Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

חבר מועצת העיר אור עקיבא, עו”ד נוח שמאילוב: “בטיחות הילדים לא מעניינת את העירייה” (וידאו)

חבר מועצת העיר אור עקיבא, עו”ד נוח שמאילוב: “בטיחות הילדים לא מעניינת את העירייה” (וידאו)

בסרטון שהעלה לעמוד הפייסבוק שלו, טוען שמאילוב במתקן משחקים בפארק היובל, כי הגיע למקום בעקבות פניית הורים באשר למצב תחזוקת המתקנים | בתוך כל ציין: "יש לקדם פרויקט שיקומי גלובלי בכל השכונות הוותיקות באור עקיבא"

חבר מועצת העיר עו”ד נוח שמאילוב תוקף את עיריית אור עקיבא וטוען כי היא לא פועלת מספיק לטובת ביטחון הילדים וציבור המשתמשים בפארקים הציבוריים.

בסרטון שהעלה לעמוד הפייסבוק שלו, טוען שמאילוב במתקן משחקים בפארק היובל, כי הגיע למקום בעקבות פניית הורים באשר למצב תחזוקת המתקנים. “שימו לב, למתקן השעשועים שבשכונה הצפונית, אשר אליו נתבקשתי להגיע לאחר שקיבלתי תלונות מהורים מודאגים”.

שמאילוב מותח ביקורת על העירייה שלטענתו לא מספיק דואגת לטיפול במפגעים או בטיחות במתקני המשחקים.

בתוך כך, מציין היום (רביעי, 10.5) שמאילוב כי בכוונתו לפעול בקדנציה הבאה לטובת שיקום השכונות הוותיקות בעיר. הוא הזכיר את ההצעה הראשונה שהציע לסדר יום במועצה בקדנצחיה האחרונה – קידום ואישור פרויקט פינוי בינוי בשכונת שז”ר, שבכוונתו להחיל על שכונות נוספות.

“אני נזכר בהצעתי הראשונה אותה הגשתי לסדר היום של מליאת המועצה באור עקיבא ומפנים שבדרך, לכל דבר טוב בחיינו שנשאף ונרצה להגיע אליו, או לקדם אותו, יהיו צפויים לנו מכשולים רבים”, אומר שמאילוב.

May be an image of ‎7 people and ‎text that says '‎רעקיבא‎'‎‎
שמאילוב ליד מ”מ ראש העיר בזמנו שמחה יוסיפוב, כאשר הצעתו אושרה. צילום: פרטי

“כל פעם מחדש, אני שואל את עצמי, האם הנושא שאתה מנסה לקדם הוא טוב בכלל, ומה מניע אנשים להתנגד או להכשיל משהו שעושה טוב להרבה אנשים אחרים, ואז אני מבין שזה בכלל לא משנה מה עובר לאותם אנשים בראש, וכי עלינו להמשיך לשפר ולעשות טוב למען אותם האנשים שנתנו בנו את אמונם.

“”קידום ואישור פרויקט פינוי בינוי בשכונת שז”ר “, זו הייתה הצעתי הראשונה אשר העליתי לסדר היום כחבר העירייה, אני אוהב את אור עקיבא, גדלתי וצמחתי בה, והבנתי שאת הכוח שהופקד בידי ע”י תושבים רבים עלי לנצל זאת בחוכמה ולקדם דווקא את מה שהם היו צריכים, וזה לחיות בכבוד בתנאים ראויים.

“רבים אמרו לי נוח תעצור לא כך עובדים הדברים, “אתה לא תוכל להצליח כשאתה הולך נגד הזרם”, למרות זאת החלטתי להמשיך בדרך שלי, בדרך שאני מאמין בה, בדרך שבה גידלו וחינכו אותי הוריי.

“כפי שתמיד הייתי אומר, קידום פרויקט פינוי בינוי בשכונת שז”ר, הוא המפתח לשיקום כל השכונות הוותיקות באור עקיבא. המשמעות פשוטה בשז”ר זו תהיה רק ההתחלה, התוכנית אושרה וכעת עיריית אור עקיבא פשוט מאוד, צריכה ליישם אותה, להרוס את הבניינים הישנים ולבנות במקומם בניינים חדשים, ובמקביל להתקדם לשאר השכונות הוותיקות בעיר.

“ב”ה בתאריך 20.10.2021 אושרה הצעתי, במועצה, לאישור וקידום פרויקט פינוי בינוי בשכונת שז”ר, באותו רגע היסטורי ומרגש זה עבורי ואני בטוח שגם עבור כל אור עקיבא, הבנתי שאני בכיוון הנכון, וכי עלי להמשיך בדרכי, ולקדם פרויקט שיקומי גלובלי בכל השכונות הוותיקות באור עקיבא.

“אור עקיבא, מתפתחת וגודלת בקצב מהיר, ודווקא בזמנים אלו חשוב ביותר לקדם את האגפים השונים בעיר ולפתח אותם בהתאם לקצב הגידול של העיר, כי מי שיושפע מכך בעיקר אלה יהיו הילדים שלנו, שיצמחו ויגדלו לתוך תנאים טובים או פחות טובים, ועלינו כהורים חלה האחריות לדאוג להם. חברים, זה לא רק השכונות הוותיקות, אני פשוט התחלתי מהן”.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן