Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

פצועים בתאונת דרכים בין מיניבוס לרכב בכביש החוף בין נתניה לחדרה

פצועים בתאונת דרכים בין מיניבוס לרכב בכביש החוף בין נתניה לחדרה

ריבוי אירועי חירום ערב החג השני בכל גזרת חדרה. באירוע המרכזי, תאונת דרכים התרחשה בכביש 2 מחלף ינאי לכיוון מחלף אולגה.

שני מבוגרים נפצעו בתאונת דרכים בחדרה – לאחר שהתנגשו בעץ: בשעה 15:13 דווח למוקד מד”א במרחב שרון על רכב שהתנגש בעץ בצד הדרך ברחוב שמעון פרס בחדרה. חובשים ופראמדיקים של מד”א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים הלל יפה בעיר שני פצועים במצב בינוני – אישה כבת 77 עם חבלות בפלג גופה העליון וגבר כבן 78 עם חבלות בראש ובחזה.

זירת התאונה בחדרה. צילום: תיעוד מבצעי מד”א

בתאונת דרכים שהתרחשה בכביש החוף במחלף ינאי לכיוון מחלף אולגה, דווח על מעורבות מיניבוס ורכב. ישנם כ-10 פצועים בדרגות פציעה שונות (קל- בינוני).

ממד”א נמסר כי בשעה 13:11 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב שרון, על תאונת דרכים בין 2 מיניבוסים כשאחד מהם התהפך בכביש 2 סמוך למחלף ינאי. חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבתי החולים לניאדו והלל יפה, 8 פצועים בגילאי 20, 40 ו-60, במצב קל עד בינוני עם חבלות בגופם.

חובש רפואת חירום במד”א זאבי פישמן סיפר:
“ראינו את המיניבוס הפוך על צידו כשבתוכו נוסעים, מיד התחלנו בחילוץ הנוסעים, כולם היה בהכרה מלאה וסבלו מחבלות בגופם. ביצענו מיון ראשוני והענקנו לכולם טיפול רפואי ראשוני בשטח שכלל חבישות ולאחר מכן פינינו אותם באמבולנסים של מד”א לבתי החולים תוך המשך טיפול רפואי כשמצבם קל עד בינוני.”

זירת התאונה ליד בית ינאי | דוברות מד”א

נתי רחום וחיים גיל דוד חובשי איחוד הצלה מסרו: “מדובר בתאונה במעורבות מיניבוס שהתהפך על צידו. בסיוע צוות אמבולנס של איחוד הצלה הענקנו בזירה טיפול רפואי לאחד עשר נפגעים באורח קל עד בינוני, שלושה מהם פונו באמבולנס איחוד הצלה לבית החולים הלל יפה בחדרה”.

בתאונות אחרות בשעות הבוקר והצהריים –
צומת יער חדרה, שריפת רכב מספר שיחות הופנו לכבאות והצלה חדרה, האירוע הסתיים ללא נפגעים.
מכבאות והצלה חדרה נמסר כי צוות הכיבוי של תחנת חדרה פועל כעת בשריפת רכב מיניבוס, בצומת יער חדרה. צוות הכיבוי בפיקודו של רס״ל עומרי גרבי ,כיבו את הרכב ומנעו את התפשטות האש לשטח הסמוך. הצוות ביצע סריקה נוספת ברכב אין לכודים במקום.

צילום מזירת השריפה: דוברות כבאות חדרה

וליד המושב צרופה על כביש 4 בחוף הכרמל דווח על תאונת דרכים עם ארבעה נפגעים במצב בינוני וקל.
כונני ארגון הצלה הוזעקו לכביש 7025 סמוך ליישוב צרופה בעקבות דיווח על תאונת דרכים.
יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד”א, העניקו הכוננים טיפול רפואי לגבר כבן 40 עם חבלות בפלג גופו העליון ובגפיים במצב בינוני, ולשלושה נפגעים נוספים במצב קל, לאחר והם פונו להמשך טיפול בבית החולים רמב”ם בחיפה.

ממד”א נמסר כי בשעה 12:59 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב שרון על תאונת דרכים בין 3 כלי רכב בכביש 4 סמוך לצרופה. חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי”ח רמב”ם, 4 פצועים, גבר בן 35 במצב בינוני, עם חבלה בגפיים ו-3 במצב קל.

חובש הצלה בני גריינימן שהגיע ראשון למקום מדווח: “כשהגעתי לזירת תאונת הדרכים, מצאתי גבר כבן 40 הסובל מחבלות בפלג גופו העליון ובגפיים לאחר שנפגע בתאונת דרכים בין שלושה רכבים פרטיים ומשאית. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד”א, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני, הכולל קיבוע וחבישות, והוא פונה במצב בינוני להמשך טיפול בחדר הטראומה בבית החולים רמב”ם בחיפה.
בנוסף הענקנו טיפול רפואי ראשוני לשלושה נוסעים שנפגעו באורח קל, והם פונו להמשך טיפול בבית החולים”. תמונה מהזירה – קבוצת נתיב:

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

פיגוע ירי בעמק חפר: בנס לא היו נפגעים במטח משטחי הרשות [📹]

המחבלים שפתחו באש אף פרסמו תיעוד של הירי מטול כרם לעבר בת חפר | ראשת המועצה האזורית עמק חפר גלית שאול: “האירוע הזה מוכיח את הדחיפות לבצע את מה שאנו דורשים: חיזוק קו התפר, כולל יישובי הקו השני, בין היתר על ידי הקמת אזור חיץ שימנע התקרבות לשטחנו”

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן