Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

רון אלקובי החליט שלא להתמודד ברשימת הליכוד באור עקיבא: “אנקונינה – אדם ערכי בעל יושרה” [וידאו]

בחירות 2023

הפתעה ברשימת הליכוד באור עקיבא: כחודש וחצי לאחר שנבחר למקום השלישי בפריימריז הליכוד בעיר, לקראת הבחירות בחודש אוקטובר, החליט רון אלקובי להצטרף לרשימתו של אלי אנקונינה, “ביחד למען אור עקיבא” כמספר 2. 

אנקונינה הציג את אלקובי בכנס בחירות שערך ביום חמישי האחרון. “הגעתי להחלטה מתוך תחושת שליחות עמוקה ומחייבת והבנת המשמעות האדירה שטמונה בלהיות נבחר ציבור”, מציין אלקובי בסוף השבוע, בפוסט שפרסם לעוקביו. 

“את תחילת דרכי התחלתי כמדריך נוער בתנועת הנוער העובד והלומד, למדתי בתיכון עתידים ומיד עם תום לימודיי, נקראתי לדגל והתגייסתי לצבא הגנה לישראל לשירות ארוך ומשמעותי ביח׳ מצ”ח – בה שירתי הן בשירות סדיר והן בשירות קבע כקצין מודיעין מרחבי וכמ״מ מפקד בסיס. שירות משמעותי אשר תרם רבות לביטחונה הלאומי ולחוסנה המוסרי של מדינת ישראל.

“לאחר הפרק הצבאי, בחרתי להמשיך ולהתפתח גם בפן האקדמי, וכיום אני בוגר תואר ראשון בלימודי ממשל, דיפלומטיה ואסטרטגיה עם התמחות בביטחון ולוחמה בטרור וממשל ומנהיגות מאונ׳ רייכמן ובוגר תואר שני בלימודי מדיניות ציבורית עם התמחות באסטרטגיה ושיווק פוליטי בהצטיינות מאונ׳ רייכמן.

“בעת הזו, בה העיר היקרה שלנו מתמודדת עם שורה של אתגרים מהותיים בעלי משמעות כבדת משקל לעתידה, ויחד עם התנופה והעשייה הרבה אותה מקדם בשנה האחרונה ראש העיר בפועל, החלטתי ליטול יוזמה ולהצטרף לרשימתו של ראש העיר – מר אלי אנקונינה – אדם ערכי, בעל יושרה מקצועית, מנהיגות ואהבת אדם אשר מזה שנים ארוכות עושה לילותיו כימים למען העיר אור עקיבא ותושביה”. 

אנקונינה (מימין) ואלקובי. צילומים: יח”צ, מהפייסבוק

אלקובי ציין עוד כי “יחדיו ועם הרשימה הנפלאה והמגוונת שנבנית בימים אלו, נוכל להפוך את העיר אור עקיבא לעיר מאוחדת יותר, חזקה ומתפתחת יותר, וככזאת הנותנת מענה מקצועי, שוויוני והוגן לכלל תושביה בעניינים הבוערים הנמצאים על סדר יומה היום וגם בעתיד. במקביל, נמשיך יחד את השינוי הכביר שכבר החל ונדאג לקדם כל העת את שיתוף הציבור בתהליכים השונים, נקדם מדיניות ציבורית פרגמטית לרווחת התושב, כזו הרואה בתושב כדבר החשוב ביותר ובכלל, נשלב בין כל הידע, הכלים המקצועיים והניסיון הרב שקיים בנבחרת הנפלאה שלנו למען שיפור מתמיד של איכות החיים בעיר”.

רבים פרגנו ואיחלו הצלחה לאלקובי בבחירתו לחבור לאנקונינה, אולם ישנם גם כמה שהביעו אכזבה לנוכח המעבר ועל כך שהחליט לא להישאר בליכוד. “אישית הייתי רוצה שתרוץ ברשימה של הליכוד”, כתב לו תושב בתגובה. “הריי לא הגיוני שתתמודד בפריימריז ובסוף תזרוק את הקולות של הליכוד לזבל כי לא זכית בראש הרשימה. אז זה קצת מכעיס”. תושב אחר כתב לו: “בהצלחה אך אכזבת מאוד, אותי לפחות כאיש ליכוד מבטן”.

דילוג לתוכן