19:50, המושבה: "אוי ואבוי אם הפועל חיפה לא תעלה לפליאוף העליון"

הפועל חיפה דרוכה לקראת המשחק מול בני יהודה. העיתונאית מיקי שוורץ הזהירה: "שלא יבעטו בדלי"
"אוי ואבוי אם הפועל חיפה לא תעלה לפליאוף העליון. אם את זה היא לא תיקח ולא תעלה אז יהיה נורא. זו המטרה שהיא הציבה לה בתחילת העונה, למאמן, לשחקנים, הם במרחק נגיעה מהדבר הזה, ואם זה לא יקרה הם יבעטו בדלי. אין סיבה שהפועל חיפה לא תבוא ותנצח, קודם כל תנצח ולא תסתמך על האחרות ולהיות חלק מהפליאוף העליון ושני דרבים".
את הדברים אמרה בסוף השבוע כתבת ידיעות ספורט מיקי שוורץ, זאת לקראת המשחק החשוב הערב של הפועל חיפה במושבה נגד בני יהודה על הכרטיס לפליאוף העליון (19:50).

השדר יוני הללי הוסיף כי "אם הפועל חיפה והפועל ת"א יעלו לפליאוף, יחד עם הרביעייה של הצמרת – זה הפליאוף הכי טוב שיכול להיות. זה 4 דרבים, שניים חיפאיים, בית"ר עם כל הטררם מול הפועל ת"א, מכבי ת"א שינסו לנגוס בה. מתוך 60 משחקים יכול להיות סולד אאוט 50. זה יהיה משהו יוצא דופן".
"סילבס טעה בבניית הסגל, חוץ מבוריץ', כל הזרים ברמה לא גבוהה"
בהמשך לכך, חיים סילבס והסיכוי להגעה לפליאוף היו שיחת השבוע בפורומים של הקבוצה. האוהד ניר טרוצקי העלה מספר נקודות לקראת המשחק. "השגת הנקודות נגד בני יהודה ועלייה לפליאוף העליון תחשב כעונה מוצלחת", כתב והוסיף: "אי הגעה לפליאוף העליון תחשב לעונה גרועה. זכייה נוספת בגביע המדינה, תחשב לעונה מוצלחת ביותר, בלי שום קשר לפליאוף. כושר לקוי מתחילת העונה ואין שום שיפור עד כה.
"פציעות מרובות בעמדות מפתח מתחילת העונה, לא השאירו יותר מידי אופציות בידי סילבס, אך זאת תוצאה ישירה לכושר הלקוי ומי שבחר את הצוות המקצועי הכולל בתוכו מאמן כושר, הוא סילבס.
"בלי שום קשר לתוצאות, אני חושב שסילבס טעה בבניית הסגל, חוץ מבוריץ', כל הזרים ברמה לא גבוהה. אנחנו מצפים ששחקנים זרים ישדרגו את יכולת של הקבוצה. היה צריך להביא שחקן אחד שהוא פליימייקר ועוד שחקן גרזן בקישור. השאלה הנשאלת: האם סילבס צריך להמשיך במידה והפועל חיפה תגיע לפלייאוף העליון או תיקח את גביע המדינה? כמובן שבמידה והפועל חיפה לא תשיג את אחת מהמטרות שציינתי, סילבס לא צריך להמשיך בעונה הבאה".
בגזרת ההרכב, דור מלול שהיה פצוע מעט, חזר להתאמן באימון המסכם ויפתח. אופיר מזרחי המוצהב ייעדר. ניסו קפילוטו שלא שיחק זמן רב יחזור לסגל. השחקנים שפתחו בהרכב במשחק מול נס ציונה בשבוע שעבר זכו למנוחה במשחק אימון באמצע השבוע, כאשר ההרכב שניצח בשבת האחרונה עשוי רובו ככולו לפתוח גם במשחק בשבת מול בני יהודה.
ההרכב המשוער של הפועל חיפה: בוריץ', גולאן, סירושטיין, משפתי, מלול, קאניוק, סרדל, טאפוקו, פדידה, בן בסט וסילבסטר.

סילבס: "אנחנו כבר 7 משחקים במאני-טיים"
"אנחנו נמצאים במאני טיים כבר חודש וחצי עם כל משחק שהוא גורלי – גמר גביע", אמר סילבס במסיבת עיתונאים שהתקיימה הבוקר (חמישי). "התלכיד שלנו מוכיח שהוא עומד בזה, להביא תוצאה ולהיות יעילים. יש לנו את המשחק שסוגר את הליגה, אנחנו תלויים בעצמנו ונגיע לעשות משחק טוב ותוצאה טובה ולסיים בשישייה הראשונה.
"ברור שדברים יכלו להסתדר עוד יותר טוב אבל אין טעם להתייחס לזה. צריכים לשחק כמו שצריך ולעמוד במשימות. הגענו למצב שאנחנו תלויים בעצמנו, עם מומנטום חיובי, הסגל התגבש והוא ממוקד מטרה, כולל אלה שנכנסים מהספסל. צריך לשחק מול בני יהודה ולהוכיח שמקומנו בפליאוף העליון".
שלשום בערב (ג') נפתחה בקופת ברק מכירת הכרטיסים למשחק במושבה (שבת, 19:50). המחיר נקבע על 60 שקלים אחיד לאיזור 1 ביציע – המרוחק מהדשא. ההערכה היא כי 1,000 אוהדים אדומים יגיעו למשחק.
צילום: שמיל שמילוביץ'
בנושא אחר, בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל זיכה את הפועל חיפה מאשמת קריאות גזעניות והתנהגות לא הולמת מהמשחק מול נתניה. בזכות עבודה של מנכ"ל המועדון והיועץ המשפטי המועדון הוכיח כי לא היה מדובר בנהמות גזעניות מצד אוהד בודד אלא מחאה תוך כדי משחק שאין לה קשר לגזענות.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן