Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

המסך יורד: מועדון ההופעות “מועדון לחבר” בבנימינה נסגר



“מועדון לחבר”, מועדון תרבות ומוזיקה שפעל בקומה השנייה של מתחם “של” בבנימינה – נסגר בימים האחרונים. כך הודיע מיקי שטיינר, הבעלים של המקום, בהודעה ארוכה שפרסם במוצאי השבת (18.8).

“לפני שנה וחצי חיברתי את החלום שלי עם הקניון שנמצא בבנימינה”, כתב שטיינר. “תיארתי לעצמי שזה יהיה חיבור מורכב אך לאורך כל הדרך האמנתי שנצליח…לאחרונה גם חברתי לשיתוף פעולה משמח ומתבקש עם המתנ”ס, היקף הפעילות התרבותית והקהילתית היה אמור לעלות, הגענו גם להבנות עם אנשי הקניון ויצאנו לדרך חדשה. אבל אז המציאות טפחה לנו על הפנים. והחלום הזה שלנו מפנה את מקומו לטובת חלומות של אחרים”.

מועדון לחבר. צילום: מגדלור ניוז

 [blog_news title=”קראו גם:” style=”” count=”2″ category=”מגדלור-המושבות” category_multi=”” excerpt=”2″ link=”” link_title=””]

שטיינר לא פירט בהודעתו את הסיבות הספציפיות שהביאו לסגירת המקום, אך כן ציין כי זה קשור להחלטות ניהוליות של המתחם. “מועדון לחבר” הפך עם הזמן למקום של תרבות ואבן שואבת לאומנים שעד היום הגיעו לבמות הרבה יותר גדולות כמו נתן גושן, ליאור כלפון, שלמה יידוב, להקות שונות ואומנים צעירים לפני פריצה. כמו כן הוקרנו במקום גם סרטים מיוחדים והתקיימו ימי הרצאות.

שטיינר הוסיף: ” בשנה וחצי האחרונות המקום הזה הפך לי לבית שני ולשמחתי לא רק לי. במשך הרבה הרבה ימים וערבים החלום הפך שם למציאות על הבמה ומסביב לה.

“העולם הזה שיצרנו שם ב”מועדון לחבר” היה עולם שקסם גם לאחרים והאושר הגדול היה לחלוק אותו עם אנשים וגופים שיכלו להנות ממנו. הזכות הזו שניתנה לי כל פעם מחדש לתת ולחלוק את המקום הזה עם אנשים שמצאו בו עניין, הסבה לי אושר גדול.

“לאורך כל התקופה קיבלתי פניות לקיים במועדון אירועים שאפילו לא יכולתי לדמיין שיכלו לקרות שם ושמחתי לגלות כל פעם מחדש כמה אושר זה מסב לי וכמה כיף יש בלהגיד כן ולתת מקום לצורך של אחר. כיוצר סרטים שלא תמיד קיבל אפיק שידור לסרטיו וכתסריטאי שלא תמיד התמסרו לתסריטיו אני מכיר את התחושה של מה זה לרצות שתהיה לך במה, שיהיה לך אפיק שידור, שיהיה לך בית ליצירה שלך.

“הזכות הזו שניתנה לי לתת מקום לזמרים, מוסיקאים, אספנים, אוצרים, צלמים, מעצבים, קולנוענים, שחקנים, משוררים, מצחיקנים, תלמידים, מורים, מיזמים קהילתיים, עמותות ועוד הייתה זכות גדולה ורק בשבילה היה שווה לצאת לדרך הזו.”

יש לכם סיפור מעניין שתרצו שיתפרסם? שתפו אותנו במסר האדום

[fbcomments]

 


 [blog_news title=”עוד חדשות” style=”” count=”4″ category=”” category_multi=”” excerpt=”0″ link=”” link_title=””]

 

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן