Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

הקריאה לעזרה של בר נגעה לליבם של תושבי פרדס חנה כרכור

הקריאה לעזרה של בר נגעה לליבם של תושבי פרדס חנה כרכור

נערה בת 18 פרסמה פוסט אמיץ, בו חשפה מורכבות עם משפחתה ולמעשה ביקשה משפחה מאמצת בשל כוונתה להתחיל ללמוד באזור המושבה. "אני מחפשת אנשים או משפחה שיכולים ורוצים לקבל עוד בן אדם לחיים שלהם", כתבה. ומה היו התגובות?

לא בכל יום חושפת נערה בת 18 ברשתות החברתיות סיפור אישי ומשפחתי לא פשוט ומבקשת את עזרת ההמונים למצוא בית חם ולצאת לדרך חדשה, אבל זה בדיוק מה שעשתה בר בקבוצת ‘תושבים למען תושבים’ בפרדס חנה כרכור.

“שלום לכולם, אני בר ויש לי שאלה קצת לא שגרתית. אני בת 18, ספורטאית, ויש לי מורכבויות עם המשפחה (ובכלל). מתכננת לעבור בקרוב לגור מחוץ לבית ולנסות להתחיל ללמוד באזור פרדס חנה. התחלתי לחפש דירות, אבל חשבתי שאולי יהיה עדיף בהרבה אם אגור עם אנשים ולא בדירה”, כתבה.

“אני מחפשת אנשים או משפחה שיכולים ורוצים לקבל עוד בן אדם לחיים שלהם ולנסות לעזור לי לצאת מהמצב הלא כל כך טוב שאני נמצאת בו. אני יודעת שזאת בקשה מאוד מאוד לא רגילה ולא מקובלת במוסכמות החברתיות, אבל אל תגרמו לזה למנוע מכם ליצור איתי קשר, ואם אתם אנשים שלא יזיק להם עוד בן אדם בחיים ומה שאתם קוראים מדבר אליכם אני יותר מאשמח אם תיצרו איתי קשר פה בתגובות או בהודעות”.

בנימה אישית אפילו יותר, ביקשה בר להימנע מתופעות הפייק למיניהן והוסיפה: “אני מאוד מאוד מבקשת שלא תיצרו קשר סתם בתור מתיחה ואל תזייפו זהות. אלה דברים שבסוף תמיד עולים עליהם, וכולם יוצאים מזה מפסידים.  אני כותבת כאן כי  מאוד קשה למצוא אנשים עם מספיק רצון לעזור כשהבעיה שלך לא מוכרת בחוק (אלימות, סמים וכו’), וזאת לא הפעם הראשונה שאני מחפשת “משפחה/אנשים מאמצים”.

צילום להמחשה. לדמויות אין קשר לנאמר בכתבה. צילום: PIXABAY

“אני יודעת שרוב הסיכויים שלא, אבל מקווה שאיכשהו הפוסט הזה יגיע לאנשים הנכונים, עם כמה שזה כל כך לא סביר”, חתמה בסיום דבריה. “אני לא יודעת איך עוד אני אמורה ‘לשווק’ את עצמי לאנשים, רק יכולה להגיד שעם כמה שמביך ולא נעים להגיד את זה זאת באמת באמת קריאה לעזרה בשביל הסיכוי הקטן שאני אמצא בית שהוא לא הבית של ההורים שלי לשנה הקרובה (וגם לאחרי). מאוד-מאוד מבקשת ליצור איתי קשר, בר”.

הפוסט המאוד לא שגרתי, שלווה בתמונות של בר, זכה לכ-300 לייקים וכ-100 תגובות, חלקן נוגעות יותר ופחות. רבים איחלו בהצלחה ואף הציעו לפרסם עבורה את הבקשה בקבוצות נוספות, אחרים קיוו שלא תיפול על ‘אנשים רעים ונצלנים’ וייעצו לה לשמור על עצמה, חלק המליצו לה לא להיות תלויה באחרים ולנסות למצוא דירת שותפים במחיר סביר.

עוד תגובות איחלו למציאת משפחה אמיתית וכנה, אך גם הזהירו ממקרים של עוקץ שקרו בעבר והמליצו להיזהר משני הכיוונים, ואחרים פשוט נענו לקריאה, צירפו מספר טלפון והזמינו אותה ליצור קשר. לנו רק נותר לפרגן לבר על האומץ בפנייה מסוג זה לציבור הרחב בגיל כה צעיר, לצד איחולי הצלחה למציאת משפחה מתאימה ויציאה לדרך חדשה.

 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
3 .
Inline Feedbacks
View all comments
נעמי אדלרמן
נעמי אדלרמן
30/10/2023 14:10

נעמי וישראל אדלרמן
0507743404 נעמי

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן