Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

חדש בתחום הסלולר והמחשבים באור עקיבא: “פיקס פון” נפתחה בעיר

דור רוקח עוסק כבר 10 שנים בתחום הסלולר, ועבד בחברות המובילות בתחום. עכשיו הוא יוצא לדרך חדשה - עם פיקס פון, שתציע מכשירים, תיקונים, ציוד גיימינג, מחשב וגאדג'טים עם מעבדת תיקונים אקספרס ומשלוחים לאור עקיבא והסביבה | רוקח: "מחירים ,שירותיות ומקצועיות - זה מה שמניע אותי" | ויש כבר מבצעים לקוראי מגדלור ניוז

יש חדש בתחום הסלולר, המחשבים והגיימינג באור עקיבא, ולדבר החדש הזה קוראים “פיקס פון”, חנות חדשה שנפתחה ברחוב בלפור בעיר ממש בסוף השבוע הנוכחי של חודש פברואר 2023. מי שהקים את העסק היפהפה והחדיש הזה הוא דור רוקח, תושב אור עקיבא בעצמו, שעוסק בתחום הסלולר מזה כ-10 שנים. הוא למד, ניסה, בירר, שאל שאלות, התפתח, התמקצע וכעת הוא פותח עסק משל עצמו – עם כל הידע והמקצועיות שצבר.

“הכל התחיל ביום אחד כשהתנגן לו שיר ברדיו, פתאום השורה הזו הכתה בי – ‘שום דבר לא אפשרי עד שאתה לא עושה אותו'”, מספר השבוע דור. “אז אחרי עשר שנים במקצוע; מהתמחות בסלקום דרך ניהול סניפים בדינמקה סלולר ועד ניהול איזור ופתיחת סניפים חדשים בחברת מוביסל. פתאום זה נפל לי, הכל אפשרי, ועכשיו אני עושה את זה. אז אני שמח מאוד להזמין אתכם לחנות שלי, הראשונה ומי ייתן גם עוד הרבה אחריה – fixPhone אור עקיבא”.

החנות החדשה – שנפתחה ברחוב בלפור 5 – תציע מכשירי סלולר, אביזרים לסלולר, קונסולות וגיימינג, מחשבים וגאדג’טים, מעבדת תיקוני סלולר אקספרס והכל – עם משלוחים לאור עקיבא ויישובי הסביבה.

“המסר שלי הוא שתמיד צריך להתאים את עצמי לצורכי הלקוח תוך כדי הקשבה ומקצועיות ולעמוד במחירים הטובים ביותר בשוק”, מסביר רוקח את האני מאמין שלו. לכבוד הפתיחה, ובמיוחד לקוראי “מגדלור ניוזמוצעים סוני פלייסטיישן 5 ב-2,400 ש”ח בלבד (דגם ה”בלו ריי“) ואירפודס 2, יבואן רשמי, בעלות מוזלת של 450 ש”ח בלבד. בנוסף, מציעה פיקס פון לקוראים מגן מסך זכוכית לכל סוגי הטלפון בעשרה שקלים בלבד ועוד שלל מבצעים שאפשר לפגוש בסניף ובעמודי האינסטגרם והפייסבוק של החנות.

מה ייחד את החנות שלך?
“מחירים ,שירותיות ומקצועיות. אלו הדברים שמניעים אותי בדרך. אפשר למצוא אצלי הכל, מעולם הסלולאר, גיימינג, מחשבים ועוד. אצלי אפשר למצוא פתרונות להכל. מחכה לכם”.

פיקס פון, רחוב בלפור 5, אור עקיבא, מתחם השוק. טלפון להזמנות ובירורים: 052-555-3123.
לעמוד הפייסבוק 
// דור רוקח, בפיקס פון. “אפשר למצוא אצלי הכל, מעולם הסלולאר, גיימינג, מחשבים וגם למצוא פתרונות להכל”. צילום: פיקס פון 

מה אתם חושבים?

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן