Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

אמה של טיילור מלכוב נתבעת לפנות את הוילה בקיסריה: “לא שילמה עשרות אלפי שקלים”

אמה של טיילור מלכוב נתבעת לפנות את הוילה בקיסריה: “לא שילמה עשרות אלפי שקלים”

לטענת בעל הדירה, כפי שמובא בכתב התביעה באמצעות עו"ד שלו טסה, בני הזוג שכרו את הדירה באוגוסט 2022 וביצעו הפרות חוזה * בין היתר לא שילמו לטענת התביעה - דמי שכירות בגובה עשרות אלפי שקלים * עורך דינה של האם: "אנחנו בעצמנו שלחנו מכתב התראה לבעלי המושכר נוכח הפרות יסודיות של חוזה השכירות מצידם"
עדכון 13.7.23 | 10:25

בית משפט השלום בחדרה קבע כי דבורה מילשטיין, אמה של טיילור מלכוב, שנתבעה יחד עם בן זוגה והתבקשה לפנות את הוילה אותה היא שוכרת בקיסריה, בעקבות אי עמידה בתנאי החוזה – תפנה מיידית את הבית.

“מופת לחוצפתו של אדם, שעושה בנכסו של אחר כבשלו ועוד זועק זעקת קוזק נגזל”, כתב בית המשפט בדיווח שהובא ב-‘מאקו’. “הרושם שהתקבל מעדותו של אלון הוא שיש פה עניין עם איש “משופשף מאוד”, זאת מאחר שמסר צ’קים מבנק זר – שאינם ניתנים לפירעון”. תגובת עורך דינם של בני הזוג – בתחתית הידיעה.

—-

האם נתבעת ע”י בעלי הבית (דדוש) בו היא ובן זוגה גרים, לאחר שלכאורה לא שילמו שכר דירה כנדרש שעמד על 17 אלף שקלים. שמה של טיילור נקשר גם הוא לפרשה מאחר ונטען כי היא מתגוררת גם כן בבית המדובר בקיסריה בניגוד להסכם עם בעל הבית, אולם היא כלל אינה מופיעה או מוזכרת בכתב התביעה.

לטענת בעל הדירה, כפי שמובא בכתב התביעה באמצעות עו”ד שלו טסה, בני הזוג שכרו את הדירה באוגוסט 2022 וביצעו הפרות חוזה. בין היתר מדובר בתום לב קיצוני, מסירת המחאות לדמי שכירות שלא ניתנות לפירעון, אי תשלום דמי שכירות בסך עשרות אלפי שקלים, אי תשלום חשבונות שוטפים, הפרת התחייבות, אי תחזוקת המושכר כנדרש בחוזה ועוד.

שכונה בקיסריה | לתמונה אין כל קשר לכתבה | צילום: מגדלור ניוז

בכתב התביעה מכנים בעלי הדירה את השוכרים כ”נוכלים” ועוד תיאורים שליליים. “מעללי הנתבעים פורסמו בעיתונות וערכאות משפטיות הביעו את דעתם בקשר לחוסר תום לב כמפורט”.
לטענת התובעים, “לאחר שהנתבעים קיבלו התראות והודעות על ביטול החוזה ודרישה לפינוי המושכר, בחרו למעשה להתעלם, לא נותר אל להגיש תביעה לפינוי מושכר”. כתב הגנה טרם הוגש.
מטעמה של טיילור נמסר לאתר TMI: “טיילור אינה הנתבעת או השוכרת, היא בטוחה בצדקתם של הוריה”.

תגובת דבורה מילשטיין באמצעות בא כוחה, עוה”ד ברק אונגר לאתר TMI: “מדובר בתביעה בשיטת “ההגנה הטובה ביותר היא ההתקפה”, אחרי ששלחנו מכתב התראה לבעלי המושכר נוכח הפרות יסודיות של חוזה השכירות מצידם, אלו בחרו מנגד להגיש תביעת סרק ולהוסיף חטא על פשע, באופן ששירבבו את שמה של טיילור מלכוב בהיותה דמות מפורסמת לתביעה על מנת להכפיש ולהלך איימים.

“מרשיי קיימו את כל התחייבויותיהם על פי ההסכם ובטוחים שבית המשפט יעשה צדק והתביעה תידחה, תוך חיוב התובעים בהוצאות. יובהר כי טיילור אינה צד להליך המשפטי ולא חתמה על חוזה השכירות. ציון שמה באחד מסעיפי התביעה אינו אלא אמצעי לחץ נלוז על מרשיי, בניסיון לגרום להם שלא לעמוד על טענותיהם וזכויותיהם”.

מעורך דינם של בני הזוג, עו”ד ברק אונגר, נמסר ב-13.7.23 בתגובה לאתר ‘מאקו’: “לצערנו, בית המשפט התעלם מבעיות הרטיבות והנזילות החמורות, שהתגלו עוד בחודש אוקטובר 2022 במושכר וכעולה מהתמונות המדברות בעד עצמן. השופט בחר להתעלם מחוות הדעת מטעם מהנדס ושמאי מקרקעין, שקבעה כי דמי השכירות הראויים נוכח הליקויים המרובים במושכר, הינם בגובה 8,500 ש”ח, בעוד מרשיי שילמו משך כשנה דמי שכירות בסך הגבוה לאין-שיעור מהסכום שקבע המומחה, ולא חייבים דמי שכירות כלל. “למעשה, חוות דעת המומחה קבעה כי לאור הליקויים בעלי הדירה הם שחייבים למעלה מ-120 אלף ש”ח למרשיי, אולם בית המשפט סירב לאפשר למומחה להעיד. נדמה כי השופט בחר להעניש את מרשיי והגיע עם דעה מגובשת על המקרה. אנו נגיש ערעור ובכוונת מרשיי להגיש תביעה כנגד בעלי הדירה”.

ביהמ”ש קבע – צו פינוי מיידי לאמא של טיילור מלכוב ובן זוגה (mako.co.il)

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן