Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

|בחירות 2018 בחדרה| יוחננוב מצטרף לאריאלי, שירלי עודד הצהירה: ארוויח שקל כראשת עיר



רשימת ‘חדרתיים’ בראשות עוגן יוחננוב הצטרפה לתמיכה בגדי אריאלי לראשות העיר. אריאלי אמר השבוע כי “עוגן, איש עשייה שמאמין בכך שחייבים להחזיר את חדרה לתושבים ואני מסכים איתו. העיר נגנבה מאיתנו, הגיע הזמן להחזיר אותה לכולנו, בשיתוף פעולה עם עוגן ורשימתו נעשה דברים נפלאים למענכם, התושבים”.


המתמודדת למועצת העיר חדוה יחזקאלי, ערכה סיור נוסף יחד עם הפעילים ולחיצות הידיים ברחובות העיר. “כל כך אהבה ופרגון אנו מקבלים מכל עבר”, אמרה יחזקאלי. “סדי בן דוד נחשב לפיבוריטי מושלם, הרבה אהבה מרעיפים עליו ומברכים על החיבור ביננו”.

יחזקאלי גם השתתפה בחניכה מחודשת של גן גני אלון וכתבה: “30 שנה לא נגעו בגן הציבורי בגני אלון. היום חנכנו בשמחה יחד עם תושבי המקום את אחד מהגנים היפים בעיר. עשרות מתקני משחקים משוכללים. מרבדי דשא סינטטי ובעיקר נקיון מסביב איפיינו את הפתיחה המרגשת. יו״ר הועד הודתה בהתרגשות על הקומפלקס היפה שיתן מענה לכל ילדי השכונה ומעבר. גם גני העירייה במקום שנמצאו סמוכים לגן המשופץ יהנו כאשר הילדים במהלך יום הלימודים יהנו משפע המתקנים שבמקום. גני אלון תתחדשו”.


המתמודדת לראשות עיריית חדרה, שירלי עודד, הצהירה ביממה האחרונה כי במידה ותיבחר לעמוד בראשות העירייה – לא תיקח משכורת אלא תסתפק בשקל אחד בלבד.

“תושבות ותושבים יקרים, אני פונה אליכם מעומק ליבי. אנו בישורת האחרונה לפני המהפך”, כתבה לתושבים עודד. “הבחירות האלה הן בין שתי תפיסות עולם (שקיפות או שחיתות)…בין שתי קבוצות אוכלוסיה עם אינטרסים מנוגדים (תושבים או מקורבים).

“אסור לבזבז את הקולות…אני מתחייבת לא למשוך משכורת כראשת עיר, משכורתי תהייה שקל לשנה. בואו נראה אם המתמודדים האחרים מתחייבים לא לקבל שכר – תבקשו זאת מהם”.


המתמודד לראשות העירייה איקי צור, התייחס לסוגיית פתיחת עסקים בשבת. “ניתן לפתוח מקומות בילוי בשבת תוך שמירה על הסטטוס קוו, כך שכל המגזרים בחדרה יוכלו לחיות זה לצד זה בהתאם לצרכיהם”, אמר צור. “יהיו לנו פה מקומות בילוי, הנוער שלנו יצא לבלות ליד הבית, ומטרתי היא שגם הצעירים שעזבו את העיר יחזרו אליה. גם מקומות הבילוי המשפחתיים יעברו מהפך ויהיו פתוחים בשבת”.


המתמודד לראשות העיר צביקה גנדלמן וראש העיר המכהן כיום, הציג תמיכה מעניינת מצד חבריו לקואליציה. “השבוע ביקרו אותי במטה חבריי להנהלת העיר: טל אליהו מסיעת יחד למען חדרה, חדווה יחזקאלי מסיעת הירוקים והגמלאים, אליהו בוסקילה מסיעת הבית היהודי, רומן גישר מסיעת חדרה ביתנו, בועז ביטון מסיעת ש”ס, אמיר ימין מסיעת הצעירים ומלכיאל אלבז מסיעת זהות יהודית”, כתב גנדלמן. “בפגישה הודיעו לי חבריי שהם תומכים בי לראשות העיר וימליצו לחבריהם לנהוג כך גם כן. הודיתי להם ואיחלתי לכולנו הצלחה והמשך עשייה בתנופה למען העיר חדרה ותושביה. כאמור התחייבתי לחשוף את הסיעות איתן יש לי הבנות ולכשיבשילו להסכמים אפרסמם כפי הנדרש בחוק”.


המועמד לראשות העיר יניב דרי וסיעתו “מחוברים”, ערכו כנס מסכם לפני הבחירות במוצאי השבת האחרונה. “התחושה באויר היתה של שותפות למהלך היסטורי שישנה את פני העיר שלנו”, אמר דרי אחרי המפגש. “עשינו מסע של חצי שנה במעט מאוד כסף אבל עם המון אידיאולוגיה והרתמות של הציבור שהבין את ההזדמנות למפץ של השיטה הרקובה. התקבצה כאן חבורה אידיאליסטית של אנשים שנכונים להקריב המון כדי לעשות מעשה ולהביא את השינוי – זה הייחוד של תנועת מחוברים. לא לכל אדם יש הזדמנות בחייו להיות שותף לשינוי פני ההיסטוריה. כל אלפי השותפים והתומכים בדרך הם חלק ממהלך משנה היסטוריה ובעוד שנים יוכלו להגיד- הייתי חלק מזה…. חלק ממפץ מחוברים”.


המתמודדת קרנית קעטבי, מספר 2 ברשימתו של איקי צור, החליטה לעזוב את הסיעה. “ההחלטה מאוד קשה”, כתבה בהודעתה. “למען טובת העיר והחלפת ראש העיר החלטתי להתפטר מרשימת איקי צור ולוותר על מקומי מס 2 ברשימה. הכבוד והכיסא במועצת העיר אינם בראש מעייני, אלא עתיד העיר ועתיד הדור הצעיר בחדרה. מקווה שהמתמודדים ימצאו את הכוחות לוותר על האגו ולהתאחד למען המטרה חדרה טובה יותר”.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

“עלול לגרום לגירויים בעור ובעיניים”: אזהרת משרד הבריאות מהוודקה הזאת

המוצרים אינם עומדים בתקן הרלוונטי כאשר חלק מן המוצרים מכילים כמויות חריגות של מתנול וחלקם מכילים ריכוז של חומר פיגול מסוג בוטנול שלישוני, חומר שאסור לשימוש במוצרי אלכוהול ועלול לגרום לגירויים בעור ובעיניים.

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן