Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

ה-7.10 וההתפטרות: שינוי מפתיע במועצת בנימינה-גבעת עדה

מעוז ינון, ממייסדי סיעת תל”ם בנימינה, פורש מתפקידו כחבר מועצה בעקבות אסון משפחתי ב-7 לאוקטובר. 

תנועת תל”ם המקומית בבנימינה-גבעת עדה עוברת שינוי בהרכב הנציגים שלה במועצת העיר, לאחר שאחד ממייסדיה הראשונים, מעוז ינון, הודיע על פרישתו מתפקידו כחבר מועצה, חודשיים וחצי בלבד לאחר כינונה. ינון, פעיל חברתי מוכר במושבה, היה חלק מהגרעין שהקים את תל”ם לפני כ-6 שנים, והניח את היסודות והערכים עליהם צמחה התנועה הירוקה המקומית.

במכתב ההתפטרות הרשמי ששלח לראש המועצה, ציין ינון את הטראומה האישית העמוקה שחווה ב-7 באוקטובר האחרון, כשאיבד את שני הוריו בזירת נתיב העשרה. “מאז, משימת חיי היא שלום ותקווה”, כתב מעוז והוסיף כי הוא חש שמשימה זו אינה מאפשרת לו להמשיך את כהונתו כחבר מועצה כראוי.

בתנועה הבהירו כי הם אוהבים ומעריכים מאוד את מעוז ותמכו בצעדו. “מעוז הוא חלק מהותי מתל”ם וימשיך להיות גם ללא היותו חבר מועצה. אנחנו נעמוד לצידו בכל משימה שיבחר לקחת על עצמו”, נמסר.

צילום: תנועת תל”ם

במקומו של מעוז, יכהן כעת יגאל שוורצמן כחבר מועצה מטעם תל”ם. שוורצמן היה אף הוא חלק מהגרעין המייסד של התנועה לפני שנים. מתל”ם ציינו כי “יגאל מביא עמו ניסיון מקצועי עשיר והרבה תשוקה לעשייה מצוינת. אנחנו בטוחים שהתושבים ירוויחו ממנו כחבר מועצה ענייני, יוזם, שקול ויצירתי”.

בשלוש השנים האחרונות כיהן מעוז כחבר מועצה מטעם תל”ם והוביל מספר יוזמות לקידום הנושאים הירוקים והסביבתיים בעיר. מתל”ם ציינו כי “מעוז הביא תמיד חשיבה יצירתית, ענינית ומחוברת לתושבים”. עמיתיו איחלו לו בהצלחה בהמשך דרכו וקראו להמשיך ולפעול יחד למען בנימינה-גבעת עדה.

במקביל, ברכות נמסרו גם לשוורצמן שנכנס לתפקידו החדש כחבר מועצה. “מחכים בקוצר רוח להמשך העבודה המשותפת”, נמסר מהתנועה. בתל”ם מקווים כי הרכב הנציגים החדש יסייע להמשיך ולקדם את יעדי התנועה לטובת תושבי המושבות.

דילוג לתוכן