Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

ביטוח לאומי עושה סדר במענקים מ-3,000 ועד 20 אלף שקלים: כך תקבלו אותם

ביטוח לאומי עושה סדר במענקים מ-3,000 ועד 20 אלף שקלים: כך תקבלו אותם

הביטוח הלאומי, משרדי הממשלה וגם גורמים נוספים, מציעים מענקים כספיים לזכאים בשלל תחומים ונושאים

ימי מלחמת חרבות ברזל היא תקופה כלכלית מעיקה כאשר הרבה חלקים מהמשק משותקים או עובדים חלקית בלבד. בתוך כך, הביטוח הלאומי, משרדי הממשלה וגם גורמים נוספים, מציעים מענקים כספיים לזכאים בשלל תחומים ונושאים.

ביטוח לאומי פרסם הסברים בנוגע למענק תמרוץ לעובדים בחקלאות ובנייה, אשר ישולם למי שעובד בחקלאות ובנייה בתקופת מלחמת חרבות ברזל – בהתאם לעמידתו בתנאי הזכאות השונים. למענק זכאי מי שעונה על כל התנאים האלה: הוא עובד שכיר ותושב ישראל. הוא החל לעבוד בענפי החקלאות או הבנייה במהלך התקופה שמ-7.10.23 עד 31.12.23, ולא עבד בענפים אלה בחודשים יולי, אוגוסט וספטמבר 2023. הוא עבד פיזית (לא מרחוק) במקום העבודה לפחות 11 ימים בחודש, והרוויח לפחות 2,786 שקל ברוטו.

מענקים חדשים נוספים מ-3,000 ועד 4,000 שקל יחולקו כמענק תמרוץ יציאה לעבודה בבנייה. מענק בסך של 3,000 שקל לחודש לכל עובד חדש בענף. המענק ישולם על ידי הביטוח הלאומי, המענק יינתן על בסיס חודשי, בעבור העסקה של שני חודשים לפחות, מענק מוגדל של 4,000 שקל לעובד המתמיד בחודש השלישי, ומי יקבל מענק של 200% מסכומים אלה?

להלן פירוט מענק תמרוץ יציאה לעבודה בבנייה, בכפוף לתנאים המלאים של הביטוח הלאומי:

  • מענק בסך של 3,000 ₪ לחודש יינתן לכל עובד חדש בענף. המענק ישולם על ידי הביטוח הלאומי
  • המענק יינתן על בסיס חודשי, בעבור העסקה של שני חודשים לפחות
  • מענק מוגדל של 4,000 ₪ לעובד המתמיד בחודש השלישי
  • מענק של 200% מסכומים אלה לעבודה ביישובים שפונו
  • על העובד להתחיל לעבוד בענף לפני תום שנת 2023
ניתן לקבל מענק עבור 3 חודשי עבודה לכל היותר, בתקופה שמ-1.11.23 עד 31.3.24.  אם מקום העבודה נמצא באזור שאינו מפונה עבור החודש הראשון סכום המענק הוא 3,000 שקל, עבור חודש העבודה השני ברצף – 3,000 שקל, עבור חודש העבודה השלישי ברצף – 4,000 שקל.
אם מקום העבודה נמצא באזור מפונה: עבור החודש הראשון – 6,000 שקל, עבור חודש העבודה השני ברצף – 6,000 שקל, עבור חודש העבודה השלישי ברצף – 8,000 שקל. שימו לב, סכום המענק עבור חודש עבודה שלא ברצף יהיה כמו סכום המענק בחודש הראשון: 3,000 שקל באזור שאינו מפונה ו-6,000 שקל באזור מפונה.

צו השעה: דרושים בדחיפות עובדים חדשים לענף הבנייה | משרד הבינוי והשיכון (www.gov.il)

בנובמבר, הודיע הביטוח הלאומי כי התשלום לפעימה השנייה עבור אותם אלו שהתפנו לבתי המלון בצורה עצמאית אמור להיכנס לחשבון ובביטוח לאומי הובטח כי הכסף ישולם לכל היותר ביממה הקרובה (21.11). עד כה לביטוח לאומי הגישו בקשה למענק אכלוס: 57 אלף מבוגרים ו-25 אלף ילדים. הובהר כי נכון לרגע זה ולפי הנתונים הנ״ל, הצפי לתשלום, לאחר הבדיקות, כאמור ביום רביעי והזכאים יראו את הכסף בחשבון.

כמו כן, מענקים מ-2,000 עד 9,000 שקל: פעימה שנייה במענקים של אוניברסיטת ת”א – כל סטודנט שגויס לצו 8 יקבל מלגה בסך 2,000 – 6,000 שקלים, בהתאם לצרכים ולאורך השירות. המלגה ללוחמים עשויה להגיע עד ל- 9,000 שקלים ותהיה לפחות של 3,000 שקלים.

בנוסף, ביטוח לאומי בישר על מענק חדש של 5,000 שקל כל מי שהיה במסיבה ברעים או בעוטף ובאזורי חדירת המחבלים, זכאי באופן גורף למענק ראשוני של 5,000 שקל ותגמול רפואי של 6,000 שקל לכל חודש בשלושת חודשים הקרובים. הפרטים > ביטוח לאומי בבשורה אדירה: מענק חדש של 5,000 שקל – אייס (ice.co.il)

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן