Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

חודשים ארוכים לאחר שהפסיקה פעילות: חנות האוהדים של הפועל חיפה חוזרת לתפקד

חודשים רבים לאחר שנסגרה והפסיקה לפעול, חוזרת חנות האוהדים של הפועל חיפה לפעילות - נכון לעכשיו ללא חנות פיזית
חנות המזכרות של הפועל חיפה חוזרת לפעול: קצת פחות משנה לאחר שנסגרה, חוזרת חנות האוהדים של הפועל חיפה לפעול. אנשי החנות הוציאו היום הודעה בעמוד הפייסבוק הרישמי שלה: “חיכינו, רצינו והנה מתחילים מחדש”, כתבו והוסיפו: אז שנייה לפני המשחקים הכי חשובים של השנה אנחנו חוזרים עם 2 מוצרי דגל”.
בחנות מציעים בשלב זה סט משחק – חולצה+מכנס בעלות של 180 שקלים. מי שירכוש סט משחק יקבל מדבקה מתנה. בנוסף, בתקופה הנוכחית יימכר צעיף בעלות של 50 ש”ח. בחנות הוסיפו: אנחנו בתקופת פיילוט ואין עדיין חנות פיזית. על מנת לבצע הזמנה – יש להירשם בהודעה פרטית בפייסבוק ולהשאיר בה: שם מלא + מס’ טלפון ליצירת קשר. מרגע ביצוע ההזמנה – זמן האספקה הוא עד 14 ימי עסקים. ככל שהביקוש יגדל, כך נכניס עוד מוצרים לסל – והוא גדול ומגוון.
תוכן אוהדים || הפועל חיפה לקראת פליאוף עליון? “תקללו בשקט, שהשחקנים לא ישמעו”
1. נזכרתי במה שכמה וכמה מאמנים מכל מני קבוצות אמרו במספר הזדמנויות שבתקופה הזאת של הסוף יש פחות כדורגל יפה ונעים אלא יותר משחקים על נקודות. קבוצות למדו אחת את השניה, שחקנים מותשים, סוחבים פציעות. בקיצור, הרמה יורדת. העניין הוא שהרמה של הליגה הישראלית אף פעם לא הייתה גבוהה במיוחד ושיש ירידה זה פשוט קטסטרופה.
2. נתניה עלו לנצח והפועל שלנו עלתה לא להפסיד, הגיוני, לא ?קבוצה חלשה מנטלית הייתה מפסידה, קבוצה חזקה מנטלית עומדת במשימה.

3. כן, מאז מכת הפציעות והתבוסות , הפועל חיפה התחזקה מנטלית. חזרה מ2-0 נגד רעננה. ניצחה 1-0 את הפועל תל אביב ושמרה על התוצאה מדקה 12 ! לא לדבר על השוויון בתוספת זמן נגד מכבי תל אביב.
4. נס ציונה זה משחק הפוך, זה משחק שבו אתה חייב לנצח ואילו נס ציונה באה לא להפסיד. בדיוק כמו שהלחץ הכריע בעצם את מכבי נתניה הוא עלול להכריע את הפועל חיפה.
5. לקהל שלנו יש תפקיד פסיכולוגי ענק במשחק הקרוב, להיות רגועים ולא להלחיץ את השחקנים, צעקות לעבר גדי קאניוק, אפס תוציא אותו, שריקות בוז וכו’ לא יעזור.
6. קשה לי להאמין שאוהד מקלל יפסיק לקלל בעקבות פוסט כזה או אחר אבל אולי, תנסה לקלל בשקט, שהשחקנים לא ישמעו.
תוכן אוהדים. כתב: @eden zeira

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן