Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

מה עושה עמוד של בזק באמצע חניון באור עקיבא?

עמוד באמצע הנתיב: כך נראה כביש חנייה בתוך חניון באור עקיבא. על אחד הנתיבים נמצא עמוד עץ שלא פונה מזה למעלה משנה. 

מדובר בחניות “הרצל” בעיר, הסמוך לסניף עמותת מאיר פנים ואגף שפ”ע במרכז אור עקיבא (מתחם בית ספר רוטשילד הישן). פרויקט החנייה הסתיים לפני למעלה משנה, אך העמוד עדיין נותר על הנתיב ומונע אפשרות נסיעה.

חבר מועצת העיר איציק פתיתו, מי שהיה באותה תקופה מנהל מחלקת התחבורה, והיה ממובילי הקמת החניון, בתכנון ובביצוע, מספר השבוע למגדלור ניוז כי מתחת לאספלט הונח צינור של חברת “בזק” על מנת שהכבל העילי יבוטל וניתן יהיה לנסוע בחופשיות.

העמוד באמצע החניון. האם יפונה בקרוב?

פתיתו מציין כי “עיריית אור עקיבא אף שילמה את האגרה שצריך לחברת בזק, אבל עד היום זה תקוע. בזק קיבלה את הכסף, העמוד עדיין שם. אף אחד לא מטפל בזה. פניתי עשרות פעמים למהנדס התשתיות בעיריית אור עקיבא, נמסר לי שזה בבדיקה”.

בימים האחרונים, עדכן פתיתו, כי פנה למהנדס העיר וביקש ממנו לפעול בנושא. “המהנדס היה המום ואמר שיפעל במיידית לטפל בעמוד ולהוציאו מהמקום”.

צפו בתמונות: נסלל חניון בלפור-הרצל החדש במרכז אור עקיבא

מחפשים חניה ברחובות בלפור והרצל באור עקיבא? אחרי שביום ראשון (1.1) החלה סלילת חניון רחובות הרצל-בלפור באור עקיבא – הן הסתיימו תוך יומיים. מדובר בעבודות שהחלו בחודשים האחרונים על הקרקע, באמצעות טיפול בעשבייה וצמחייה, אבנים, והשטחת הדרך, וכן סילוק הר אשפה שהיה במקום במשך שנים.

אזור החנייה החדש היה בעברו חצר בין בית ספר רוטשילד הישן לשכונה הצמודה. עם עזיבת בית הספר, הפך עם השנים למתחם מוזנח כאבן שאין לה הופכין. לפני כ-5 שנים הוחלט לצאת לדרך עם הפרויקט – שהסתיים כאמור רק כעת. מנהל אגף התחבורה בעיריית אור עקיבא, איציק פתיתו, ציין כי “סלילת חניות חדשות תאפשר גידול משמעותי של היצע החנייה ברחובות העמוסים – הנשיא, הרצל ובלפור”. לכתבה המלאה 

דילוג לתוכן