Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

כתב אישום נגד צעיר מאור עקיבא ו-4 נוספים שתקפו באלימות קשה אוהד במשחק כדורסל

כתב אישום נגד צעיר מאור עקיבא ו-4 נוספים שתקפו באלימות קשה אוהד במשחק כדורסל

על פי החשד, לאחר סיום משחק כדורסל באולם היכלי שלמה ביום 23.3.24 בין הפועל תל אביב להפועל חיפה, חזרו מספר אוהדים לתוך האולם, כשחלקם רעולי פנים והיכו אוהד מהקבוצה היריבה, תוך שימוש במוטות, חגורות, וחפצים שונים | האירוע זיעזע את המדינה

היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב ירקון הצליחה לבסס השבוע ראיות להגשת כתב אישום כנגד 5 חשודים שתקפו יחד אוהד מהקבוצה היריבה וגרמו לו שברים בפניו.

על פי כתב האישום, שהוגש ע”י עו”ד שרית שמש מפרקליטות מחוז ת”א, בתום המשחק (23.3.24), שהסתיים בהפסד של קבוצת הפועל ת”א לקבוצה היריבה, התפתחה מחוץ לאולם קטטה בין אוהדי הפועל ת”א לאוהדי הפועל חיפה. עשרות אוהדי הפועל ת”א וביניהם הנאשמים- מתן צברי, בן 38, תושב ת”א, דניאל גרינברג, בן 24 מר”ג, אופק עובדיה, בן 24 מאור עקיבא, נאור פאסי, בן 19 מראשון לציון וקטין נוסף בן כ-18, כילו את זעמם באוהדי הפועל חיפה בשל ההפסד.

הנאשמים ואוהדים נוספים דחקו עצמם לתוך האולם, אחד האוהדים השליך כיסא פלסטיק לעבר ההמון, אשר פגע בראשו של המאבטח ופצע אותו. המתלונן הבחין בקטטה בין האוהדים, החליט להתרחק, נכנס לאולם ועמד בסמוך למאבטחים.

הנאשמים ותוקפים אחרים החלו לרדוף אחר המתלונן, התנפלו עליו ותקפו אותו בצוותא ובאכזריות, מבלי שיש בינהם כל הכרות מוקדמת, ללא כל סיבה לבד מתסכול וכעס שחשו לאחר שקבוצתם הפסידה במשחק. המתלונן ניסה להימלט, אך הנאשמים והתוקפים האחרים המשיכו לרדוף אחריו, כשחלקם מניפים מוט ברזל, הפילו אותו ארצה וכשהוא שרוע על הרצפה, תקפו אותו באמצעות בעיטות, אגרופים, מתוף וחגורה בגופו ובראשו ללא רחם, על אף נוכחותם של מאבטחים במקום שניסו להרחיקם.

צילומי מסך מאירוע המכות בהיכל שלמה

הקטין המשיך לתקוף את המתלונן גם כשמאבטח אחז בו וגם לאחר שהרחיקו ממנו, הוא ניסה פעם אחר פעם לשוב ולתקוף אותו. כתוצאה ממעשיהם של הנאשמים נגרמו למתלונן שברים. הפרקליטות מבקשת להורות על מעצר הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

מייד בסמוך להתרחשות האירוע פתחה תחנת ת”א צפון בחקירה וכבר באותו לילה נעצר לחקירה קטין בן 17 תושב ת”א. עם התקדמות החקירה בימים הסמוכים לכך, נעצרו 4 חשודים נוספים כאמור, תושב תא בן 38, תושב רמת גן בן 23, תושב ראשל”צ בן 19 ותושב אור עקיבא בן 24.

ביום 26.3.24 הטיל מפקד מרחב ירקון, תנ”צ איתן מנשה, את ניהול החקירה על היחידה ללוחמה בפשיעה במרחב ירקון שהמשיכה לאתר חשודים, לאסוף ראיות נגד החשודים ולגבות עדויות מעדי ראייה.

בתום חקירה מהירה ויסודית שניהלה היל”פ, הצליחו השוטרים, באמצעי חקירה שונים, לגבש ראיות לבסס את החשד כנגד חמשת החשודים.

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בת”א והיום עם הבשלת החקירה הגישה פרקליטות מחוז ת”א הצהרת תובע בדבר כוונתה להגיש נגד החשודים כתב אישום בעבירות אלימות ולבקש את מעצרם עד תום ההליכים.

בבקשת המעצר, הפנתה עו”ד שרית שמש להחלטת בית המשפט העליון בש”פ 18/16 מתן שמעון נגד מדינת ישראל, שם נקבע, כי “תופעת האלימות במגרשי הכדורגל היא תופעה מכוערת ומסוכנת. משחקי ספורט מקבצים יחדיו עשרות אלפי אוהדים, והתלהטות יצרים בנסיבות כאלה עלולה להוביל לאסונות המוניים, וכבר היו דברים מעולם. ההחרפה בתופעה של אלימות בספורט, עליה עמד בית משפט קמא – ואשר לה ביטויים שונים, מילוליים ופיזיים, לרבות ביטויים גזעניים – מחייבת מסר ברור והחלטי מצד כל גורמי אכיפת החוק, ובראשם בתי המשפט. מסר זה מן הראוי שימצא ביטויו, במקרים המתאימים, גם לענין מעצר חשודים ונאשמים”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

תלונות חריפות על רעשים ממועדון בפרדס חנה-כרכור: “הבאסים דופקים את כל הבית”

תושבי השכונות הסמוכות למתחם אורוות האומנים, מתארים מציאות בלתי נסבלת של רעשים חזקים מהמועדונים באזור | לטענתם, גם פניות לבעלי המתחם ולמועצה לא פתרו את הבעיה | רינה רונן, תושבת שכונת אלה: “אין לנו אוויר. אם לא תהיה ברירה נפנה לבית המשפט” | המועצה: “הנושא בטיפול”

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן