כרכור | בוויז – הבוסתן של סבא יוסי. פרדס חנה.


עמק חפר

בשעות קשות אלו, שוק עמק חפר מתגייס לעטוף את החקלאים, מהעוטף, מהצפון ומהעמק שספגו מכה קשה. זוהי הזדמנות יוצאת דופן להביע תמיכה, אחדות והזדהות ע”י רכישת התוצרת שלהם: תוצרת כחול – לבן. תוכלו להנות ממיטב התוצרת החקלאית מהעוטף, הצפון ועמק חפר. מחירים אטרקטיביים מהחקלאי לצרכן.  כל ההכנסות ישירות לחקלאים/ות. יחד עוטפים את החקלאים.
יום שישי הקרוב  3.11 | 8:00-14:00 | גן אירועים העמק רחוב גשר העץ 19 פארק תעשיות עמק חפר | במקום קיים מרחב מוגן. 


חדרה

אחת ההתארגנויות המרכזיות שהובילה התנדבות למען חקלאי הדרום היא  “שוקיט” –  רשת חנויות ואתר אונליין מעמק יזרעאל. החברה עוסקת בגידול ושיווק תוצרת חקלאית מאז שנות ה-60, גם בימי שגרה מקדמת ומחזקת ההתאגדות חקלאות ישראלית בלמעלה מ-300 משקים ישראלים ברחבי הארץ. בעקבות האירועים בדרום יזמו מתחם מול החוף וילג’ בחדרה ביחד עם שוקיט יריד מכירות של תוצרת חקלאית מהדרום על מנת לסייע כמה שניתן לחקלאים משם.
לאחר שמתנדבי האגודה אספו, קטפו, ארזו והובילו את התוצרת למתחם, היא תימכר באריזות מוכנות שיכללו פירות וירקות, בין היתר:  עגבניות, מלפפונים, תפו”א , פלפלים, אבוקדו, גזר, תפוזים , בטטות וקלמנטינות. כולם ימכרו במחיר מסובסד וללא פערי תיווך.

היריד יתקיים ביום שישי 3.11.2023, בין השעות 9:00 – 14:00 או עד גמר המלאי, באזור המזרקה במתחם מול החוף וילג’, בכיכר המרכזית.

דילוג לתוכן