Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מועצת בנימינה-גבעת עדה יצאה לדרך; וייסברג: “מזמין את כולם להנהלת המועצה”



מועצת בנימינה-גבעת עדה יצאה אתמול לדרך: בטקס חגיגי בנוכחות תושבים, חברי מועצה בעבר ובהווה ותושבים, נערכה אתמול בבית ספר המשלב “בראשית” בבנימינה-גבעת עדה ישיבת המועצה הראשונה לאחר הבחירות. בית הספר המשלב ע”ש פינקי זוארץ ז”ל נבחר לארח את הישיבה הראשונה, כאשר מנחה הערב, עמית כהן, ציין כי לפני 5 שנים, היה פינקי ראש המועצה הנכנס, וישיבת המועצה הראשונה התכנסה גם אז במוסד חינוכי – תיכון אורט בנימינה. “רוחו של פינקי, כמו גם מעשיו, שורה בחינוך, ורואה בחינוך את המשימה העיקרית והחשובה שלנו”, ציין כהן.

 

המועצה החדשה תורכב מאפרת מזרחי, ג’קלין בן עמי, אבי רגב, מוטי קירמאייר, שלום טרם, קרן מאיר, אהרון שיאחי, שניר שבתאי, שחר איתן, אלינור בראל, מנחם ברכב ואביטל תבור.

חברי המועצה החדשים בצילום ראשון || צילום: דוברות המועצה

ראש המועצה איתי ויסברג אמר כי “אני שמח לעמוד מולכם ביום החגיגי הזה לישובים גבעת עדה ובנימינה כראש מועצה. את כל שהבטחתי אני מתכוון לקיים. היעדים לפנינו ברורים: מימוש פינוי בינוי לגבעת חן ויוספטל, אימוץ תכנית מתאר מתאימה לישובים, הקמת מטה צעירים, דחיפת החינוך לגבהים חדשים, שיקום אמון הציבור במוסדות המועצה, פיתוח חיי קהילה, השגת רווחה כלכלית לשנים קדימה, התנהלות שקופה והגיונית, חמלה לזולת, סובלנות ואחדות בין כולנו. כל היעדים הללו ברי השגה. מטרתי היא אחת- רצון לשרת את הקהילה ולהוליך אותה בשביל הנכון וכמו שהבטחתי, השביל הזה יהיה ישר.

 

“ההזמנה ששגרתי לכולכם להשתתף בהנהלת הישוב הייתה כנה. אני שמח שהמגעים הקואליציוניים בהם התחלנו מבשילים בימים אלו לכדי הנהלת מועצה יציבה, מאוזנת ואחראית. אני מזמין את כל חברי המועצה, ללא יוצא מן הכלל, להשתתף בדיוני התקציב לשנת 2019 שיחלו ב 13.12.2018. כולכם ראויים, כולכם מוזמנים”.

חברי המועצה היוצאים – סתוית הדר אבידר, זיו רכלבסקי, עופר לאואר, רותי לפידות, עופר צדקה, שלומי סלמה, רועי גורדון, רם פיין, יוסי רן, ניבה בגין בן ארי, אבירם שהרבני וחנוך אילוז – קיבלו מראש המועצה תעודת הוקרה על פועלם למען הציבור ותעודת נטיעה על עץ שיינטע על שמם בט”ו בשבט הקרוב.

 

מנכ”לית המועצה ניצן גרמן מחנאי הקריאה את תוצאות הבחירות והזמינה את חברי המועצה החדשים לטקס השבעה ושמירת אמונים למדינת ישראל. עוד נשאו דברים נציגי הסיעות החדשות ועופר צדקה ממלא מקום ראש המועצה היוצא. הטקס הסתיים בשיר “יוצא לאור” של אהוד בנאי שכתב: “השביל הזה מתחיל כאן, בין סניף בנק למעיין, לא ברור, לא תמיד מסומן. לך עליו, עלה עליו עכשיו ,מלאכי ציפורים מעליך, מלווים את צעדיך”.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן