Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

יש להן מה להציע? הפועל חיפה תארח הערב את הפועל ב”ש

המחזור ה- 28 של הפלייאוף העליון בליגת העל יפגיש הערב בסמי עופר את הפועל חיפה והפועל ב”ש, למשחק ששתיהן יכולות לזכות בו לא רק ב-3 נקודות – אלא גם בחדוות המשחק בחזרה.
כידוע, גם המשחק הערב יתקיים ללא אוהדים בעקבות משבר הקורונה, ומול היציעים הריקים ואולי בלי הרבה לחץ, דווקא עכשיו זה הזמן להראות כדורגל טוב – והמחזור הזה כבר ידע לספק לנו כזה.
בשבוע שעבר הפסידה הפועל חיפה למכבי ת”א והמאמן חיים סילבס, שקיבל לא מעט ביקורות, עורך שינוים בהרכב הפותח.ניסו קפילוטו שהיה פצוע חוזר למרכז ההגנה. המגן השמאלי אלי בלילתי שלא נהנה העונה מקרדיט יותר מידי גדול ישולב בהרכב הפותח הפעם. בקישור ייתן סילבס קרדיט לתומר אלטמן ולידו לירן סרדל – שלא פתח אף הוא במשחק הקודם. שינוי נוסף של האדומים שחורים הוא אלמוג בוזאגלו שחוזר להרכב הראשון בליגה לאחר זמן רב. גולאן, משפתי וזמיר יפתחו את המשחק על הספסל.
הפועל ב”ש מגיעה למשחק עם 47 נקודות מהמקום הרביעי, ולאחר ה-1:1 מול בית”ר ירושלים.
בהרכב של ב”ש נראה את ויטור, טהא ושון גולדברג, כאשר בקישור ישחקו סימאו וגם תומר יוספי עולה בהרכב. בן שהר מקבל קרדיט בהתקפה.
דילוג לתוכן