Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

פרשת “הילדים בכלוב” בבנימינה: עורך דינה של האם טוען ל”יחסי ציבור של המשטרה”

פרשת “הילדים בכלוב” בבנימינה: עורך דינה של האם טוען ל”יחסי ציבור של המשטרה”

עורכי דינה של החשודה ביקשו כי בית המשפט יורה על צו איסור פרסום שמה או כל פרט שעלול לזהות אותה | בנוסף ביקש לבטל את התנאים המגבילים שהוטלו עליה | נציג המשטרה: פגיעה בזכות הציבור לדעת

בבית המשפט השלום בחדרה התקיים היום (20.3) דיון נוסף בהארכת מעצרה בפעם ה-2 של האם בת ה-34, החשודה שכלאה את ילדיה בכלוב קטן המשמש לכליאת כלבים במשך טיסות. האם חשודה כי כאקט של עונש, הייתה כולאת את הילדים בכלוב למשך זמן ממושך.

הפרשה נודעה ביום ראשון השבוע (17.3), אז הגיעו שוטרי תחנת זכרון יעקב לבית ביישוב הוותיק בבנימינה בעקבות קבלת מידע על התעללות בחסר ישע.

בהמשך לכך איתרו השוטרים בבית בו מתגוררת האם יחד עם בן זוגה ו-3 ילדיה, מספר כלובים בהם על פי החשד כלאה האם את הילדים לעיתים קרובות כעונש על התנהגותם. כאמור, האם נעצרה על ידי השוטרים בגין כליאת שווא, הזנחת ילד והתעללות בקטין חסר ישע.

לאחר שהיא נשלחה למעצר בית בנתניה לאחר הדיון הראשון, התקיים כאמור דיון הארכת מעצר שני. עם פתיחת הדיון אמרו עורכי דינה של החשודה – עו”ד עומר בללי, עו”ד ארתור שני ועו”ד שלי לוי כי המשטרה שגתה עם פרסום הסיפור. “יש פה איזושהי “טעות” של המשטרה שעשתה פרסום ועשתה שימוש בחומר החקירה למטרות זרות של יחסי ציבור כשברור לנו שאין שום תכלית חקירתית לפרסומים אלו”.

עורך הדין הוסיף: “לא רק שזה לא משרת את החקירה אלא אף פוגע בה, יש מקרים שאומרים שנעשה שימוש בתקשורת כדי לשרת חקירה כמו להגיע לחשודים ולקורבנות אחרים, אך לא במקרה דנן. כל מה שעשתה המשטרה היא להשחיר את החשודה. ההשחרה היא משני אספקטים, פרסמו טענות לא נכונות, לאחר הפרסום ולאחר הבקשה שלנו, עשתה המשטרה דבר שבעיני הוא נבזי שאין כדוגמתו.  אתמול קיבלתי אייטם שהגיע מחדשות N12 שהועלה בערב ושם פורסם סרטון מתוך ביתה של החשודה ברגע שבאו לקחת אותה… אוכל אף להציג את אותו סרטון של דקה לעיון בית המשפט, אין בו כל תוכן רלבנטי פרט לאייטם של רכילות. הוא קיים בתיק אותו סרטון. סרטון של מצלמות הגוף של השוטרים שהגיעו לקחת אותה ביום א’ בבוקר”.

עורך הדין הראה את הסרטון לנציג המשטרה בדיון רס”מ אביתר משולם, וכן לשופט זיו אריאלי. “אין לי מילים להגיד כמה הזדעזעתי מהדבר הזה, שצילמו את כל החדרים בביתה, חדר השינה שלה  וערימת הכביסה שלה”, אמר עורך הדין, “מה זה מעניין את הציבור סל הכביסה שלה והתחתונים למעלה? בנוסף ל- 15 אייטמים שיצאו על המקרה הזה ואני לא מבין למה”.

עורכי דינה של החשודה ביקשו כי בית המשפט יורה על צו איסור פרסום שמה או כל פרט שעלול לזהות אותה. כמו כן – ביקש כי המשטרה תפעל להסיר פרסומים אלה. בנוסף ביקש לבטל את התנאים המגבילים שהוטלו עליה.

נציג המשטרה הגיב: “דוברות המשטרה בהודעתה המקורית לא נמסר כי הילדים האחרים גם נכלאו בכלוב, אלא רק כי קיים חשד לכאורה לגבי מקרים נוספים בשלב זה ולא מעבר לכך. שלל הכתבות והראיונות ברדיו ובטלוויזיה, משטרת ישראל לא שולטת על הנזכר שם מטעם הכתבים עצמם ואותם מערכות תקשורת עצמם ואם נוסף או סולף דבר מה, זה לא בשליטת משטרת ישראל.

“בכלל הראיונות שנציגי משטרת ישראל וגם בטלוויזיה וברדיו מעולם לא נמסרו פרטים שיוכלו לשבש החקירה…לגבי בקשה לצו איסור פרסום, כרגע הכתבות חסרות תוכן ופורסו מעל 15 כתבות ברדיו ובטלוויזיה, שום פרט מפרטיה האישיים של החשודה לא נמסר שם, לא שמה, לא כתובת, לא פרטים מזהים אחרים. הוראה למחיקת אותן כתבות ואי פרסומם פוגע בזכות הציבור לדעת וכאלה שיכולים לבצע עבירות כאלה כלפי קטינים”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
1 .
Inline Feedbacks
View all comments
אשר
אשר
21/03/2024 16:50

יחסי ציבור של המשטרע? לא יכול להיות!

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן