Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

כפר סבא ניצחה את הפועל חיפה; הצטיינה: הפיזיותרפיסטית של כפ”ס

הפועל חיפה במשחק חלש הפסידה לכפר סבא שהתעוררה לחיים, גם אם בדרך הייתה צריכה ליפול הרבה על הדשא

זה מה שנקרא לבעוט בדלי: שבוע אחרי הניצחון המרשים על בני יהודה, חזרה הפועל חיפה לסמי עופר בפתיחת הסיבוב השני אך נחלה מפלה והפסידה להפועל כפר סבא -1:2.

הקבוצה מהשרון תזכר במשחק הזה בעיקר בגלל התוצאה וכדורגל יפה לפרקים, אך גם בגלל בזבוזי הזמן וריבוי הפציעות – חלקן התחזויות ברורות במטרה למשוך זמן. הקהל של חיפה זעם, הפיזיותרפיסטית של כפר סבא וגם האלונקאים עבדו שעות נוספות, אבל השופט הוסיף רק 6 דקות בסיומן כפ”ס יצאה עם שלוש הנקודות.

חיים סילבס איכזב כאשר עלה עם מערך מעובה של קישור אחורי. השחקנים האדומים לא הצליחו להייצר מצב לגול ומנגד כפר סבא תפזה את אחד הימים הטובים שלה – לפחות בחצי הראשון ושיחקה היטב. גול אחד בחצי הראשון, פנדל שהוחמץ וגול מיד עם פתיחת החצי השני – נתנו לאופיר חיים אוויר לנשימה בתחתית.

שחקניה הזרים של כפ”ס – טראורה וקוקו היו נהדרים. גם אדריאן רוצ’ט שנכנס כמחליף שיחק היטב. בחיפה לא היה מי שייקח את המושכות ומלבד בוריץ’ שעצר פנדל, לא ניתן לציין מישהו בנוסף. מאמן הפועל חיפה סילבס חטף שריקות בוז וקללות במהלך המשחק וגם בסיום.

דקה 6: קרן לכפ”ס שהופכת למתפרצת של חיפה, אך היא נבלמת במהלכה.

דקה 28: מחמוד יוסף מקבל את הכדור לבד בצד ימין, מצליח להתל בשחקן הגנה בתוך הרחבה ומול בוריץ’ לבעוט פנימה – 0:1 ירוק

דקה 38. תום שלח נופל ברחבה. השופט הולך לvar ומצביע על הנקודה הלבנה. קוקו ניגש לבעוט – אבל בוריץ’ הודף!

דקה 47: התקפה של כפר כבר עם פתיחת המחצית השנייה. הכדור ננגח ללב הרחבה וטראורה בעט ממרחק אפס לתוך השער – 0:2 מדהים לכפר סבא.

חילוף בכפ”ס:עומר פדידה מחליף את כובש השער טראורה (דקה 52)

חילוף בחיפה: טאפוקו יוצא, ורמוט נכנס (דקה 53)

דקה 54: ג’וניור מסר לשטח מת, קוקו מכפ”ס השתלט על הכדור וירה טיל למשקוף.

דקה 60: בפעם השנייה תוך 3 דקות, מלול מקבל כדור מצוין אבל מבזבז אותו – פעם אחת לא בועט מול השוער ובפעם השנייה מוסר מסירה עקומה.

דקה 64: זמיר יוצא בהפועל חיפה, לאלא מחליף אותו.

דקה 70: לאלא מקבל עם הגב לשער ובועט יפה אך רק ליד הקורה.

בדקה ה-80 התרחש מחזה הזוי על המגרש בזמן שארבעה שחקני כפ”ס נפלו על הדשא במכה אחת. אוהדי חיפה והצוות המקצועי זעם על ההתנהלות של הקבוצה מהשרון.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן