עצמאות 72 לישראל באיזור חדרה: קרקס נודד, מטס אלטרנטיבי ומסיבת מרפסות

חגיגות העצמאות השנה יהיו, כידוע, שונות מאוד ממה שהכרנו, בעקבות הנחיות משרד הבריאות ונגיף הקורונה: בעקבות הסגר הצפוי, יוזמות מקומיות של הרשויות המקומיות ינסו להביא את החגיגות אל המרפסות ורחובות הבתים || המדריך המלא לחגיגות באור עקיבא, חדרה, פרדס חנה-כרכור, בנימינה-גבעת עדה, זכרון יעקב וחוף הכרמל

אירועי יום העצמאות ה-72 לישראל יערכו השנה במתכונת שונה ממה שהכרנו, ללא הופעות על הבמות המרכזיות בהשתתפות הקהל, אלא אירועים שישודרו ברשתות החברתיות ומיזמים מיוחדים שטרם היו עד כה. מדריך אירועי העצמאות בחדרה ויישובי הסביבה. 

חדרה: רחפן יצלם את הנופים היפים של העיר

תושבי חדרה רגילים בדרך כלל ביום העצמאות ליהנות ממטס חיל האוויר העובר מעל רצועת החוף המדהימה של העיר. מאות משפחות מגיעות לחופים במיוחד עבור המטס והמשט של חיל הים, והפכו את זה לבילוי קבוע של יום העצמאות. השנה, בשל הקורונה, לא יתקיים מטס, אבל בחדרה לא משאירים את התושבים "יתומים".

בהובלת פנאי העיר חדרה וקלוב תעופה יזמו בעיר "מטס עצמאות מיוחד", שישודר לכל התושבים ביום העצמאות בשעה 12:00 בדיוק בדף הפייסבוק של עיריית חדרה ושל פנאי העיר. במטס יוכלו התושבים ליהנות מהנופים המרהיבים של העיר ומהנקודות המרכזיות שלה, ובמשך רבע שעה לצפות בעיר שלהם ממעוף הציפור.

את הצילומים ביצעו אלעד ליפשין ורועי שפושניק במשך מספר ימים, והתוצאה הסופית מרהיבה ותעניק לתושבי העיר הזדמנות מצוינת דווקא ביום העצמאות להבין עד כמה יפה ומיוחדת חדרה שלהם.

ראש העיר, צביקה גנדלמן, שאף מצולם למטס יחד עם בני נוער מהעיר, אמר: "אותי זה מאוד מרגש. החוכמה בימים האלה היא לדעת להגיע לכל תושב, בכל מקום, והמטס המיוחד הזה יגיע לכולם. במחשב או בנייד, כל תושב יוכל לראות עד כמה העיר שלנו מיוחדת ויפה, וליהנות ולהתרגש מהנופים המרהיבים שלה. מטס חיל האוויר יש רק אחד, והוא מאוד מיוחד, אבל אין לי ספק שמטס העצמאות של חדרה הוא מטס שאף אחד מאיתנו לא ישכח".

עוד קודם לכן, בשעה 11:00, יוכלו הילדים של חדרה ליהנות מהפעלה מיוחדת ליום העצמאות עם מירבי קצב ותנועה, דרך דף הפייסבוק של מתנ"ס גבעת אולגה.

אור עקיבא: זיקוקי דינור בערב יום העצמאות

באור עקיבא הוחלט, בניגוד ליישובים רבים שוויתרו על כך, לקיים מופע של זיקוקי דינור שייראה במרפסות ובחצרות הבתים. בעירייה מדגישים כי יש להישמע להנחיות משרד הבריאות ולא להגיע למוקדי הזיקוקין, אלא לצפות בהם מרחוק. בנוסף, צפוי לחלוף ברחובות רכב עם דיג'יי שינגן מוסיקה מרקידה ושמחה.

שדרן הרדיו, דיג'יי שי בניטה, תושב אור עקיבא, שצילם והביא לשידור את משדר הזיכרון המרכזי של מגדלור ניוז, "בית וגעגוע", ישדר לוח שידורים מיוחד בלייב ממספר מוקדים ברחבי האיזור: ביום העצמאות (רביעי) החל מהשעה 14:00, אורן חן בהופעה אצלכם בסלון, בשיתוף מועצת אליכין וערים נוספות. החל מהשעה 16:30 שידור מיוחד מכפר הים חדרה גבעת אולגה עם שגיב כהן, דקלון, רבע לאפריקה, ציון גולן ועוד. השידורים ישודרו בעמוד הפייסבוק של NETOLIVE.

זיקוקים. באור עקיבא החליטו לא לוותר ויקיימו מופע זיקוקין בערב העצמאות
פרדס חנה-כרכור: שירים לילדים, קרקס נודד ותיאטרון רחוב

ביום רביעי, יום העצמאות, 29.4.2020, החל מהשעה 11:00 ייצבעו רחובות המושבה במופעי תיאטרון, מוסיקה וריקודים.  תיאטרון הידית יציג בשעה 11:00 ברחובות: אשכולית, תחיה, לימון, פינת אגוז, בשעה 12:00, בשכונת רמז, ב-12:30 בנווה אשר וב-13:00 ברחובות נטע, גבע, אחזה ירוקה.

קרקס קבורקה של אורי ונועם וייס בפעלולים חגיגיים ומיוחדים יציגו בחל מהשעה 11:00 ברחובות  נטע, גבע, אחוזה ירוקה, בשעה 12:00 ברחובות הנחל, שופטים, נבטים, שופטים, ובשעה 13:00 ברחובות גאולה, מושבה לבנה, תחיה, שד' הציונות.

לילדים, תהיה גם חגיגת שירים ומוסיקה עם סלעית וצליל בירן מערוץ הופ ילדות ישראלית. זה יחל בשעה 11:00 ברחובות שניר, המייסדים, שכונת יפה נוף, בשעה 12:00 ברחובות נטע, גבע, אחוזה ירוקה ובשעה 13:00 ברחובות: פינת אגוז, תפוז, אשכולית, תחיה.

בין השעות 11:00 ל-14:00 יסתובבו די'ג'ייז ברחבי המושבה וירקידו את התושבים.  במועצה מוסרים כי "ייתכנו שינויים בלוחות הזמנים ובאופי האירוע ויש לשים לב לנהוג בהתאם להנחיות משרד הבריאות ומשטרת ישראל".

בנימינה-גבעת עדה: עגלות מוסיקה ותחרות סרטוני טיקטוק

ביום שלישי, ערב יום העצמאות, 28.4.20 תעשה המועצה שמח בשכונות בבנימינה עם עגלות מוזיקה החל משעה 20:30. בשעה 21:00 יוכרזו הזוכים בתחרות הבית המקושט בעמוד הפייסבוק של המועצה והמתנ"ס.

למחרת, ביום העצמאות עצמו, החל משעה 10:00 תגיע השמחה גם לשכונות גבעת עדה. בנוסף, לאורך יום העצמאות תתקיים תחרות סרטוני טיקטוק- פרסומים יעלו בעמודי הפייסבוק של המתנ"ס והמועצה.

זכרון יעקב:  חגיגה במרפסות עם מופעי מוסיקה ישראלית

תחת הסלוגן "נשארים בבית, חוגגים ביחד", בזכרון יעקב הכינו מנה גדושה של מוסיקה ישראלית: בערב יום העצמאות, שלישי 28.4.2020 החל מהשעה 20:00 ועד 23:00, יחל האירוע "חוגגים במרפסות", כאשר כלי רכב מוסיקליים ותיאטרליים יקיפו את רחובות המושבה.

יהיו אלה האחים אסנר במופע זמר עברי, Sumsum בסנסציה צוענית, ההרכב Anna RF בחפלה אתנית אלקטרונית, להקת התפוזים בקלאסיקות רוק ישראליות, ההרכב טרנטה גרוב מאשין עם גלובל גרופ פארטי זאת לצד תהלוכות, קרקסים ועוד.

חוף הכרמל: "שבט אחים ואחיות" ועצמאות על גלגלים ביישובי המועצה

"השנה לא נוכל לחגוג יחד באירוע קהילתי משותף, אבל זה לא אומר שלא נחגוג… משאיות השמחה שלנו יגיעו עד אליכם הביתה!", נמסר מהמועצה האזורית חוף הכרמל, רגע לפני חגיגות ה-72 למדינה.

בערב יום העצמאות בשעה 20:00, יצדיעו התושבים מפתח ביתם למדינה בשירה מונית של השיר "שבט אחים ואחיות". למחרת, ביום העצמאות, החל מהשעה 10:00 ייפתח המיזם "עצמאות על גלגלים" – חגיגה מוסיקלית על גלגלים ביישובי המועצה והרמת המורל. כל משפחה מוזמנת להכין דגל עם ברכה למדינה אשר יוצג בחזית הבית ויצולם לקליפ.

בנוסף, מכינים טייסי חוף הכרמל הפתעה משלהם: הם יטוסו במטס הצדעה חגיגי למועצה ולמדינה מעל בתי היישובים.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן