Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

|בחירות 2018| יעקב אדרי מוביל בבחירות באור עקיבא, צביקה גנדלמן ניצח בחדרה, בפרדס חנה-כרכור הולכים לסיבוב שני

|בחירות 2018| יעקב אדרי מוביל בבחירות באור עקיבא, צביקה גנדלמן ניצח בחדרה, בפרדס חנה-כרכור הולכים לסיבוב שני



אחרי לילה ארוך מאוד ומורט עצבים, הגיעו התוצאות הכמעט מלאות ממשרד הפנים בבחירות המקומיות 2018 בכל רחבי הארץ.

באור עקיבא נראה בשעות האחרונות שנצטרך להמתין בסבלנות לקבלת תוצאות קולות החיילים והכרזה רשמית של משרד הפנים. נכון להבוקר, ראש העיר המכהן יעקב אדרי מוביל על חבר מועצת העיר וראש העיר לשעבר שמחה יוסיפוב ב-73 קולות בלבד. 9,358 תושבים בחרו בעיר – אדרי זכה ל-41.1% מהקולות (3,848 בוחרים) בקרב צמוד מאוד מול המועמד שמחה יוסיפוב שקיבל 40.3% (3,775 מהבוחרים). גם בפעם הקודמת היה זה קרב צמוד שהוכרע בכ-500 קולות, הפעם הוא היה צמוד אף יותר, כאמור 73 קולות בלבד.

המועמדים הנוספים באור עקיבא קיבלו כך: ארקדי גדילוב 12.1% (1,138 בוחרים) ונוח שמאילוב 6.3% (597 מהקולות).

בחדרה, שמחה גדולה במטה של צביקה גנדלמן, לאחר שראש העירייה המכהן הצליח לזכות בניצחון דחוק של 40.7% ויותר קולות מהמועמדים האחרים. אלה כמעט הצליחו לכפות עליו סיבוב שני שעלול היה לסבך אותו.

 

39,973 תושבים הלכו לבחור בחדרה הפעם. צביקה גנדלמן, שהיה מתוח מאוד לאורח כל היום ובלילה אף לא היה במטה שלו תחילה, גרף 41.2% מהקולות (16,504 בוחרים).

ההפתעה הגדולה היא גדי אריאלי: מועמד הליכוד שהחל את קמפיין הבחירות שלו שבועיים לפני יום הבוחר, גרף 21.5% מהקולות שהם 8,605 בוחרים.

אריאלי יש לשער, “לקח” לאוהד מרחב קולות שיכלו להיות שלו. הצעיר קיבל 13.4% בלבד מהקולות (5,375 בוחרים) ששלחו אותו לקדנציה מחוץ למועצה.

 

המועמד יניב דרי יכול להיות מרוצה. ראש רשימת מחוברים זכה ל- 18.4 (7,363 מהבוחרים).

יתר המתמודדים: איקי צור – 2.3% (930 קולות), שירלי עודד – 2.9% (1,196 מהקולות).

גם הבחירות בפרדס חנה-כרכור היו מותחות ורוויות יצרים עם מספר מועמדים גדול לראשות המועצה, בעידן שאחרי חיים געש. לבסוף, לאחר קרב עיקש, נקבע כי אין הכרעה והמושבה הולכת לסיבוב שני, לאחר הצבעתם של 18,059 תושבים.

אלדד בר כוכבא יצטרך להתגבר על הגר פרי יגור שהגיע למקום השני בסך הקולות. בר כוכבא גרף 36.8% מהקולות (6,657 בוחרים) ואילו פרי-יגור זכתה ב-32.1% (5,812 בוחרים). משעמם זה בטח לא יהיה בעוד שבועיים.

יתר המועמדים: אייל כגן (2771 קולות), יואב קעטבי (1,547 קולות),  יוני חכימי (1,081 קולות) ואיציק לב (191 קולות).

צביקה גנדלמן חוגג. צילום: ארז רז

בבנימינה-גבעת עדה אין שינוי. איתי וייסברג, שהחליף את פינקי זוארץ ז”ל באמצע הקדנציה, זכה במקום הראשון עם 44.7% וימשיך לכהן כראש מועצה (2,054 קולות). המתמודד מוטי קירמאיר נשף בעורפו עם 42.9% (1,970 קולות), אך כאמור זה לא הספיק. המועמד ברוך אורן סיים עם 12.3% (568  קולות).

בזכרון יעקב, זיו דשא, ראש המועצה המכהן נבחר לכהונה נוספת. לאחר ספירת מרבית הקולות (מלבד קולות החיילים), זיו דשא ימשיך לכהן כראש המועצה בחמש שנים הבאות וזכה ב – 49% מקולות הבוחרים.

זיו דשא | צילום: יח”צ

במשרד הפנים עדכנו בבוקר על הרשימה הלא סופית של הסיבוב השני שיתקיים ב13/11 ברחבי הארץ.  גוש עציון סוויל/נאמן, גליל תחתון כהן/פלג, הוד שרון כוכבי/ קריב, הר חברון דמרי / אדר, זבולון שורקי/נצר, זרזיר מזאריב/ הייב, חוף אשקלון רביבו/סעדה, יהוד בן דוד/ מקליס, כאבול מורשד/ריאן, כעביה חגגרה/כעביה, קרע עתמאנה/בדחי, לקיה אלאסד/נססרה, מגאר דגש/ גאנם, מיתר מזוז/פרץ, משהד סלימאן/חסן, עילוט ראס/עלי, ערערה יונס/מרזוק, פרדס חנה כרכור בר כוכבא יגור, צפת אוחנה/ גלבך, ק. טבעון גרינבלום/, עקרון ראש פינברנזון /חטיאל, רמת גן זינגר/הכהן, רמה”ש גרובר/בלקין, רעננה גינזבורג/ברוידא. גם בלהבים וראשל”צ צפוי סיבוב שני.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן