הפועל חיפה: הרבה אוהדים נגדו, בברנז'ה מעריכים – חיים סילבס לאן?

חיים סילבס מתחיל את העונה השנייה שלו כמאמן הפועל חיפה • בעוד הקריירה שלו התחילה טוב ונמשכה מקרטע, עוד עונה עם יכולת חלשה של הפועל חיפה עלולה להציב אותו בבעיה אישית • בינתיים, חלק מהאוהדים נגדו, בברנז'ה הוא זוכה לקצת יותר הערכה • חיים סילבס לאן?
ב-17 באפריל 2019 חתם חיים סילבס (44) כמאמן הפועל חיפה, כשהוא מחליף את שרון מימר שהתפטר מתפקידו אחרי רצף משחקים ארוך ללא ניצחון. בשלושת המשחקים שנותרו באותה עונה, לא הצליח סילבס להטביע חותם, אך כמובן המשיך לעונה שלאחר מכן, העונה שעברה, אז הוביל את הקבוצה לפליאוף העליון.
  [לאתר הבית של הלייב – הקליקו >> http://bit.ly/31fOxRQ]
לקבוצת העדכונים בוואטסאפ – הפועל חיפה Live
הוביל? כאן הדעות חלוקות. הרבה מאוד מהקהל של הפועל חיפה לא מעריך את העבודה של סילבס בקבוצה. לסילבס נוצר שם של מאמן הגנתי ש"מכבה" את המשחק, ותקופת האימון שלו בהפועל חיפה עד כה בהחלט מאששת את הנושא. בעונה שעברה חיפה מיעטה לשחק כדורגל אטרקטיבי, ורק מקבצי משחקים בהן לקחה נקודות, בתוספת מזל, הביאה אותה לפליאוף העליון.

מיד בתום העונה קראו רבים מהאוהדים, גם במגרש וגם ברשתות החברתיות – לפיטורי סילבס או לחילופין שיעזוב מרצונו. זה כמובן לא יכול היה לקרות. אחרי עונה שבה סיימה הקבוצה בפליאוף העליון, סילבס לא התכוון להתפטר והבלים יואב כץ, שמצהיר כי לא אוהב לפטר מאמנים – נתן לו את המושכות לעונה נוספת.
האוהדים המשיכו לקרוא לו להתפטר גם במשחקי גביע הטוטו, והכעס כלפיו הלך וגבר עם היכולת הרעה שהציגה הקבוצה ברוב משחקי המפעל. סילבס חטף לא מעט קללות, אך ממשיך לדבוק בקו שלו ונראה כי מעל פני השטח הוא לא מושפע יותר מידי מהקהל, איתו כבר היו לו מעט תקריות בשנה שעברה.
ואולם, דווקא מחוץ לכותלי הפועל חיפה, זוכה סילבס להערכה. "עם סילבס הפועל חיפה לא תרד ליגה בחיים", אמר לנו אוהד מכבי ת"א שצופה מבחוץ על הנעשה במועדון. "סילבס מאמן טקטי מאוד והסיכוי לרדת איתו נמוך. עם זאת, היכולת לא תהיה נוצצת".
גורם אחר ציין כי קריירת האימון של סילבס שהתחילה טוב ברעננה – נעצרה עם הכישלון בקריית שמונה, ודווקא בהפועל חיפה זו תקופת מבחן עבורו, ועד עכשיו הוא לא מצליח למקסם אותה. "סילבס היה צריך להראות הרבה יותר ממה שהוא מראה. לא ברור אם זה בגלל התנאים שהמועדון מספק לו, אבל יש לו תקציב לא רע והוא אמור לספק יותר קבלות. בינתיים זה לא זה והיכולת של הקבוצה חלשה במשחקים רבים – מה שמעיד גם על סילבס עצמו כמאמן בינוני מינוס. אם זה ימשיך ככה הפועל חיפה עלולה להיכנס לצרות".

בערוץ הספורט כתבו עליו בסוף השבוע לקראת פתיחת העונה כי  "את העונה שעברה סיים סילבס  מעל הציפיות, וממשיך להיות מהכוחות העולים בתחום האימון. העונה, עם כמה רכישות מעניינות, הוא מסתמן כמי שיכול להמשיך את המגמה. והכדורגל? כמו תמיד באזורים האלה של הליגה שלנו – לוקחים ממה שיש, ולהפועל חיפה יש לא מעט בסגל הזה".
הפרשן אלי לוונטל לא מרוצה מבניית הקבוצה העונה והעביר ביקורת לא אחת טרום העונה על הקבוצה. לדבריו, ההגנה איטית וחלשה, הקישור לא מתפקד כאשר חסר שחקן 6 באנקר במרכז המגרש, ולדבריו – בקבוצה שסילבס בנה השנה, זו קבוצה שאמורה להתגונן ולצאת למפרצות. זה הסיכוי היחיד לנצח משחקים".

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן