Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

זעם בקרב הורי כיתות ד’ ו-ה’ בעתלית שהשביתו את הלימודים: “לא להפרדה על פי מיקום”

זעם בקרב הורי כיתות ד’ ו-ה’ בעתלית שהשביתו את הלימודים: “לא להפרדה על פי מיקום”

הורים לילדי כיתה ה' בעתלית משביתים היום את הלימודים במחאה על סגירת אפשרות הרישום לחטיבת כפר גלים | מטה המאבק מתכנן להחריף את צעדיו

הורים לתלמידים בכיתה ה’ בעתלית השביתו היום (2.4) את הלימודים, בדרישה לאפשר להם להירשם לחטיבת כפר גלים בשנת הלימודים הבאה. במוסדות החינוך מבהירים כי יקיימו את הלימודים כרגיל.

אתמול שבתו כל כיתות ו׳ בעתלית בצעד אקטיבי שנקט מטה המאבק למען חינוך עתלית, כאשר במהלך התקופה הקרובה צפויים אף להחריף צעדי המחאה, ובמהלכם גם שכבות ה׳ + ד׳ יצטרפו לשביתה.

על פי ההורים, מאז תחילת מרץ עתלית סוערת בעקבות הוראת מחלקת החינוך במועצה לסגור את אפשרות הרישום לחטיבת ״כפר גלים״ לילדי עתלית.

ההסבר שניתן לתושבים הוא שהחטיבה בכפר גלים עמוסה, ואין באפשרותה לקלוט יותר ילדים. ההחלטה עבור עתלית התקבלה מאחר וניתן אישור להקמת חטיבת ביניים בתוך עתלית. בכוונת המועצה להקים את החטיבה כבית ספר צומח עם תקציבים בהתאם, ובינתיים לנתב את הילדים לבית ספר זמני במועצה.

אולם, הנהגות ההורים יצאו כנגד החלטות המועצה. ההפרדה עפ״י מיקום, העיתוי המאוחר של ההודעה, וחוסר בתכנון ארוך טווח תוך העברת הילדים לחטיבה זמנית במבנים יבילים גרמו להורים להתקומם. בנוסף הייתה כוונה להפריד את התלמידים המצטיינים, ולהשאירם בכפר גלים בתוכנית המצוינות הטכניונית.

החרפת הצעדים החלה כבר לפני פורים עם השבתה חלקית של כיתות ו’. מטה ההורים דורש מהמועצה להתחיל את שנת הלימודים הבאה בכפר גלים עד שתוקם החטיבה החדשה בעתלית.

מועד ההורים נמסר: “הורים רבים מצאו עצמם מבולבלים כאשר הנחיות המועצה היו להירשם לחטיבה החדשה, שעדיין לא קיימת כלל.  מטה החינוך דרש לקבל אישורים כתובים וברורים להבטחות המועצה שניתנו במסגרת ההידברות. הבטחה חשובה שניתנה למובילים היא הקמת כיתת מצוינות טכניונית במוסד החדש באופן שווה לזו הקיימת בחטיבת כפר גלים.

“המטה דורש להתחיל את שנת הלימודים הבאה בכפר גלים עד שתוקם החטיבה החדשה בעתלית. מטה המאבק מתייעץ בעו”ד מוכר מהתחום, ובקרוב תוגש עתירה מנהלית וכן השביתות וההפגנות יוחרפו”.

ממשרד החינוך נמסר: “בהתאם לנתוני הצמיחה הדמוגרפית של המועצה האזורית חוף הכרמל ועתלית בפרט, בשנה”ל הבאה תשפ”ה יוקם בי”ס צומח חט”ב עתלית. בית הספר החדש יהווה ‘בית ספר עוגן’ לכלל בוגרי כתות ו’ מעתלית – אשר ילמדו בבית הספר הצומח.

“משרד החינוך והמועצה יספקו את כלל המשאבים והליווי הנדרשים על מנת שבכל שלב בצמיחתו, קהילת בית הספר תהנה מכל מגוון האפשרויות שמציע המרחב החינוכי בחוף הכרמל.

“המבנה הפיסי הזמני של חט”ב הצומחת יהיה באחד מבתי הספר שנבנו עבור התלמידים המפונים ביישובי חוף כרמל. בתי הספר הללו בנויים עם מבנים חדשים ומותאים במכלול הדרישות כולל בטיחות וביטחון לשם קיום בית ספר (מבנה זמני זה יהיה עד תום בינוי הקבע של חט”ב)”.

מהמועצה האזורית חוף הכרמל נמסר: “בשבועות האחרונים הגענו להבנוֹת סביב פתיחת החטיבה בעתלית, ביחד עם מחוז חיפה של משרד החינוך, הנהגת ההורים ויו”ר ועד היישוב.

“המועצה נתנה הסכמה מלאה להקמת הכיתה הטכניונית, לצערנו התקבל סירוב מהטכניון. בשל הסירוב, ראש המועצה ייפגש עם נשיא הטכניון על מנת למצוא פתרון הולם וראוי. יודגש כי בכל מקרה, תיפתח כיתת מצוינות בבית הספר, גם אם תהיה בהובלת תוכנית אחרת. בתאריך 10.4 יתקיים המכרז לבחירת מנהל/ת לבית הספר, אשר יובילו את המשך הפיתוח הפדגוגי של בית הספר”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
2 .
Inline Feedbacks
View all comments
Anonymous
Anonymous
02/04/2024 18:19

הזוי שאנחנו צריכים להילחם על חינוך ילדנו בושה 😡

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן