Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

בדרך להפתעה? כך תצליח הפועל חיפה לעצור את מכבי ת”א

כמעט ואף אחד בעולם הכדורגל הישראלי לא נותן כל כך סיכוי היום להפועל חיפה מול מכבי ת”א (19:50, בלומפילד, ספורט 4), במשחק שייערך במסגרת המחזור ה-10 בליגת העל. אז יארחו הצהובים, שטרם ספגו העונה, את חיפה, שמגיעה לאחר 2 ניצחונות רצופים.

בחיפה בהתבטאו בסוף השבוע לקראת המשחק ואף אמרו כי אם תנצח בבלומפילד – יהיה הדבר משול לסנסציה.

“יש לי הרבה כבוד כלפיה ויהיה טיפשי ולא צנוע לצאת בהצהרות”, אמר המאמן חיים סילבס במסיבת העיתונאים בחמישי, אך כנראה שבתוך תוכו הוא כן מאמין שניתן להוציא תוצאה טובה דווקא במשחק כזה. סילבס הוסיף: “נכבד את מכבי תל אביב. ברור שנצטרך לעשות משהו יוצא דופן מולם. הפועל חיפה מוכנה לעשות משהו יוצא דופן כדי לתפוס את מכבי ביום פחות טוב. אנחנו יכולים לנצח בכל מגרש”.

לאתר הבית של הלייב – הקליקו >> http://bit.ly/31fOxRQ

אז למה הפועל חיפה יכולה להפתיע ולעצור את האלופה? קודם כל, דווקא במשחקים כאלה, חיפה באה טוב יותר לידי ביטוי. היא מחכה מאחור למתפרצות, השיטה שהצליחה לה יותר מכל בשנתיים האחרונות.

ואולם, ייתכן והשיטה, ככל שתהיה טובה, לא תספיק מול החבורה המוכשרת והאימתנית של ולדימיר איביץ’. חיפה לא תצטרך רק לעמוד נכון, אלא גם ליזום נכון – ועל זה היא תקום ותיפול.

היטיב לתאר את זה הפרשן אייל ברקוביץ’, במשחק האחרון של מכבי ת”א מול הפועל רעננה בשבת האחרונה. רעננה לא באה להסתגר, אבל בהחלט לא יזמה נכון וחטפה גול עוד בחצי הראשון שפתח לגמרי את המשחק.

“הרבה פעמים הפיתרון הכי טוב במשחקים נגד מכבי ת”א זה דווקא ללחוץ אותה”, אמר ברקו והוסיף: “זה גורם להם לבלבול ולהרבה יותר זמן של התארגנות. הבעיה היא שקבוצות חוששות לעשות את זה אבל אסור לחשוש. אם אתה עושה בונקר אתה בסופו של דבר תחטוף”.

תום בנאדו: “מכבי פותחת ב-4-3-3 אבל זה הופך מהר ל-3-5-2 במטרה להפתיע את היריבה. לחץ על שחקני הקבוצה הוא הכרחי אם רוצים לשבש את המשחק של הקבוצה”.

השאלה היא, האם הפועל חיפה תגיע למשחק במטרה ללחוץ את שחקני ת”א כמה שיותר קרוב לקו מחצית המגרש, או שתחכה לה בקו האחורי שלה, ותזמין התקפות. חיפה כבר הוכיחה העונה מספר פעמים כי היא יודעת לשחק וגם יודעת ללחוץ בנוקשות. זה קרה בדרבי המאופס בתחילת העונה ובניצחון הנהדר בטדי על בית”ר ירושלים. בשני המקרים חיפה לחצה, חטפה יותר, הרחיקה את הסכנה משערו של בוריץ’ וגם באה על שכרה עם כיבושים מן הצד השני.

הרכב המשוער של הפועל חיפה: יסמין בוריץ’, דור מלול, ניסו קפילוטו, בן והבה, לירן סרדל, אלי בלילתי, ג’וניור, גל אראל, גידי קניוק, עדן בן בסט, נס זמיר.

[blog_news title=”עוד על הפועל חיפה” style=”” count=”5″ category=”הפועל-חיפה-לייב” category_multi=”” excerpt=”0″ link=”” link_title=””]

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן