הפועל חיפה הודיעה: "בלי פיצוי הולם מהמדינה לא נוכל לפתוח את העונה הבאה"

וגם: גיא משפתי ימשיך לעונה שלישית בהפועל חיפה. בקבוצה כבר מתחילים להיערך לעונה הבאה. עדן בן בסט שוחרר והתבקש למצוא קבוצה. מעמדו של גילי ורמוט לא ברור ויתכן כי יתבקש לקצץ משמעותית בשכרו כדי להישאר
לאחר שיחה שקיים מנכ"ל המועדון אורן שטרלינג עם ראשי המנהלת, יושבי ראש ומנכ"לים של קבוצות רבות בליגת העל, מסתמן שבמידה והאוצר לא יפצה בצורה מאסיבית את הקבוצות על אובדן הכנסות מהעונה הקודמת בגין אי מכירת כרטיסים ואובדן ההכנסות הצפויות בעונה הקרובה ליגת העל לא תפתח.
שטרלינג: "הבהרתי למנהלת שלא נוכל לפתוח את העונה מבלי לקבל רשת בטחון רצינית מהאוצר וראשי קבוצות רבים עימם שוחחתי שותפים לדעה זו".
במקביל מתכוון המועדון לפתוח במו"מ לקיצוץ שכר השחקנים בעלי החוזים הגבוהים בקבוצה
בתוך כך, במודעון הודיעו בצהריים כי הבלם גיא משפתי ימשיך לעונה שלישית בקבוצה לאחר שמומשה האופציה על השחקן. משפתי שחגג לאחרונה 30 כבש שני שערים בעונה האחרונה.
לאתר הבית של הלייב – הקליקו >>   http://bit.ly/31fOxRQ

בתוך כך, הכנסות הפועל חיפה מתוצאותיו בפליאוף העליון יהיו 560 אלף שקלים, כך פורסם הבוקר. את הפליאוף סיימה הקבוצה עם 2 ניצחונות, 4 תיקו ו-4 הפסדים.
בקבוצה כבר מתחילים להיערך לעונה הבאה, במקביל לדרישה לפיצוי. עדן בן בסט שוחרר והתבקש למצוא קבוצה. מעמדו של גילי ורמוט לא ברור ויתכן כי יתבקש לקצץ משמעותית בשכרו כדי להישאר. ואולם, לא מן הנמנע שהמאמן סילבס יחליט לבסוף לשחררו לחלוטין מהקבוצה ולפנות מקום לשחקן אחר. ורמוט עצמו אמר לאחר משחק הניצחון על הפועל ת"א כי הוא ירצה להישאר במועדון, אך יישחק איפה שירצו אותו ולא מן הנמנע שיחזור לקדנציה אחרונה בהפועל ת"א.
בגזרת הרכש לעונה הבאה, עלו בימים האחרונים מספר שמות כמו החלוץ לוסיו שעזב את הפועל חדרה, עומר פדידה קשר הפועל כפ"ס, רז שטיין מנס ציונה וגיא מלמד חלוץ מכבי נתניה.
אגב עומר פדידה, בטור אוהדים שפורסם באתר "קיק" של ynet, בחר אוהד הפועל כפ"ס את השחקן למצטיין העונתי שלו וכתב: "שחקן העונה שלי הוא ללא ספק עומר פדידה. הקשר שגדל בהפועל כפר סבא הוא הכוכב של הירוקים, והעונה הוא בלט יותר מכולם על המגרש. יש לו 10 שערים וחמישה בישולים, הרבה מעל היתר. יש לו נוכחות חזקה במגרש, הוא בועט לשער, מאיים, מחלץ כדורים, ונותן את כל הלב והנשמה למען הקבוצה. שחקן כישרוני ביותר, עם ראיית משחק שאין להרבה שחקנים, והוא עוד מסוגל להשתפר".
עדכון ראשון: 8.7.20, 09:55

רוכב אופנוע נפצע בכניסה לחריש

תאונת דרכים לפני הצהריים בכניסה לחריש (1.3). בשעה 11:49 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון על רוכב אופנוע שנפצע במהלך הרכיבה בכביש 611 בצומת חריש. חובשים ופראמדיקים של

קרא עוד »

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן