Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

טענות להתעללות והלנת שכר: שני אחים מחדרה תובעים כחצי מיליון ש”ח מהחברה של אביהם

טענות להתעללות והלנת שכר: שני אחים מחדרה תובעים כחצי מיליון ש”ח מהחברה של אביהם

כתב התביעה מפרט על מצב בעייתי לכאורה, עמו התמודדו האחים בעבודתם: "במהלך התקופה...הם סבלו מהתעללות נפשית בלתי פוסקת, התעמרות והתנכלות מצד מנהלם, אשר התבטאה בצעקות, קללות, איומים, אלימות פיזית" ועוד...

שני אחים תושבי חדרה בשנות ה-20 לחייהם, הגישו החודש (מרץ 2022) תביעה נגד חברה העוסקת במתן שירותי אמבולנסים מהאזור על סך מעל חצי מיליון שקלים בגין הלנת שכר, הלנת פיצויים עם הפרשי הצמדה וריבית, זאת לכאורה. כתב הגנה טרם הוגש והתיק צפויי לידון בחודשים הבאים בבית הדין האזורי לעבודה בחיפה.

הנתבעת כאמור, היא חברת אמבולנסים מאזור חדרה ומספקת שירוטתי פינוי פצועים, נפטרים, הסעת מטופלים ועוד. א”א, התובע 1, עבד בחברה מפברואר 2017 ועד לפיטוריו ב-17 לינואר 2021 – שלוש שנים ו-11 חודשים. י”א, התובע 2, עבד בחברה אותו פרק זמן של 3 שנים ו-11 חודשים.

בכתב התביעה, שהוגשה על ידי עו”ד מיכל ארז, התברר כי החברה מנוהלת על ידי אביהם של השניים והוא משמש כמנכ”ל החברה. על פי כתב התביעה, השניים השתכרו כ-8,000-8,500 ש”ח בחודש נטו. עוד צוין כי התובעים הועסקו במשרה מלאה 6 ימים בשבוע ועבדו אף שעות נוספות מידי חודש מבלי לקבל תמורה לכאורה עבור אותן שעות. “לאור מהות העבודה שכללה הקפצות סביב השעון לצורך פינוי חולים ופצועים לבתי חולים ועוד, עבודתם התפרשה על פני כל שעות היממה…”.

כתב התביעה מפרט על מצב בעייתי לכאורה, עמו התמודדו האחים בעבודתם: “במהלך התקופה…הם סבלו מהתעללות נפשית בלתי פוסקת, התעמרות והתנכלות מצד מנהלם, אשר התבטאה בצעקות, קללות, איומים, אלימות פיזית, דרישה לעבודה בשעות רבות ובלתי סבירות, בהאשמות בלתי פוסקות, זלזול והשפלות…בין היתר, בכל פעם שהמנהל כעס על התובעים, הוא פיטר אותם מהעבודה ולאחר מכן השיב אותם לעבודה כאשר זעמו התקרר”.

עבודה באמבולנס | צילום ארכיון (למצולמים אין קשר לכתבה)

עוד כנטען בכתב התביעה, “שיא השיאים של מסכת ההתעללות שהייתה מנת חלקם שלא התובעים, התרחשה ב-17.1.21, בו איחרו לעבודה שלא באמשתם אלא בטעות מוקד…למרות שהתובעים הסבירו למנהלם את הסיבה לאיחור, הם פוטרו לאלתר, זכו לקללות וצעקות ולבסוף הותקפו באלימות ואף אוימו בפטיש וגרזן…עד שנאלצו לנוס על נפשם מהמקום”.

התובעים מציינים כי ניסו ליישר את ההדורים על סמנכ”ל החברה אך ללא הצלחה. הם טוענים כי הפיטורין נעשו שלא כדין וללא שימוע, מה שהסב להם עוגמת נפש רבה.

בהתאם לכך, הצעירים תובעים מהחברה פיצויי פיטורים, הלנת שכר, הלמת פיצויים, אי-ביטוח פנסיוני, דמי הבראה, אי תשלום משכורת ינואר 2021, אי תשלום פדיון חופשה שנתית, גמול בעבור שעות נוספות, תלושי שכר כוזבים, פיצוי בגין אי מתן הודעה על תנאי העסקה ופיצוי על עוגמת נפש. סך הכל, תובע 1 תובע מהחברה סכום של קצת יותר מ-295 אלף שקלים, ואילו תובע 2 תובע מהחברה סכום של קצת יותר מ-269 אלף שקלים.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

מועצת העיר אור עקיבא 2024 יצאה לדרך: מי יהיו מ”מ ראש העיר, הסגנים ומחזיקי התיקים?

בנאומו הראשון כראש העיר אמר ראש העיר הנבחר שמחה יוסיפוב: “יש לנו הרבה מה לעשות ואם להגיד את האמת – המצב מורכב. יש לנו גירעון ואין לנו דבש כאן. נמשיך את תוכנית ההבראה בכל הכוח. אני לא לבד ואתם כולכם איתי”

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן