Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

 מהשכונה לשלט חוצות: נוי תורג’מן מחדרה התרגשה להשתתף כפרזנטורית בקמפיין האקדמית עמק יזרעאל

 מהשכונה לשלט חוצות: נוי תורג’מן מחדרה התרגשה להשתתף כפרזנטורית בקמפיין האקדמית עמק יזרעאל

נוי תורג'מן התרגשה לקחת חלק בקמפיין שילוט החוצות והדיגיטל כדי להעלות מודעות של תושבי חדרה למסלולים הייחודיים של תואר ראשון + תואר שני בארבע שנים ולמלגות האטרקטיביות באקדמית עמק יזרעאל. "הרבה אנשים שלא שוחחו איתי הרבה זמן, שלחו לי הודעות מפרגנות, אני ממש ממליצה ללמוד במכללה, אני מרגישה שם בית והזדמנות מעולה לפתוח קריירה משמעותית

נוי תורג’מן, בת 24 מחדרה התרגשה השבוע כשקבלה הרבה תגובות חיוביות מאנשים שראו את השלט הגדול בכניסה לחדרה, בו היא מככבת כאחת הפרזנטוריות של האקדמית עמק יזרעאל.

“הרבה אנשים שלא שוחחו איתי הרבה זמן, שלחו לי הודעות מפרגנות. אני ויתרתי על קריירת דוגמנות למרות שהיו לי הצעות, כי היה לי חשוב ללמוד באקדמיה ולפתוח אפשרויות לקריירה משמעותית בפוליטיקה הארצית או בתחום של ייעוץ ופתוח ארגוני לחברות”.

תורג’מן  לומדת במסלול לתואר ראשון דו חוגי בסוציולוגיה ומדע המדינה ולתואר שני בפתוח וייעוץ ארגוני. למרות שמדובר במסלול של ארבע שנים בלבד הוא כולל גם פרקטיקום שבמהלכו מאבחנים ארגון אמיתי, בונים לו תכנית לפתוח ארגוני ורוקמים נטוורקינג בעולם התעסוקה.

צילום: האקדמית יזרעאל

 

“כשאסיים את התואר יהיו לי דלתות פתוחות למספר כיוונים שאני אוהבת. אני באה מבית פוליטי, אבי, יוסי תורג’מן, מנהל פארק נחל חדרה, גם למד מדע המדינה ומאוד המליץ לי לשלב בלימודים את החוג הזה. אני מרגישה שזה תואר שכדאי לכל אזרח במדינה לעשות. הוא נותן המון כלים. האפשרות לשלב את התארים שעניינו אותי במסלול שחוסך שנה שלמה של לימודים וכולל תואר שני שנדרש היום כדי להתקדם, היתה לי מאוד אטרקטיבית והובילה אותי ללימודים באקדמית עמק יזרעאל.

“חשוב לי להשיג את המקסימום שיקדם אותי בקריירה בשלב שבו עוד לא הקמתי משפחה ויש לי פניות רבה ללימודים. כשהגעתי להתרשם מהאקדמית עמק יזרעאל, הרגשתי שהיחס מהסגל מדהים. אני ממש מרגישה שם בית. יחסי האנוש שלהם ברמה מאוד גבוהה. גם הנוף הפסטורלי מאוד השפיע עלי. אני אוהבת טבע. האזור הזה משגע. לא רציתי ללמוד במרכז כי מהכיוון של חדרה למרכז יש המון פקקים.

“לעמק זו נסיעה כיפית, בלי פקקים, בין שדות של חמניות וחיטה. מגיעים תוך חצי מהזמן לעומת נסיעה למרכז. גם מימשתי את המלגה שניתנת לאזורי עדיפות לאומית. מדובר בהחזר כספי בגובה שכר לימוד של שנה שלמה, שהקרן לקליטת חיילים משוחררים מעניקה לכל מי שסיים שרות צבאי ולומד באזור שהוגדר בעדיפות לאומית וזה לא על חשבון הפיקדון. המלגה חוסכת כ – 10,000 שקלים ולמרות ששכר הלימוד במכללה הוא כמו בכל אוניברסיטה, זה מאוד משמעותי”.

תורג’מן מוסיפה: “בחודש האחרון בין הקמפיין לבין תפעול העמוד החדש שלי באינסטגרם powerfullife_by_noy , חזרתי להעלות תמונות לרשתות החברתיות לאחר הפסקה של שלוש שנים בהן הפלטפורמה נראתה לי לעיתים שטחית מדי עם הרבה מצגי שווא, אבל בתקופת הקורונה החלטתי לנסות לתעל את האינסטגרם באופן חיובי כדי להשפיע על אנשים לחיות בעוצמה. זה האני מאמין שלי. לחיות מעבר לבינוני. לאכול בריא, להתאמן הרבה, לקרוא ספרים מעוררי השראה, ללמוד. אני נותנת כל יום טיפ כלשהו עם ערך מוסף ולא שוכחת לשלב גם רגעי קושי ומלחמות אישיות, כי אסור לנסות להראות באינסטגרם שהכל מושלם. זה יכול לגרום לאנשים לתופעות מאוד שליליות. אני מקווה שאוכל לתת דרייב לעוד אנשים להגשים את עצמם”.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

לראשונה: תוכנית גרנדיוזית להתחדשות עירונית בלב עתלית

התוכנית כוללת 625 יחידות דיור חדשות, כ-2,330 מ”ר עבור שטחי תעסוקה ומסחר, כ-4,670 מ”ר עבור מבני ציבור וכ13,000 מ”ר עבור שטחים ציבוריים פתוחים | כדי להבטיח את כדאיות התוכנית, התוכנית כוללת קרקע צמודת דופן בבעלות רשות מקרקעי ישראל, המהווה מנוע למתווה בינוי-פינוי-בינוי, מייצרת רווחיות ובכך מבטיחה את ההיתכנות למימוש

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן