Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

תלונות חריפות על רעשים ממועדון בפרדס חנה-כרכור: “הבאסים דופקים את כל הבית”

תלונות חריפות על רעשים ממועדון בפרדס חנה-כרכור: “הבאסים דופקים את כל הבית”

תושבי השכונות הסמוכות למתחם אורוות האומנים, מתארים מציאות בלתי נסבלת של רעשים חזקים מהמועדונים באזור | לטענתם, גם פניות לבעלי המתחם ולמועצה לא פתרו את הבעיה | רינה רונן, תושבת שכונת אלה: "אין לנו אוויר. אם לא תהיה ברירה נפנה לבית המשפט" | המועצה: "הנושא בטיפול"

עד כמה יכולה מוזיקה בעוצמה גבוהה מדי למרר את חייו של האזרח הפשוט? תשאלו את רינה רונן, המתגוררת ברחוב נחשון בשכונת אלה בפרדס חנה כרכור, הסמוך למתחם אורוות האומנים בבית הספר החקלאי במושבה. לדבריה, המועדונים שנבנו במתחם, ובפרט מועדון אחד ספציפי, הפכו את חייה ואת חייהם של שכניה לבלתי נסבלים.

“המוזיקה במתחם רועשת ברמות שאני צריכה להזמין משטרה כל שבוע, הבאסים פשוט דופקים את כל הבית”, היא אומרת בשיחה עם אתר ‘מגדלור ניוז’. “ביום שישי מתחילים ב-12 בצהריים עד 6 בערב, בשבת זה מארבע אחרי הצהריים ועד 11 בלילה. חשוב לי לציין שאני ממש לא היחידה שסובלת מזה, הרעש מגיע גם לרחובות סיני ומוריה וכל השכונות שמסביב. אתה לא יכול אפילו לדמיין כמה זה ממרר לנו את החיים. היינו שכנה שקטה ושלווה ופתאום כל הבומים האלה השתלטו עלינו. ערב אחד הבת שלי הגיעה לישון אצלנו ולא הבינה איך אנחנו חיים ככה”.

למי פניתם בנושא?
“אנחנו מזמינים משטרה בכל פעם מחדש. לזכותם ייאמר שהם תמיד מגיעים, משתיקים את המהומה וגם נותנים קנסות. הבעיה היא שיש אולי רבע שעה של שקט, ואחר כך הכל חוזר לקדמותו.

“פנינו גם לבעלים של המתחם, שלמה חקיקת, הוא הגיע לאזור הבית שלנו, שמע את הרעש, אמר שהוא מבין אותנו וביקש שיחלישו את המוזיקה, אבל גם כאן אחרי עשר דקות הכל חזר להיות אותו דבר. הוא היה סימפטי לתקופה קצרה, ועכשיו כבר לא עונה לנו לטלפון. קבענו גם פגישה עם ראש המועצה בניסיון לפתור את הבעיה”.

אורוות האומנים בפרדס חנה | צילום להמחשה: לתמונה ולמוצג בה אין כל קשר לידיעה

כמה זמן זה כבר נמשך?
“זה התחיל בקטן לפני 4-5 שנים ולפני שנתיים התחילו פשוט להשתגע. יש במתחם עוד מועדונים, שכשאנחנו מסבירים שזה מפריע הם מיד מורידים את המוזיקה. אבל יש מועדון אחד זה בכלל לא מעניין אותם. מעבר לזה, אני צריכה ללכת להתחנן שיחלישו את המוזיקה? זו ממש מכה”.

מתי הייתה הפעם האחרונה שסבלתם מרעש כזה?
“החודש הבאתי שוב את המשטרה. כמה זה הזיז לבעלים? הבנתי שבינתיים צמחו שם עוד שני מועדונים. לפי דעתי אין להם בכלל רישוי עסקים ואין ספק שהם עוברים על חוקי הרעש בכל פעם מחדש. אם לא תהיה ברירה נפנה לבית משפט, הורסים שכונות שלמות סביב המתחם וכבר אין לנו אוויר”.

ממשפחת חקיקת נמסר בתגובה לדברים: “אנחנו דואגים שהרעש יהיה בגדר הנורמה ומחייבים את השוכרים לשים מד דציבלים. לפעמים יש חריגות ויש תלונות מוצדקות שאנחנו מטפלים בהן, אבל גם לא מעט תלונות שווא. חשוב לציין שבתוך המתחם גרים עשרות אנשים שהרעש לא מפריע להם בכלל, וקצת מוזר שהוא כן מפריע לאנשים שגרים במרחק של 200-300 מטר.

“גם כשהמשטרה מגיעה הם רואים שהכל תקין ולפי הנורמה. מעבר לזה אנחנו משפחה מסורתית והעסקים סגורים מכניסת השבת. במוצ”ש יש פעילות שקטה, בחמישי מן הסתם זה היום הכי רועש בשבוע, אבל שוב – לא מעבר לשעות המותרות בחוק. אנחנו קשובים לתלונות ומשתדלים לרצות את כולם”.
מהמועצה המקומית פרדס חנה כרכור נמסר: “הנושא נמצא בטיפול”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן