Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

יוצאת לאור: בת אל מלכה מאור עקיבא תופיע בהופעת בכורה ב”גולה” פתח תקווה (וידאו)



בדרך כלל, מופיעים שם חנן בן ארי, פיטר רוט, יהלי סובול, אהרון רזאל, שלמה גרוניך ועוד רבים וטובים מאמני ישראל. אך ב-31.1.19 תנחת שם בת אל מלכה, שלאחר שנים של שירה במסגרות קטנות החליטה לצאת לאור, ולהופיע באחד המועדונים המוכרים בישראל בתחום המוסיקה. 

מלכה, נולדה אמנם בעפולה, אך משפחתה במקור מאור עקיבא ועפולה היתה רק תחנה זמנית שלאחריה חזרה המשפחה לעיר. היא זמרת מוכשרת בתחילת דרכה, משלבת בין עולמות שונים- מפיוט עתיק לשירה מודרנית, מסילסול מזרחי לשירה קלאסית- דרך הקול הייחודי והעוטף שלה. יש אומרים שזו הזדמנות חד פעמית לשמוע את ריטה הבאה שלנו, או אולי עפרה חזה, במופע הבכורה שלה.

“אני מאוד מתחברת גם לזמרים מקצועיים עם ‘קול גדול'”. בת אל מלכה || צילום: נטע לי מסורי

“אפשר לומר שהבנתי שאני יכולה לשיר באזור גיל 7, בבחינות ללהקת בית הספר שחייבו את כולם לעשות”, היא מספרת בחיוך ובראיון מיוחד למגדלור ניוז. “המורה שר כמה צלילים, ביקש ממני לחזור אחריו ואהב את מה שהוא שמע. מאז, תמיד השתדלתי למצוא מסגרת כלשהיא לשיר בה. בהזדמנות זו אומר תודה למורה יגאל מבית ספר עציון”.

את מלכה מכירים באור עקיבא כאדריכלית העיר – תחום שהוא “קצת” שונה ממוסיקה, בו היא מביאה את האני מאמין העירוני והסביבתי שלה. “חיפשתי מקצוע שישלב יצירתיות עם פרקטיקה ולמדתי אדריכלות בטכניון”, היא מספרת. “היום אני משמשת כאדריכלית העיר אור עקיבא, מתעסקת בתכנון עירוני ועושה מה שאני יכולה על מנת ליצור איכות חיים בעיר”.

– אדריכלית העיר, איך הגיעה הופעה פתאום? 

“הרצון לקיים הופעה שלמה התעורר בי כבר לפני שנתיים, הרגשתי שאני רוצה ומוכנה לכך, אך לקח לדברים זמן להתבשל. האמת היא שנדרשה דחיפה חזקה מאנשים קרובים שמאמינים בי כדי שאעז להוציא את זה אל הפועל ואני מודה להם על כך”.

– יש אמנים שהתוו לך דרך, מקור השראה? 

“אני מאוד אוהבת את הלחנים של עידן רייכל וישי ריבו, הם תמיד מצליחים להיות ייחודיים ועם זאת נעימים, אני מאוד מתחברת גם לזמרים מקצועיים עם “קול גדול” כמו ריטה, שירי מימון, מירי מסיקה. מתחברת בעיקר לבלדות, שירים מרגשים שיוצאים מהלב”.

לרכישת כרטיסים למופע – https://tickchak.co.il/3553?ref=1B1O

צפו בביצועים ובמבחר רגעים של בת אל מלכה  >>

דילוג לתוכן