Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

אישום: זה הצעיר מחריש שמואשם בסחר בסמים ביותר מ-80 מקרים

מעצר, צילום ארכיון משטרת ישראל/א.רז

 

כתב אישום הוגש נגד תושב חריש, בן 29, על החזקה וסחר בסמים בריבוי מקרים.
הצעיר, רומן פ’, נעצר על ידי היחידה המרכזית של מחוז חוף ובסיום חקירתו הועמד לדין בבית משפט השלום בחדרה. מכתב האישום עולה כי הנאשם סחר בסמים מסוג קנאביס וקוקאין במספר רב של מועדים, וזאת לאחר תיאום מראש באמצעות יישומון וואטסאפ ובתמורה לסכומי כסף שונים.

מהחקירה עולה כי הסחר היה מתבצע כך שלאחר התיאום הטלפוני היו, לעיתים, מגיעים הלקוחות לביתו של הצעיר בחריש ולעיתים היה מגיע הנאשם בעצמו לבית הלקוחות או נפגש עמם בסמוך. התשלום, כפי שעולה מכתב האישום, היה מתבצע באמצעות יישומני תשלום באמצעות הטלפון הנייד.

כתב האישום כולל עשרה סעיפי אישום על ההחזקת סמים שלא לצריכה עצמית וסחר בסמים. על פי כתב האישום, החזיק כ-150 גרם קנאביס וכ-40 גרם קוקאין. כמו כן, מכר סמים, מסוגים שונים, ביותר מ-80 הזדמנויות. לצד הסמים שנתפסו בעת מעצרו, המשטרה תפסה כ – 80 אלף שקל, 640 יורו ו-955 דולר ארה”ב.

התשתית הראייתית נגד הנאשם מתבססת על דוחות פעולה משטרתיים, ממצאים ממכשיר הטלפון שלו, עדויות של תשעה מתוך עשרות לקוחות שרכשו לכאורה ממנו את הסמים.  מנגד, הנאשם שמר בחקירתו על זכות שתיקה.

לצד כתב האישום, הוגשה בקשה למעצרו עד תום ההליכים, כשמהבקשה עולה כי הוא נעדר הרשעות קודמות.
בבקשת המעצר ציינה הפרקליטות כי “מסוכנותו של הנאשמת נלמדת הן מכמות והן מסוג הסמים שהחזיק בשליטתו הבלעדית וכן בשל העובדה שסחר בהם מביתו במספר רב מאוד של מקרים”.

עד נטען כי בחיפוש בטלפון שלו נמצאו תמונות רבות של מה שנחזה להיות סמים מסוכנים וכן תכתובות וואטסאפ עם עשרות אחרים המלמדות כי הנאשם סחר בסמים מסוגים שונים וגרף לכיסו עשרות אלפי שקלים.

במסגרת דיון בסוגיית המשך מעצרו, הפרקליטות הדגישה את חומרת מעשיו ועתרה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים, בעוד שנסגוריו עתרו לשחררו לחלופת מעצר, בין היתר נוכח העובדה כי הוא נעדר עבר פלילי.  בתום הדיון, השופטת עידית פלד הורתה על שליחתו של הצעיר לשירות מבחן לצורך קבלת תסקיר. לפני כשבוע ימים, החליטה השופטת לשחררו למעצר בית בשפלה תוך הפקדה של 10 אלף שקלים ערבות כאשר כל אחד מהמפקחים שנקבעו יחתום על ערבות של 15 אלף ש”ח כל אחד.

דילוג לתוכן