Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

לזכרם: גן עוז ופארק זוהר לזכר שני חללי צה”ל בפרדס חנה-כרכור עברו מתיחת פנים

שתי פינות חמד לזכר נופלים תושבי המושבה פרדס חנה- כרכור, עברו בחודשים האחרונים מתיחת פנים משמעותית בשיתוף הקהילה והמועצה

גן עוז (רחוב גן עוז בפרדס חנה)- הוקם על ידי שמואל פרנקל, ששכל את בנו מיכאל בקרבות תש”ח

מיכאל ביהם, שנקרא על שמו של דודו מיכאל ז”ל מספר על “גן עוז”, גן זיכרון שהוקם לזכרו של מיכאל פרנקל ז”ל שנהרג למרגלות הרי אפריים ב- 3.11.48 ולזכר 8 מחבריו. הגן הוקם ע”י אביו ד”ר שמואל פרנקל ז”ל ממייסדי פרד חנה ושכונת מגד הוותיקה.

מיכאל ביהם (שנקרא על שמו של דודו מיכאל ז”ל) עורך טקס זיכרון בגן עוז מדי שנה בשיתוף מועצת פרדס חנה. השנה טופח הגן בהמון כבוד. “אנו המשפחה השכולה, מודים על כך ובשיתוף ב”ס אלונים שמכינים את תוכן הטקס עם התלמידים, הטקס מרשים ומרגש ומשתתפים ונוכחים בו כל המשפחות השכולות וותיקי פרדס-חנה ונציגי ציבור”, אמרו במשפחה.

“אני כנכדו של שמואל פרנקל שהקים את הגן בזיעת כאבו כשהייתי ילד וליוויתי אותו בשתילת העצים והצמחים, מאוד חשוב לי לשמר את המורשת של סבי ואת כבודם של הנופלים כשבניהם דודי מיכאל פרנקל ז”ל”.

פארק זוהר (ברחוב שאננים בכרכור)- הוקם לזכרו של זהר חלמיש בן נרקיס ואסף

אסף חלמיש, אביו של זהר חלמיש מספר על “פארק זהר”, הפארק הוקם ב 2003 כפארק זיכרון לזהר חלמיש. הפארק הוקם ע”י מאות חברים ומתנדבים, כולל אנשי השכונה, בית הספר היסודי שנמצא בסמוך לפארק ובית הספר עין עירון, חיילי עורב צנחנים וחברות ויחידים רבים.

הפארק ניפתח ב 18 למאי 2003 – יום הזיכרון העשירי לנפילתו של זהר. בפתיחה החגיגית השתתפו הגיבעטרון שהופיעו לפני מאות משתתפים. זהר נולד וגדל בקיבוץ מעגן מיכאל. התגייס לחיל האוויר אך נשר מקורס הטייס והוצב לשירות בתור קצין סיוע ארטילרי בחטיבה המזרחית בדרום לבנון.

ב-18 למאי 1993 יצא זוהר, יחד עם צוות של עורב צנחנים, למארב חודר שנועד למנוע מכוחות החיזבאללה לפגע בישובי הגליל. בחילופי האש נהרג זהר. ביומן שמצאנו לאחר מותו, כתב זהר בין היתר:
“על קברי יצמחו חזזיות ירוקות
ופרחי בר צבעונים מסביב.
דמי יצמיח שושנים אדומות
וכאבי שירי ערש לילדכם…”

מילים אלו שכתב שנה לפני גיוסו, הביאו אותנו להקים פארק ירוק ופורח לזכרו. המועצה וכן תושבי השכונה, נרתמו לטפח ולשמר את הגן.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן