Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

אישום: צעיר בן 20 בחדרה מכר תמונות וסרטונים מיניים של נשים ונערות בטלגרם

אישום: צעיר בן 20 בחדרה מכר תמונות וסרטונים מיניים של נשים ונערות בטלגרם

על פי כתב האישום, הצעיר מחדרה הקים וניהל מספר קבוצות ייעודיות באפליקציית הטלגרם, בהן נהג להפיץ תמונות וסרטונים בעלי אופי מיני של נשים ונערות ישראליות, ללא הסכמתן

מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה הגישה הבוקר (ראשון) לבית משפט השלום בחיפה כתב אישום נגד תושב חדרה (20), שעסק בהפצה של תמונות וסרטונים מיניים של מאות נשים ונערות ישראליות באמצעות הטלגרם ואפליקציית דיסקורד. על החשדות הקשים נגד הצעיר פרסמנו במגדלור בחודש יולי.

על פי כתב האישום, שהוגש על-ידי עו”ד איתי גוהר, הצעיר הקים וניהל מספר קבוצות ייעודיות באפליקציית הטלגרם, בהן נהג להפיץ תמונות וסרטונים בעלי אופי מיני של נשים ונערות ישראליות, ללא הסכמתן. הפרסומים כללו, על-פי רוב, תצלום הפרופיל האישי של אותן נשים ברשתות החברתיות, המכיל את פרטיהן האישיים, וזאת לשם זיהוין וכדי להוכיח לחברי הקבוצות כי מדובר בנשים ישראליות שאינן עובדות בתעשיית המין. בקבוצות אותן ניהל הנאשם היו פעילים למעלה מ-15,000 חברים שצרכו את התכנים המיניים המופצים בהן. יצוין כי תכנים אלה היו זמינים לצפייה גם למשתמשים מזדמנים שלא היו חברים בקבוצות.

עוד מתואר בכתב האישום כיצד פרסם הנאשם בקבוצה קישור לבּוֹט אשר סיפק לחברי הקבוצה גישה בלתי מוגבלת לתוכן האגור בו, פרטים מזהים ותכנים מיניים של כ-450 צעירות ישראליות כשהן בעירום או מקיימות אקטים מיניים, והכל ללא הסכמתן. נוסף על פרסום התמונות בטלגרם, הקים וניהל הנאשם שרת בפלטפורמת דיסקורד אשר שימש גם הוא לפרסום תכנים מיניים של נשים וצעירות ישראליות. הנאשם עשה שימוש בשרת על מנת למכור גישה למאגר מקוטלג של תמונות וסרטונים מיניים של מאות נשים וצעירות ישראליות תמורת כסף.

עוד מתואר אירוע בו על-פי המתואר סחט התושב את אחת מנפגעות העבירה אשר פנתה אליו בבקשה שיסיר תוכן בו היא מצולמת בעירום, אשר פורסם בניגוד להסכמתה בקבוצות אותן הנאשם יצר וניהל. בתמורה להסרת התוכן דרש הנאשם מנפגעת העבירה לצלם לו סרטון בו היא מאוננת, ועל-כך הואשם בעבירה של סחיטה באיומים.

בנוסף, יוחס לצעיר אישום של החזקת חומר תועבה ובו דמותו של קטין, זאת בגין החזקה של למעלה מ-5,400 תמונות וכ-192 סרטונים המכילים חומר תועבה פדופילי במכשיר הטלפון שלו, וכן עבירה של ניהול והחזקת מאגר מידע אסור, לאחר שנמצאו במחשבו של הנאשם מאגרי מידע שהכילו פרטים אישיים על אודות מיליוני אזרחים, פרטים שנמסרו ללא הסכמתם או לא על ידם.

חשד: תושבי חדרה וקיסריה ניהלו מערך הפצה ענק של סרטוני עירום של נשים ונערות ישראליות

בכתב האישום מפורטות למעלה מ-170 נפגעות עבירה אשר תמונות וסרטונים אינטימיים שלהן הופצו בקבוצות לצד פרטיהן האישיים. רבות מהנפגעות דיווחו על נזקים כבדים שנגרמו להן כתוצאה מהפצת התכנים, כך למשל דיווחו כי נאלצו לעזוב מסגרות קיימות וחוו קושי במציאת עבודה. הנפגעות תיארו קשיים גם ביציאה למרחב הציבורי, ביכולת להירדם בלילות, במתן אמון בבני המין השני ועוד. עוד דיווחו על דיכאון או חרדה ועל כך שהחלו ללכת לטיפולים פסיכולוגיים וליטול תרופות פסיכיאטריות. כמו כן, כמעט כלל הנפגעות דיווחו על הטרדות רבות, לרבות מיניות, אשר הן חוות עד היום ברשתות החברתיות כתוצאה מהפרסומים, ולעתים אף מחוץ למרחב המקוון. מספר מתלוננות העידו על התמודדות גם עם מחשבות אובדניות שהובילו לעתים לניסיונות התאבדות ממשיים.

בד בבד עם הגשת כתב האישום, הגישה הפרקליטות בקשה לקביעת תנאים מגבילים עד לתום ההליכים המשפטיים נגד הנאשם: מעצר בית מלא בפיקוח אנושי בעניינו של המשיב, איסור על גישה לאינטרנט או שימוש בטלפון חכם, כמו גם הארכת יתר התנאים שנקבעו בעניינו בבית משפט השלום בתל-אביב ובכלל זאת ערבויות כספיות גבוהות. זאת ועוד, הוגשה בקשה לחילוט מחשבו האישי של הנאשם, מדיה מגנטית וטלפונים שלו, אשר שימשו כמצאי לביצוע העבירות המתוארות ונמצאו בחזקתו ובשליטתו עד ליום מעצרו.

בבקשת הארכת המעצר ציין עו”ד גוהר כי: “היקף הפרסומים וכמות התכנים המיניים שהפיץ המשיב ברשת שיצר מלמדת על מסוכנתו הרבה כמי שמחזיק במאות תכנים שיש בהם פוטנציאל פגיעה עצום, ואפשרות להמשיך ולגרום נזק רב לנפגעות העבירה ואף לנשים אחרות שזהותן טרם נחשפה. לעניין זה, יצוין כי טלגרם הוא יישומון מבוסס “ענן” כך שניתן לגשת לחומרים האגורים בו מכל התקן בעל גישה לרשת, תוך התחברות לאותם חשבונות”.

במחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה מציינים כי תיק זה מצטרף למספר כתבי אישום נוספים שהוגשו על-ידי המחלקה במהלך השנה האחרונה, שעניינם באכיפת “חוק הסרטונים”, האוסר על הפצה של תוכן מיני ללא הסכמת המצולם או המצולמת, וזאת בפרט באמצעות אפליקציית טלגרם, שבה התרבו לאחרונה קבוצות ייעודיות העוסקות בהפצה ובפרסום של תכנים מיניים ללא הסכמת המצולמות.

החקירה התנהלה על-ידי מחלק הסייבר בימ”ר תל-אביב.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

רוצים הנחה על עשרות אחוזים בתחבורה ציבורית של “צדק תחבורתי”? כך תעדכנו את הפרופיל

צריכים לעדכן לפרופיל החדש שלכם במסגרת רפורמת “צדק תחבורתי” ולא יודעים איך?  הפרופיל אינו מתעדכן אוטומטית, ולכן – מורידים את אחד היישומונים לתשלום בתחבורה הציבורית, בוחרים בפרופיל אליו אתם זכאים,

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן