Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

בית הדין של הליכוד דחה את עתירת יוסיפוב, יעקב אדרי הוא מועמד הליכוד לבחירות באור עקיבא



בית הדין של תנועת הליכוד קבע כי יעקב אדרי יהיה המועמד של תנועת הליכוד לראשות העיר. זאת לאחר שהדבר נקבע בתחילת החודש, אך המועמד שמחה יוסיפוב עתר נגד ההחלטה. בדיון שהתקיים היום, נדחתה העתירה – ואדרי הוא יהיה המתמודד של הליכוד לראשות עיריית אור עקיבא.

היום נודע כי צפויות להיות התפתחויות וחבירות של מועמדים אחרים לשמחה יוסיפוב, אך הדבר טרם אושר באופן רישמי וצפוי להתברר בימים הקרובים.

עורך דינו של יוסיפוב מסר כי “אכן הערעור על פסק הדין נדחה, אך בית הדין העליון קבל עקרונית את הטענות, אך נמק את החלטתו בעובדה כי לא ניתן לקיים פריימריז ערב מועד הרישום וכי מדובר בראש עיר מכהן”.

ראש העירייה המכהן והמתמודד לראשות בבחירות הקרובות אדרי, כתב בהודעה מטעמו בתחילת החודש כי “עתירתו של שמחה יוסיפוב נדחתה על ידי הרכב בית הדין אשר קבע שהפריימריז היו תקינים ואני הוא המועמד של התנועה לראשות העיר”.

כזכור, בחודש אוגוסט התקיימו הפריימריז – הבחירות הפנימיות באור עקיבא לליכוד. אדרי זכה בבחירות אלו בפער של 3 קולות. יוסיפוב עתר לבית הדין לאחר שלדבריו, רשימת ספר הבוחרים המעודכן פורסם בבוקר ההצבעה, מספר שעות מועט לפני תחילתה.

עורך הדין שייצג את יוסיפוב בהליך, כתב בתגובה להודעתו של אדרי בתחילת החודש: “מר יעקב אדרי היקר, בית הדין נמנע מפורשות מדיון בטענותיו של מר שמחה יוסיפוב רק בגלל פחד מתקדים בתנועה ובכלל. דיון בחמישה אולי יעזור אם לא, אז מחוזי חיפה בטוח יעזור. הצדק יצא ויהיה יפה שבעתיים בימים שבין כסא לעשור… הצלחה של כל אחד מכם טובה לכולנו ומי ייתן ומעז ייצא מתוק”.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

סיכום מתקפת הלילה האיראנית: ישראל יירטה מאות כטב”מים וטילים, חלק מהירוטים נצפו באזור חדרה

לוחמי ההגנה האווירית יירטו בהצלחה באמצעות מערכת “חץ” ויחד עם המדינות השותפות האסטרטגיות את מרבית השיגורים טרם חצו לשטח הארץ | זוהו פגיעות בודדות, ביניהן בבסיס צבאי בדרום הארץ עם נזק קל לתשתית

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן