Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

ישיבת מועצת בנימינה-גבעת עדה – מאי 2024 | בריכת גבעת עדה נפתחת, שיפוצי קיץ ושדרוג רחובות

 

ישיבת המועצה בבנימינה-גבעת עדה לחודש מאי 2024 מתקיימת הערב (20.5). מדובר בישיבת המועצה הראשונה השוטפת לקדנציה לאחר 2 ישיבות קודמות וחגיגיות לפתיחת הקדנציה.

בפתח הישיבה נשבעה אמונים מיכל אורון עזני, חברת המועצה החדשה, שנעדרה מישיבת פתיחת הקדנציה וטרם הספיקה להישבע.

בישיבת המועצה אישרו תברים. בין היתר:
תב”ר חדש בגובה 1.5 מיליון שקלים לשיפוצי קיץ ומבני ציבור. מנכ”לית המועצה, ניצו מחנאי גרמן אמרה כי מצורפת לחברי המועצה טבלת מבנים, “העבודות במגבלת הסכום. החלפת הצללות – ישנה תוכנית רב שנתית, כל שנה 4 גנים. יש הצללות קבועות ויש הצללות משתנות. כרגע אנחנו בגן ה-8. כנ”ל מטבח לגנים. יש הרבה עבודות כמו סיוד, תיקונים ועוד, החלפת חול בחצר ועוד”. העבודות לא כוללות את בית הספר כרמים, שמתנהל במערך כספי שונה.

תב”ר עבודות חשמל (תוספת) – החלפת עמודי חשמל ישנים בעמודי חשמל חדשים ברחוב הרימון בגבעת עדה ועבודות נוספות בנושא עמודי תאורה – סך של 95 אלף שקלים. חבר המועצה שלומי פרץ לא הבין את סדרי העדיפויות – “למה דווקא רחוב כזה ולא אחר? לא קיבלנו מענה וזו השאלה שנשאלת”.

תב”ר חזות המושבות. 1.9 מיליון אושר בעבר. עבודות שיכללו שדרוג והקמת מדרכות, תמרורים ועוד. מבקשים להוסיף לו 200 אלף ש”ח לסגירת גירעון בתב”ר ולתוספת כסף לעבודות עתידיות.  “החורף עזה לנו נזקים קשים בכבישים ונאלצנו קודם לתקן ואז לאשר תקציב. ככה למעשה חרגנו מהתקציב המקורי”, אמר גזבר המועצה אבישי יצחקי.

תב”ר משרד התחבורה – 55 אלף שקל: צביעת מעברי חציה, מעקות בטיחות וכד’ בתוך היישוב. “ברחוב הרכבת למשל, האחריות היא של נתיבי ישראל. ברחוב ימי בנימינה מתנהלת כיום תביעה של המועצה נגד נת”י על רקע תחזוק הכביש”, נמסר.

תב”ר משרד החינוך: הנגשת כיתות לליקויי ראייה – 57 אלף ₪.

בריכת השחייה בגבעת עדה: אישור החלטה 18.4.23 – התקשרות בלא מכרז לבריכת השחייה, לאחר 3 מכרזים שלא צלחו. לידיעה המלאה על הבריכה – הקליקו.

צילומים: מגדלור ניוז

דילוג לתוכן