Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

דרמה בחדרה: בן חיים ביטל את הסמכויות של אדרג’או, המשנה לראש העיר ומחזיק תיק השכונות

דרמה בחדרה: בן חיים ביטל את הסמכויות של אדרג’או, המשנה לראש העיר ומחזיק תיק השכונות

במכתב ששלח בן חיים, כתב לאדרג'או: "במהלך המלחמה, בתקופה כל כך קשה לעם ישראל, בחרת לעסוק בפוליטיקה זולה תוך ניסיון לגרוף הון פוליטי על חשבון עובדי עירייה מסורים שפועלים לילות כימים על מנת לתת את כל המענים הנדרשים לציבור בחדרה"

ראש עיריית חדרה בפועל, ניר בן חיים, הודיע למשנה לראש העיר ומחזיק תיק השכונות, טספאיי אדרג’או, על ביטול כל הסמכויות שלו. במכתב, שהועבר לאדרג’או על ידי שליח, מפרט ראש העיר כי “בהתחשב בכך שהעיר חדרה ומדינת ישראל נמצאות בעיצומה של מלחמה קשה ומורכבת, על כל עובדי העירייה וחברי המועצה להתמקד אך ורק בנושאים ביטחוניים ובענייני חירום לטובת תושבי העיר”.

האירוע החריג מגיע על רקע הפרסומים כי אדרג’או לא אהב חלק מההתנהלות של בן חיים לכאורה, ודיווח על אחת מפגישות ראש העיר. בן חיים שכעס על כך, ניסה להשיגו במשרדו ונתקל בעוזרת של אדרג’או – שטענה בהמשך כי ראש העיר דיבר אליה בצורה לא יפה ואף מאיימת.

בן חיים לא אהב את ההתנהלות הזו ושלח כאמור את המכתב: “אני מתפנה לרגע מהעיסוקים הגדולים והמורכבים שעל שולחני כדי לכתוב לך מכתב זה. לצערי, במשך תקופה ארוכה, עוד לפני פרוץ המלחמה, במקום לכבד את השותפות הפוליטית בינינו, בחרת לצאת במתקפות ובהשמצות אישיות חסרות רסן משיקולים צרים ואישיים הפוגעים פגיעה חמורה בשליחות הציבורית שכולנו מחויבים אליה.

“יתר על כן, גם במהלך המלחמה, בתקופה כל כך קשה לעם ישראל, בה אנו קוברים את מיטב בנינו ובנותינו, בחרת לעסוק בפוליטיקה זולה תוך ניסיון לגרוף הון פוליטי על חשבון עובדי עירייה מסורים שפועלים לילות כימים על מנת לתת את כל המענים הנדרשים לציבור בחדרה”.

המכתב שנשלח למשנה לראש העיר

בן חיים ציין כי “התנהגות כזו אינה עולה בקנה אחד עם הערכים והעקרונות שאנו מובילים בחדרה, שבה העיר ותושביה הם בראש סדר העדיפויות שלנו. לצערי, נראה שזה לא המצב אצלך. בהתחשב בנסיבות אלה, אינני רואה סיבה להמשיך בשותפות הפוליטית בינינו, שאותה ניסיתי לשמר ללא לאות לטובת העיר ותושביה. כעת, בשל המצב הנוכחי, עלינו להתרכז בסוגיות הדחופות שמחייבות את תשומת ליבנו המלאה, ואין ביכולתנו לבזבז אנרגיה וזמן על הסוגיות הפוליטיות שבחרת לעסוק בהן”.

ראש העיר השאיר דלת פתוחה לאדרג’או בסיום מכתבו וציין: “אם תחליט לשנות את דרכך, דלתי פתוחה בפניך. אני מאמין בכל ליבי באחדות ובדרך משותפת, אך כל דיון כזה יידחה עד לאחר ניצחוננו במלחמה בעזרת ה’ וחזרה לשגרה בעיר ובמדינה”.

כזכור, למרות שהוא מכהן כמשנה לראש העיר וחלק מהקואליציה, בתקופה האחרונה מרבה אדרג’או לתקוף את ראש העיר בן חיים, כאשר לשיאם הגיעו הדברים מספר ימים לאחר פרוץ המלחמה, כשהאשים אותו כי שלל ממנו תקציבים שהיו יכולים לסייע לשיפוץ מקלטים פרטיים בשכונות מצוקה, בו בזמן שהעירייה דאגה בפועל לתושבים באותן שכונות בדיוק.

בן חיים הרגיש כי המשנה שלו מעדיף להתעסק דווקא בתקופה כה רגישה לעם ישראל ולעיר חדרה בפוליטיקה זולה, זה לא התחיל ונגמר רק בנושא המקלטים אלא בנושאים נוספים שצפו כמעט מדי שבוע, והיום כאמור הוא החליט לבטל את כל סמכויותיו.

ניר בן חיים וטספאי אדרג’או (במרכז) בימים אחרים. צילום: מהרשתות החברתיות

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן