Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

לראשונה בבנימינה: ההישג של ראש המועצה גיל חנניה נחתם סופית

המועצה המקומית בנימינה גבעת עדה הודיעה על הצטרפות סיעת ‘לב אחד’ לקואליציה. “לאחר חודשיים של עבודה מאומצת לבניית קואליציה שתכלול את כל הסיעות, בסוף השבוע האחרון נחתמו ההסכמים הקואליציונים והקואליציה הרחבה תתחיל לעבוד יחד.
בעוד כשבועיים תתקיים ישיבת המליאה בה יאושררו כלל המינויים.

סיעת ‘לב אחד’ הוציאה אף היא הודעה, עוד בטרם הודעת המועצה. “ביום שישי בשעה טובה חתמנו על הסכם קואליציוני עם ראש המועצה גיל חנניה וסיעת לב אחד. הקואליציה הינה קואליציה רחבה ומאפשרת תחילת עבודה משותפת לטובת קידום המושבות”, נמסר.

בסיעה הוסיפו: “הבאנו את הערכים שלנו והמטרות לתוך ההסכם וגם לתפקידים שלקחנו על עצמנו ,כפי שנמשיך להביא אותם לאורך הקדנציה”.

קואליציה מלאה בבנימינה גבעת עדה | צילום דוברות המועצה

במסגרת ההסכם, קיבלה הסיעה את המינויים הבאים:

ועדה למגדר ושיוויון חברתי
ועדת שימור ושמות
ועדת חיבור קהילתי
ועדת חינוך
עסקים ותיירות
שירות לתושב
חברות בהנהלת המועצה
חברות בהנהלת המתנ״ס
חברות בדירקטוריון החברה הכלכלית

“אנו מודים לסיעות האחרות על תהליך של שותפות, פשרות ותקשורת פתוחה ומטיבה ולראש המועצה ששם את הכוונות שלו במקומות הנכונים לישוב”, חתמו בסיעה.

ראש המועצה גיל חנניה אמר: “היום, יותר מתמיד אני רואה ערך מנהיגותי עמוק בשיח מגוון, בתפיסות שונות, בשיח שנותן מקום למחלוקות ומורכבות כשלנגד עינינו מטרה אחת ברורה: טובת המשובות ושירות הציבור. למען הנוער, למען האוכלוסייה הוותיקה, למען כל אחד ואחת מכם. אנחנו כאן יחד בשבילכם ובשבילכן.

“אני מאמין כי כולנו פה למען יצירת עתיד טוב יותר לתושבי המושבות. אני שמח שההתעקשות השתלמה ושהצלחנו להגיע להסכמות משותפות. כל חברי המועצה הבינו שאנחנו ניצבים בפני תקופה מאתגרת בארץ ובמושבות ושחשוב שנצלח אותה ביחד בנסיון למצוא את המכנה המשותף הרחב ביותר ונהווה דוגמה שגם אם קשה, מאתגר, ומגוון, כל אחד מוכן לוותר ואפשרי לעשות את זה אחרת”.

דילוג לתוכן