Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

גנדלמן חשף: זו הסיבה שפיטרתי את טל אליהו מתפקידו – “הבלגתי ושתקתי אבל לא יכולתי עוד”

בישיבת מועצה מיוחדת להדחת אליהו מתפקידו אמר ראש העירייה כי "הוותיקים יודעים שעם טל אליהו עברתי לא מעט מהמורות, הבלגתי ושתקתי לאורך השנים.... ידעתי שטל אליהו פועל בניגוד לאינטרס שלי, את אומרת בניגוד לאינטרס של עיריית חדרה. מה הם השיקולים, למה זה כך - זה איתו. יש לי הערכה בלבד" || צפו בדבריו של גנדלמן

ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן, חשף באמצע השבוע שעבר את השתלשלות האירועים שהביאה לפיטוריו של סגנו טל אליהו, ובעצם חשפה קרב בין שני האנשים שנחשבים לחזקים בעירייה – כאמור – גנדלמן ואליהו.

אליהו, קיים מסיבת עיתונאים יממה בלבד לאחר שנודע על על ההחלטה לפטרו, ולא ידע להגיד מדוע לכאורה. כעת, בישיבת מועצה מיוחדת שבה הוחלט להדיחו רישמית מתפקידו, ובעקבות דברים שאמר חבר המועצה שלמה בוזגלו בפתיחת הישיבה, פרט ראש העירייה את הסיבות שהובילו למהלך.

צביקה גנדלמן

“אני צריך לשים את הדברים על השולחן”, אמר גנדלמן והמשיך: “טל אליהו פוטר מתפקיד ראש העיר מהסיבה שהוא לא פעל על פי מדיניות ראש העיר כפי שהוא מחויב על פי ההסכם הקואליציוני וגם כפי שמקובל.

“טל אליהו פעל בניגוד למדיניות ראש העיר בזה שהוא לא היה מוכן לקבל את ההחלטה שלי למנות את רון שגן למחזיק תיק ההנדסה. טל אליהו פוטר מתפקידו בגלל זה שהוא לא היה מוכן לקבל את ההחלטה שלי למנות את רון שגן ליו”ר ועדת המשנה. טל אליהו לא פוטר כהוא זה בגלל ענייני ועדת התכנון ובוזגלו.

“זה נוח לספר את הסיפור, זה מצטלם יפה, זה אולי עם הרבה רגש אבל לא מיני ולא מקצתיי. יתרה מזאת, טל אליהו פוטר אחרי שלפני 3 חודשים הוא ישב אצלי במשרד, הייתה מתוכננת שיחה אישית, הצטרף אליו ללא ידיעתי חבר המועצה שלומי ימין, התיישבו שניהם אצלי כאשר שלומי ימין, ואני מצטער שאני צריך לדבר על שיחות אישיות, בא ואמר לי – ‘ צביקה אני נותן את מילתי שטל אליהו יפעל על פי מדיניות ראש העיר וזאת התחייבותי’. זה קרה לפני 3 חודשים.

טל אליהו. צילום פרטי

“הוותיקים יודעים שעם טל אליהו עברתי לא מעט מהמורות, הבלגתי ושתקתי לאורך השנים. ביום שישי, אחרי אותה ישיבת הנהלה, שבה התחייבתי, היועצת המשפטית בהוראה שלי, הסבירה את הגיבוי המשפטי להחלטה שלי, אז כבר ידעתי שטל אליהו פועל בניגוד לאינטרס שלי, את אומרת בניגוד לאינטרס של עיריית חדרה. מה הם השיקולים, למה זה כך – זה איתו. יש לי הערכה בלבד.

“לאחר שהבנתי, שהוא פועל בצורה בוטה, אחרי שהיה על זה דיון הנהלה, אחרי ישיבות מועצה ועוד ישיבת הנהלה – ביום שישי שאחרי הזמנתי את שלומי ימין אליי הביתה לכוס קפה. ב-4 עיניים אמרתי לו – ‘אתה זוכר מה היה לפני 3 חודשים’ – סיפרתי לו את הסיפור הזה. מכאן אני לא אחשוף את השיחה שלי עם שלומי. זאת הסיבה ואין בלתה.

“אליהו נלחם בהחלטות בצורה שיטתית. זאת הסיבה שאליהו מסיים את תפקידו. יש פה משהו שיטתי ועקבי. כל הדברים שאומר שלמה בוזגלו וענייניו – לא רלוונטים למקרה הזה”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן