Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

ראיון ברדיו הפך לזירת התגוששות בין אדרי (“לא עשית כלום”) ליוסיפוב (“שקרן”) [האזינו]


בחירות 2018

[ujicountdown id=”בחירות 2018 ” expire=”2018/10/30 08:00″ hide=”true” url=”” subscr=”” recurring=”” rectype=”second” repeats=””]


ראיון רדיופוני בצהריים ברדיו 90, הפך לזירת התקוטטות מילולית בין ראש עיריית אור עקיבא יעקב אדרי, לחבר המועצה והמועמד לראשות העיר שמחה יוסיפוב. השניים הועלו לשידור במסגרת העתירה של יוסיפוב בנוגע לפריימריז בליכוד, במסגרתו הפסיד בשבוע שעבר לאדרי בפער של 3 קולות.

זה לא סוד שבין השניים ישנה יריבות גדולה מאוד בפן הפוליטי. יוסיפוב, היה בעברו סגנו של אדרי, עד שהאחרון עזב לכנסת. ב-2003 נבחר יוסיפוב לראש העירייה וכיהן בתפקיד 10 שנים, עד שהפסיד ב-2013 לאותו אדרי, ששב לזירה המקומית. הבחירות באותה השנה היו מתוחות וצמודות וכאמור – אדרי ניצח בפער קטן וחזר לכיסא ראש העירייה.

[blog_news title=”קראו גם:” style=”” count=”3″ category=”ג-בחירות-2018″ category_multi=”” excerpt=”2″ link=”” link_title=””]

כעת, על רקע הרצון לקבל מימון בחירות מהליכוד, ובעוד שני המתמודדים נמנים עם המפלגה, התקיימו הפריימריז (לאחר סאגה ארוכה בפני עצמה) – ובהן ניצח כאמור אדרי.

היום ברדיו הרבו השניים להחמיא לעצמם. אדרי טען כי 5 השנים האחרונות היו מעולות לאור עקיבט שהתפתחה, ואילו יוסיפוב טען כי אור עקיבא קפאה בשנים האלה וכל ההתפתחות המשמעותית היא מהקדנציות שלו.

“אתה שקרן”

עד מהרה התלהטו הרוחות על קו הטלפון. יוסיפוב סינן בראיון כי “אדרי משקר” וכי “באור עקיבא כולם רוצים היום את שמחה, תלך ברחוב ותשמע מה אומרים”. יוסיפוב תקף את אדרי על רקע הסחבת בפינוי-בינוי וכן בבריכה העירונית.

אדרי לא נותר חייב: “שמחה מתבכיין. הוא הפסיד בבחירות האחרונות כי הבחור במשך 10 שנים לא עשה כלום. הציבור מכיר אותך, לא ארד לרמה שלך, תעשה מה שאתה חושב, אתה לא רמה וחבל שאתה מדרדר את השיח”.

יוסיפוב: “אני אתמודד עד הסוף. היום אור עקיבא זקוקה לשמחה וכולם רוצים את שמחה”.

אדרי: “יש בחירות ומה שיוחלט בבחירות אני אקבל, אכבד את החלטת הבוחר”.

יש לכם סיפור מעניין שתרצו שיתפרסם? שתפו אותנו במסר האדום

[fbcomments]

 


 [blog_news title=”עוד חדשות” style=”” count=”4″ category=”” category_multi=”” excerpt=”0″ link=”” link_title=””]

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן