Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

הפועל חיפה פותחת סיבוב שני מול הפועל כפ”ס: “רוצים להמשיך בצבירת נקודות גבוהה”

הפועל חיפה פותחת סיבוב שני מול הפועל כפ”ס: “רוצים להמשיך בצבירת נקודות גבוהה”

אחרי הניצחון הנהדר על בני יהודה, תפתח הפועל חיפה את הסיבוב השני של העונה במשחק הביתי מול הפועל כפ"ס במטרה לצבור עוד 3 נקודות: "משחק קשה, כפר סבא קבוצה טובה". התלבטות בין טאפוקו לסרדל, שזכה בשחקן הסיבוב של רדיו חיפה

הסיבוב השני בליגת העל ייחל היום (14.12) ובסמי עופר תארח הפועל חיפה את הפועל כפ”ס, ותרצה להמשיך את המומנטום ממשחק הניצחון הנהדר על בני יהודה. בסיבוב הראשון ניצחה חיפה עם הרבה מזל ושער מדהים של בלילתי -0:1, במשחק שסבל מיכולת ירודה – בעיקר של חיפה. מאז הקבוצה של חיים סילבס ידעה הרבה עליות ומורדות – אך דווקא בשורה התחתונה – היא ניצבת כעת במקום ה-5 ויכולה להמשיך להידבק לחבורת הצמרת.

“היה לנו קצב צבירת נקודות גבוה, אבל את הסיכומים נעשה בסוף הסיבוב השני, בתקווה שנהיה בפלייאוף העליון למרות שזה עוד רחוק”, אמר השבוע סילבס לקראת המשחק. “כפר סבא קבוצה טובה, מאומנת עם מאמן טוב וזה רק מדרבן אותנו להיות טובים יותר. שמעתי השבוע שלכפר סבא זה משחק חשוב. זה שגוי כי לנו זה משחק חשוב מאוד. המשחק הזה חשוב מאוד בדרך למטרה – והוא יהיה קשה”.

מאמן חיפה התייחס גם לזרים השבוע: “ניקולא גולן הובא לפה כמגן שמאלי או בלם. יש תחרות לאלי בלילתי שעשה סיבוב מצוין ואני מקווה שזה יימשך גם בסיבוב השני”.

סילבס מתלבט האם להחזיר את פרנסיסקו ג’וניור להרכב (לאחר שריצה הרחקה עקב צהובים), או להמשיך עם קווין טאפוקו שהיה נהדר, אולי לראשונה העונה, מול בני יהודה. עם זאת, מי שעשוי לרדת לספסל הוא לירן סרדל שנפצע השבוע – ואז ישחקו ג’וניור וטאפוקו בצוותא.

סרדל נבחר לשחקן הסיבוב של פרשני רדיו חיפה, בן בסט המאכזב

ובינתיים, בסוף השבוע נבחר לירן סרדל לשחקן הסיבוב של הפועל חיפה בפאנל של רדיו חיפה. הוא נבחר על ידי תום בנאדו, איציק אהרונוביץ’ וניסן קניאס. את תואר השחקן המאכזב של הסיבוב קיבל עדן בן בסט. הפרשנים אמרו עליו כי “הוא צריך לתת יותר. משחקן במעמדו אתה מצפה שייקח את הקבוצה על הכתפיים ושזה לא קרה. בזמן האחרון יש קצת התעוררות ונראה מה יהיה איתו בסיבוב השני”.

בנושא אחר, לקראת הסיבוב השני הוציאה הפועל חיפה מנוי מיוחד במחיר של 420 שקלים ליציע המזרחי (פחות מ-40 שקלים למשחק) ו-540 שקלים ליציע הכסף (פחות מ-50 שקלים למשחק).

בהפועל כפר סבא היו מאוכזבים מאוד לאחר משחק התיקו 1:1 בשבוע שעבר מול הפועל רעננה. “מאכזב, מאד מאכזב”, אמר אוהד הקבוצה. “אם אנחנו לא מסוגלים לנצח את רעננה…את מי כן?. חוזר ואומר – ללא חיזוק משמעותי בחלון ההעברות הסיכוי שלנו לשרוד בליגת העל קלוש וחבל”. הרבה חצי ביקורת הופנו למאמן הקבוצה אופיר חיים. “יש לנו כל כך הרבה שחקנים בינוניים, כל כך הרבה כשרון שחסר לקבוצה הזו. קשה לעשות דברים בליגה הזו עם סגל כזה”, אמר אוהד נוסף. המאמן חיים אמר השבוע שמבחינת המועדון מדובר במשחק קריטי להמשך הדרך. כפר סבא צפויה לשחק בהרכבה החזק ביותר.

הרכב המשוער של הפועל חיפה: יסמין בוריץ’, דור מלול, ניסו קפילוטו, בן והבה, ניקולה גולאן, פרסיסקו ג’וניור (לירן סרדל), גל אראל, קווין טאפוקו, גידי קאניוק , נס זמיר ועדן בן בסט.

ההרכב המשוער של הפועל כפר סבא: איתמר ישראלי, טום שלח, יבגני ברקמן, דן עזריה, סודיק אטנדה, טל מכלוף, גרשון קופי, קווין רינשטיין, מחמוד יוסף, טראורה בובאקר ובנג’מין קוקו.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן