עו"ד נוח שמאילוב יתמודד על ראשות עיריית אור עקיבא: "פועל מתוך אהבה ותחושת שייכות עמוקה לעיר"


בחירות 2018

[ujicountdown id="בחירות 2018 " expire="2018/10/30 08:00" hide="true" url="" subscr="" recurring="" rectype="second" repeats=""]


עורך הדין והפעיל הציבורי הכריז כי הוא מתמודד על ראשות העיר בבחירות הקרובות. בין היתר, לדבריו, יתמקד בפרויקט פינוי בינוי בשכונת שז"ר, מחיר למשתכן ושקיפות


עו"ד נוח שמאילוב, תושב אור עקיבא ופעיל ציבורי, הודיע השבוע כי יתמודד לראשות עיריית אור עקיבא בבחירות הקרובות שיתקיימו ב-30.10.

שמאילוב הוא תושב העיר זה 24 שנים. הוא עלה ארצה בגיל 9 בשנת 1995. "גדלתי והתחנכתי באור עקיבא, מבית הספר היסודי רוטשילד וחנה סנש, ובחטיבת הביניים ע"ש "מנחם בגין" , והייתי בן המחזור הראשון של בית הספר התיכון "המכללה למנהל – עתידים", הוא מספר השבוע.

באוגוסט 2003 התגייס לצה"ל, ובתום שירותי הצבאי כחובש קרבי התחיל את לימודיו האקדמיים לתואר ראשון במשפטים. את התמחותו במשפטים ביצע בלשכה המשפטית של עיריית אור עקיבא, בתחום המוניציפאלי, ובסיום ההתמחות הוסמך כעורך דין וחבר בלשכת עורכי הדין בישראל.

"בחרתי להקים באור עקיבא את משרדי ואת ביתי, מתוך אהבה ותחושת שייכות עמוקה שאני חש למקום מגוריי", מוסיף שמאילוב.

"בעשור האחרון הקדשתי את עצמי לפעילות חברתית לסיוע ולקידום מעמדם של השכבות החלשות באור עקיבא, ובכלל – שיפור חייהם של הצעירים, הסטודנטים והחיילים המשוחררים בעיר. במסגרת פעילותי לאורך השנים הכרתי חברי כנסת ושרים שונים, ותוך שיתוף פעולה איתם, פעלתי לקידום הצעות חוק לשיפור זכויות חיילים משוחררים וחיילים בשירות חובה – הצעות שכבר נכנסו לתוקף ומשפיעות ישירות על אלפי חיילים משוחררים כיום.

"במשך השנים התנדבתי במספר מסגרות ביניהן כחבר הנהלת המתנ"ס, כעוזר סגן ראש עיר, ולאחר מכן מוניתי לעוזר ראש עיר. קידמתי ויזמתי פעילויות רבות ומגוונות לתושבי אור עקיבא, ורכשתי ניסיון בתחומים המוניציפאליים השונים ובכל הקשור לניהול המערכות השונות שבעיר".

שמאילוב מציין כי אור עקיבא חשובה לו מאוד. "אני רוצה שאור עקיבא תמשיך להיות גם ביתם של ילדינו. אני מאמין שיש לי את היכולת לשנות לטובה את פני המציאות, ואני מאמין שזה אפשרי".

מה תרצה לקדם במידה ותבחר?

"קודם כל, פרויקט פינוי בינוי בשכונת שז"ר, ושיקום כל השכונות הוותיקות באור עקיבא. היות ומדובר בפרויקט הדגל והמפתח לשיקום כל השכונות הוותיקות באור עקיבא, יש להחזיר לסדר היום את התוכנית שכבר אושרה על ידי הוועדה המחוזית בחיפה, ולממש את הפרויקט.

"כמו כן, קידום תכנית מחיר למשתכן-ודיור מוזל עבור הזוגות הצעירים באור עקיבא. חשוב שכל בן או בת המקום יזכו לבנות בית באור עקיבא. חשוב לקדם באור עקיבא כל רפורמה אשר תעניק דיור מוזל לצעירי העיר. זו זכותם של ילדי אור עקיבא להמשיך לחיות בה".

שמאילוב מדבר גם על התקנת מצלמות במעגל סגור בכל הגנים הציבוריים והפרטיים. "על מנת לשמור על ביטחונם של ילדינו, חשוב לחייב את כל הגנים הציבוריים והפרטיים, להתקין מצלמות במעגל סגור. כל עוד אין חקיקה בנושא, על הרשות לקבוע את זה במסגרות הילדים הפועלות בשטחה. כי לא נסכים להפקיר את ילדינו.

"דבר נוסף – חינוך-תרבות ופנאי, עבור ילדי וצעירי אור עקיבא. עבור האוכלוסייה החדשה והצעירה ההולכת ומתרחבת בעיר, חשוב לייצר תשתיות מתאימות של חינוך תרבות ופנאי איכותיים שיצפו את פני העתיד. עלינו להיות ערוכים לקליטת אוכלוסייה חדשה לעירנו גם בעתיד, לשפר ולשדרג בהתאם את כלל מערכות החינוך בעיר. כך שכל תושבי אור עקיבא, החדשים והוותיקים ייהנו מחינוך ומפעילויות פנאי ותרבות איכותיות".

לסיום מציין שמאילוב כי יתמקד גם בשקיפות ציבורית. "לתושבי אור עקיבא יש את הזכות המלאה לקבל דין וחשבון מנציגי הציבור שנבחרו מטעמם. אור עקיבא שייכת לתושביה. לכן חשוב שכל ישיבות המועצה יהיו מתועדות ומצולמות. חשוב לאפשר לציבור להיות מעודכן בכל המתרחש, ולהבין לאן מנותב התקציב העירוני.

"תושבי אור עקיבא היקרים, אני מזמין אתכם להצטרף לשינוי שבדרך. הגיע הזמן לבצע שינוי ממשי, שינוי שיגרום לנו להיות גאים בעיר שלנו. לכן החלטתי להציב את מועמדותי לראשות העיר. אני מאמין שאני יכול להוביל את השינוי, ואם תרצו אשמח לשרת אתכם".


[fbcomments]

יש לכם סיפור מעניין שתרצו שיתפרסם? שתפו אותנו במסר האדום

 

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן