Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

מרגש: סירת מפרש חדשה לזכרם של קורבנות הטבח באולימפידת מינכן הגיעה לעמק חפר

בטקס מרגש שנערך השבוע (2.4) במרכז הימי במכמורת נחנכה סירת מפרש חדשה: “י”א-11”, המנציחה את זכרם של 11 הספורטאים הישראליים שנרצחו במתקפת הטרור הרצחנית שביצע ארגון “ספטמבר השחור” באולימפיאדה במינכן בשנת 1972. הסירה החדשה תשמש את תלמידות ותלמידי עמק חפר בשיעורי החינוך הימי במרכז.

בטקס השתתפו שלומית ניר-טור, תושבת חופית, אלופת ישראל ושיאנית ישראל בשחייה שייצגה את ישראל באולימפידת מינכן וניצלה מפיגוע הטרור וכן בני משפחתו של עמיצור שפירא ז”ל, מבכירי הספורטאים של מדינת ישראל, מאמן אתלטיקה וחבר משלחת ישראל באולימפיאדת מינכן, מקורבנות טבח הספורטאים שבוצע לפני 52 שנים.

הטקס נערך במעמד מנכ”ל המועצה עמית בן צבי, ראשת אגף החינוך ירונה פוליטי, מנכ”ל הוועד האולימפי גילי לוסטינג, מנהלת אגף החינוך בוועד האולימפי ירדן הרלב, המפמ״ר והממונה על החינוך הגופני במשרד החינוך גיא דגן, המפקחת על החינוך הגופני במחוז מרכז והמפקחת הישירה של המרכז הימי לימור דוד, מנהל המרכז הימי אלי אספנדי וצוותו, ובהשתתפות תלמידות ותלמידי בית הספר משגב.

בטבח נרצחו באכזריות גם הספורטאים דוד ברגר, יוסף גוטפרוינד, משה ויינברג, אליעזר חלפין, מארק סלבין, זאב פרידמן, יוסף רומנו, קהת שור, אנדריי שפיצר ויעקב שפרינגר.
יהי זכרם ברוך.

צילומים: דוברות המועצה עמק חפר

דילוג לתוכן