Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

מגלשות ענק ומתחמים ייחודיים: פארק המים ‘שפיים’ פותח עונה עם מגוון אטרקציות חדשות

רגע לפני חג שבועות, פארק המים שפיים פותח את שעריו לעונת הרחצה החדשה, עם שלל אטרקציות מחודשות ומתחמים מלהיבים לכל המשפחה. הפארק, שנמצא בסמוך לקיבוץ שפיים, יכניס מבקרים רק בהזמנה מראש דרך האתר, בהתאם לתאריכים הפתוחים לקהל, במטרה למנוע עומסים ולהבטיח חווית בילוי נעימה.

אטרקציות חדשות ומתחמים מרווחים
בפארק, שעבר מתיחת פנים משמעותית בשנים האחרונות, ניתן למצוא כעת מתחם מגלשות ענק וצבעוני בשם “ריינבו סליידס” עם 14 מסלולי גלישה מגיל שבע ומעלה. בנוסף, הפארק מתהדר בבריכת הגלים הגדולה בישראל, ובספינת פיראטים ענקית שממנה יוצאות שש מגלשות ותותחי מים אל בריכה מוצללת חלקית.

הילדים והמבוגרים ייהנו גם ממגוון מגלשות אקסטרים כמו מגלשות רייסר על גלשן מיוחד, מגלשת סופה מהירה לגילאי 12 ומעלה, מגלשות קמיקאזה לגילאי 10 ומעלה, ומגלשה מפותלת במסלול סלאלום מרגש לילדים מגיל ארבע ומבוגרים. מתחמי האבובים כוללים את “פנטזיה”, שייט אבובים זוגי במסלול חשוך עם אפקטים מיוחדים, ואת “קרייזי קונס”, מגלשת אבובים יחידה מסוגה בישראל, בה עולים, מתהפכים וממשיכים שלוש פעמים במהלך הגלישה.

מתחמים מותאמים לקטנטנים
הפארק מציע גם מתחמים ייעודיים לקטנטנים, בהם “עולם הילד”, המותאם לגילאי שנתיים ומעלה, בעיצוב חוף ים קאריבי עם מזרקות, מוזיקה, תאורה, ברז מים ענק, מגלשות, מתקני משחקים, ובריכת פעוטות. כמו כן, ישנו מתחם “ג’ונגל” לפעוטות וילדים מגיל שנה ועד שמונה, הכולל 700 מ”ר של מזרקות, חיות משפריצות, מנהרות מים ומתקנים ייחודיים ומשעשעים.

פארק המים שפיים (צילום: גיא סידי Modern Talking)

חווית בילוי נוחה ומונגשת
הפארק מרווח מאוד וכולל אזורי ישיבה מוצלים ומונגשים. ניתן להזמין אוכל מהמזנונים באמצעות קוד QR, ולאסוף את המנות כשהן מוכנות. מתחמי האוכל החדשניים בפארק מציעים מגוון רחב של שתיה, מאפים, כריכים ונשנושים, ארוחות מלאות וקינוחים מפנקים, כשההגשה היא בכלים מתכלים.

מידע כללי ומחירים
שעות הפתיחה של הפארק הן 9:00-16:00. מחיר כניסה מוזל למזמינים דרך האתר במהלך חודש יוני הוא 105 שקלים. מחודש יולי והלאה, המחירים הם 119 שקלים באמצע השבוע ו-129 שקלים בשבתות. ישנם מבצעים מיוחדים שמתעדכנים על בסיס יומי באתר הפארק, לצד הטבות של מועדוני צרכנות.

דילוג לתוכן