|בחירות 2018| כל מה שאתם צריכים לדעת לקראת הבחירות בחדרה



הבחירות בחדרה: 6 מועמדים, 17 רשימות, המון מתח ויצרים, זיופים, ונדליזם ומה לא. כל זה היה מנת חלקה של חדרה במערכת הבחירות שתסתיים ב-30.10 – כאשר תושבי העיר (77,064 בעלי זכות הצבעה) יגשו להצביע. 

  • קראו גם:

תוצאות משאל מגדלור ניוז חדרה: את מי תרצו בראשות העיר ומה חשוב לכם בחדרה?

בבחירות הקודמות ב-2013, זכה צביקה גנדלמן לאחר שהשיג 40.4% (12,635 קולות), והקדים את חיים אביטן שסיים עם 36.7% (11,492).

המועמדים לראשות העיר השנה הם צביקה גנדלמן, אוהד מרחב, שירלי עודד, יניב דרי, איקי צור וגדי אריאלי.

 

למועצת העיר יתמודדו 17 רשימות: סיעת שקיפות –בראשות שירלי עודד (או), סיעת מחוברים (זך) -בראשות יניב דרי, סיעה הבית היהודי (טב) – בראשות אליהו בוסקילה, סיעת יחד למען חדרה (יד)- בראשות טל אליהו, סיעת לטובת חדרה (יץ)  בראשות יצחק (איקי) צור, סיעת העיר של כולנו (כן) – בראשות ניר בן-חיים, סיעת חדרה ביתנו (ל) – בראשות רומן גישר, סיעת הליכוד(מחל) – בראשות גדי אריאלי, סיעת למען אולגה והשכונות (נץ) – בראשות צ'יקו וקנין, סיעת זהות יהודית (נר) – בראשות מלכיאל אלבז, סיעת חדרתיים (ע) – בראשות עוגן יוחננוב, סיעת הצעירים (צ) – בראשות אמיר ימין, סיעת חדרה בתנופה (צג) – בראשות צביקה גנדלמן, סיעת עידן חדש (ק) – בראשות טפסאי אדרג'או, סיעת רוב העיר חדרה (ר) בראשות אוהד מרחב, הירוקים והגימלאים (רק) בראשות חדוה יחזקאלי וסיעת ש"ס למועצת העיר חדרה (שס) בראשות בועז ביטון.

בבחירות הקודמות עמד אחוז ההצבעה בחדרה על 45%. מספר קלפיות שיוצבו בעיר לטובת בחירות 2018 יעמוד על 121. הקלפיות יפתחו ביום שלישי, 30.10 החל מהשעה 7:00 בבוקר ועד לשעה 22:00 בלילה.

יכול להצביע כל אזרח ישראל ותושב קבע מעל גיל 17 ורשום בפנקס הבוחרים. את זכאותכם להצביע ואת מיקום הקלפי שלכם תוכלו לבדוק און ליין באתר של משרד הפנים.

ההצבעה מתקיימת בקלפי הקרוב לביתכם על פי כתובת תעודת הזהות. חולים בבתי חולים יוכלו להצביע בקלפי מיוחדת בבית החולים, חיילים יוכלו להצביע בבסיסם. לרשימת הקלפיות המלאה הקליקו כאן.

על מנת לממש את זכות הבחירה שלכם יהיה עליכם להזדהות באחת מהאפשרויות הבאות: תעודת זהות, רישיון נהיגה או דרכון.  עבור ראש הרשות מצביעים בפתק צהוב אותו מכניסים למעטפה צהובה. עבור מועצת הרשות מצביעים בפתק לבן שיוכנס למעטפה הלבנה.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

"בין גלים לתלמים": תערוכה לצייר בן חדרה יוסי לובלסקי

בתערוכה הנוכחית מציג האמן נופים של העמק והגליל לצד נופים אורבניים של העיר חיפה. לובלסקי מרבה לצאת אל הטבע מתוך אהבה אל נופי הארץ  וכמיהה למצוא מקום של רוגע ושלווה, והוא  מתעד במכחולו נופים רחבי ידיים, מטעים, שדות ותלמים, קווים גרפים של הנוף ועוד

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן