Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

גיל חנניה, המועמד לראשות מועצת בנימינה-גבעת עדה נפגש עם מנכ”ל ‘תאגיד המחזור תמיר’: יקודמו תחום איכות הסביבה, נראות המושבות והנגשת המחזור

חנניה: "החזון הסביבתי שלי משלב תכניות להנגשת מחזור לצד מהלך הסברתי חינוכי ושיתוף הקהילה"

גיל חנניה, המועמד לראשת מועצת בנימינה – גבעת עדה נפגש עם רני איידלר מנכ”ל תאגיד המחזור תמיר, על מנת לבחון כיצד ניתן לקדם את נושא איכות הסביבה, ניראות המושבות והנגשת המיחזור והחינוך אליו.

בפגישתם, שוחחו חנניה ואיידלר על הנראות של המרחב הציבורי ודיברו על אפשרויות שונות לבניית תכניות להנגשת מחזור לצד הסברה תומכת, כדי להגיע למצב בו יהיה ברור לכל תושב, מקטן עד גדול, לאן משליכים את האשפה ולמה.

“כמי שאוהבים את הבית שלהם חשוב שנדאג לו. זה נכון לגבי המושבות שלנו ונכון לגבי הכדור עליו אנו חיים” אמר חנניה בסיום הפגישה והוסיף, “כחלק מהחזון הסביבתי שלי למושבות, התכנית המוצעת כוללת בין היתר סבסוד של קומפוסטרים לבתים צמודי קרקע, שינוי התהליכים להפרדת האריזות ומגוון של דרכים להנגשת האפשרויות למחזור עד אחרון התושבות והתושבים.

איידלר וחנניה. צילום: מטה הסיעה

“כמו שאתם כבר יודעים, בעיניים שלי כל עשייה טובה וברוכה תבוא תמיד עם מהלך הסברתי חינוכי ועם שיתוף קהילתי. כי הבית הזה הוא של כולנו והכדור בידיים שלנו”.

מעבר לפגישתו של חנניה עם איידלר, יש לחנניה משנה סדורה בנושא איכות הסביבה והנגשת המיחזור וכחלק ממנה היא כוללת גם הפעלת תוכנית הדרכה בבתי הספר להטמעת נושא הקיימות כתחום מרכזי בעולם החינוכי, בכל הנוגע לאיכות סביבה, שמירה על הטבע, מיחזור ועוד. מוקדי מיחזור יוקמו בכל מוסד חינוכי ויתופעלו כחלק ממערכת חינוך לקיימות. יקודמו ויפתחו תכניות פינוי והפרדת פסולת (רטובה ויבשה וכן חלוקה לפחי מיחזור). יוצבו קומפוסטרים ופחים חומים במרחב המושבות, לצד פחים כתומים, סגולים, כחולים, אפורים, מחזוריות לבקבוקים, קרטוניות ומתקני איסוף לפסולת אלקטרונית.

תעודד תנועה באופניים: שימוש והגדלת שבילי ומסלולי אופניים והתקנת מתקני אופניים בבתי הספר. יוקם צוות נאמנים יישובי לטיפול ושמירה על איכות הסביבה. בנחל תנינים תופעל תכנית אקולוגיה וקהילה לצד טיפוח הנחל. בשיתוף עמותת נחל תנינים.

יקודם שיתוף בין הארגונים ופרויקט ‘אמץ נחל’ על מנת ללמוד את התחום ולפתח דרכי פעולה ותמיכה משמעותית מ”יד הנדיב-קרן רוטשילד”. הפרויקט יבוצע תוך שיתוף פעולה עם רשות הניקוז המקומית  ויצירת קשר מתמשך בין הקהילה לשטחי הנחל על ידי העברת הפעילות והיציאה אל הטבע לשטחי הנחל וקיום פעילות שומרת סביבה ולמידה המותאמת לצרכי הסביבה המקומיים.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן