Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

סכסוך כספי הסתיים בתקיפה במכון רישוי באור עקיבא

כתב אישום הוגש לאחרונה נגד תושב כפר סבא לאחר שתקף עובד במכון רישוי באור עקיבא.
החשוד, רחמים ה’ (68), נחקר על ידי שוטרי תחנת חדרה, שניהלו חקירה בגין אירוע אלים שהתרחש ביוני 2022.

מכתב האישום, שהוגש על ידי התביעה המשטרתית לבית משפט השלום בחדרה, עולה כי בין הנאשם לבין עובד במכון רישוי ברחוב האילן באור עקיבא (אזור התעשייה) שרר באותו ביוני אשתקד סכסוך על רקע כספי.

מכון רישוי באור עקיבא | צילום: מגדלור ניוז

בעקבות כך, כפי שעולה מכתב האישום, ב-15.6 בשעת בוקר, הגיע הנאשם כשהוא מצויד במוט עשוי מעץ, חובש פאה ומרכיב משקפיים למכון רישוי וללא כל טריגר מצדו של הקורבן, החל לתקוף אותו במוט. כתוצאה מכך, נגרמו לקורבן חבלות בדמות נפיחות, סימני כחולים, המטומה ברגל וחתך בראש במרכז המצח באורך של כשני ס”מ.

נוכח פציעותיו נזקק הקורבן לטיפול רפואי וטופל בבית חולים “הלל יפה” בעיר. כמו כן, כך על פי התביעה, באותן נסיבות ובהמשך להן, עת הגיעו השוטרים למקום, איים הנאשם על אחד השוטרים, באומרו: “אני עם פינצטה אהרוג אותו, אני אגמור אותו, אם אתה לא תיתן את המקצוע, אתה תמות….”.

לאחר סיום החקירה, הועבר תיק החקירה לתביעה המשטרתית שבחנה את חומרי החקירה והגישה השבוע כתב אישום בגין עבירות של איומים ותקיפה הגורמת חבלה של ממש.

דילוג לתוכן