Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

פרדס חנה-כרכור: קו ביוב חדש; עליה מרשימה בזכאות לבגרות; ו”הורה אביב” עושה חיל



השבוע הונח מקטע קו ביוב חדש ברחוב עמל בפרדס חנה כרכור. מקטע הקו הונח בשיטה ייחודית המאפשרת ביצוע העבודות במספר שעות בלבד וללא פתיחת תשתיות.

החלפת מקטע בן כ-50 מטרים בקו הקיים. הקו הונח בשיטה ייחודית הקרויה “ניפוץ”, במסגרתה שולחים ראש חץ אשר מתקדם באמצעות לחץ אויר, מנפץ את הקו הישן ובאותו הזמן מכניס את הקו החדש.

כמו כן, בשבועות האחרונים סיימה מחלקת המים והביוב את עבודות החלפת קו הביוב המאסף ברחובות חוגלה-זמיר, בהשקעה של כ-2.5 מיליון ₪.

במקביל, פועלת מחלקת המים והביוב בחודשים אלו להחלפת תשתיות המים והביוב ברחובות נוספים בהם – תרפ”ט (ביוב), רחוב נוי (מים) ועוד.

צילומים: דוברות המועצה

לדברי רויטל ג’זואה לבנת, מנהלת מחלקת המים והביוב באגף ההנדסה במועצה: ” המחלקה פועלת לכל אורך השנה לחידוש תשתיות המים והביוב. למטרה זו בוצע  סקר סיכונים ובהתאם לכך מעודכנת תכנית האב לחידוש תשתיות המים והביוב”.

אחוז המתגייסים בחקלאי – גבוה משמעותית מהממוצע הארצי 

עלייה של כ- 28%  באחוז הזכאים לבגרות בבית הספר החקלאי “ברנקו וייס” במושבה  משנת תשע”ו לשנת תשע”ז. על פי נתוני התמונה החינוכית שפורסמה לאחרונה, אחוז הזכאים לבגרות קפץ מ-48.6% (כולל החינוך המיוחד) בשנת תשע”ו  ל-76.5% בשנת תשע”ז (כולל החינוך המיוחד).

[blog_news title=”קראו גם:” style=”” count=”3″ category=”מגדלור-המושבות” category_multi=”” excerpt=”2″ link=”” link_title=””]

העלייה הדרמטית ניכרת בהיבטים שונים בהם עלייה באחוז הזכאים לבגרות מצטיינת, העומד בשנת תשע”ז על 11.5% לעומת 4.2% בשנת תשע”ו . עוד בולטת העלייה באחוז המתגייסים לצבא העומד על 91.6% מתלמידי בית הספר החקלאי (על פי נתונים שהועברו לרשות מלשכת גיוס חיפה) , נתון הגבוה משמעותית מהממוצע הארצי העומד על כ-72.7%. אחוז הגיוס של תלמידות החקלאי 92.6%  (לעומת הממוצע הארצי לגיוס בנות העומד על כ-57.7%).

יש לציין את כניסת בתי הספר העל יסודיים –חקלאי “ברנקו וייס” וממ”ד “אלישבע” לנבחרת בתי הספר המצטיינים והערכיים ביותר של משרד החינוך אשתקד (שנת 2017) ובשנת 2015.

אילנה זגול, מנהלת אגף החינוך במועצת פרדס חנה כרכור ציינה כי “זוהי עלייה מבורכת בשיעור הזכאים לתעודת הבגרות בקרב תלמידינו, שהם מקור להערכה ולגאווה. זאת לצד נתונים מרשימים באחוז המתגייסים לצה”ל, וירידה מתמדת בנשירה שהינה נמוכה מהממוצע הארצי כבר שנים רבות”.

מנהל בית הספר, התיכון החקלאי “ברנקו וייס”, ד”ר משה הרשקוביץ ציין כי הנתונים “מתייחסים לשנה לפני כניסתי לתפקיד, אך משקפים את מגמת הצמיחה וההתפתחות בהם מצוי בית הספר. בשנה האחרונה אף הרחבנו את החיבור עם החינוך הבלתי פורמאלי במסגרת הבית ספרית במטרה לייצר מסגרת חינוכית תומכת, אישית, המעניקה מענה למגוון הצרכים של הנוער שלנו”.

להקת המחול הייצוגית שבה מגרמניה – והופיעה בכותרות העיתונים

לפני כשבוע חזרה להקת המחול הייצוגית של פרדס-חנה כרכור “הורה אביב”, מביקור בן שבועיים בעיר הלבר גרמניה. הביקור נערך במסגרת פרויקט חילופי נוער גרמני-ישראלי.

במהלך כל ימי השהות, הופיעו הרקדנים בערים שונות בפני הקהילות המקומיות והיהודיות, תוך שילוב ביקורים בערים ואתרים שונים, לרבות מחנה ההשמדה ברגן-בלזן. הפרויקט מתנהל 27 שנה ומטרתו עידוד היכרות עמוקה וחיזוק הקשר בין ישראל לגרמניה.

כרמית פוקס, מנהלת הלהקות מספרת כי “הלהקה נבחרה לפרויקט זה היות ומשמשת חלון לתרבות והפולקלור של העם היהודי ולהיסטוריה שלו בפרט. באוקטובר הקרוב תגיע משלחת של בני נוער גרמנים לביקור בישראל ותתארח בבתי הרקדנים”.

יש לכם סיפור מעניין שתרצו שיתפרסם? שתפו אותנו במסר האדום.

[fbcomments]

  


 [blog_news title=”עוד חדשות” style=”” count=”4″ category=”” category_multi=”” excerpt=”0″ link=”” link_title=””]

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן