Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

באתרי הספורט דווח: סולומון סיכם בהפועל חיפה, כפ”ס הודיעה כי האריכה לו את החוזה

וגם: אוהד הפועל חיפה ניר בר, ערך סיכום מעלף על המספרים של הפועל חיפה בעונת הקורונה
על רקע הפרסומים באתרי ספורט הבוקר (א’) כי המגן אביב סולומון סיכם בהפועל חיפה, הוציאה קבוצתו הנוכחית הפועל כפ”ס הודעה זריזה מיד לאחר הפרסומים: “מועדון הכדורגל הפועל כפר סבא שמח להודיע על הארכת החוזה של המגן השמאלי אביב סולומון שימשיך לשחק עונה נוספת בקבוצה.
סולומון התייחס:”אני כל כך שמח להמשיך לשחק בהפועל כפר סבא. החיבור למועדון היה מיידי. לקהל האוהדים החם, למסורת ולצבע הירוק. הרגשתי רצוי ונתתי את כל מה שיכולתי בכל משחק. יש פה משהו מיוחד שרק כשנמצאים פה יום יום מבינים. הלוואי ואוכל להמשיך לשמח את כל מי שקשור במועדון הזה ואת כל מי שאוהב אותו. אני שמח שאמשיך לשחק יחד עם חלק משמעותי משלד השחקנים בעונה הקודמת ובטוח שזה יהיה לטובתנו. חושב שאנחנו חייבים לשאוף עוד יותר גבוה ממה שהשגנו העונה. נשאף, נתמיד, נצליח”.
סיכום עונת 19/20 של הפועל חיפה במספרים: מה שווי השחקנים ומי ללא חוזה: אוהד הפועל חיפה ניר בר, ערך סיכום מעלף על המספרים של הפועל חיפה בעונת הקורונה.
1. 275,000 ₪ (כ-69,000 יורו). הסכום שהקבוצה ‘שילמה’ ביחס לשווי השחקנים עבור כל נקודת ליגה. בהערכת שכר שחקנים של כ-13 מיליון ₪ בחלוקת 47 הנקודות שנצברו בעונה. לשם השוואה – מכבי חיפה ‘שילמה’ כ-620,000 ₪ (כ-155,000 יורו) לכל נקודת ליגה.
2. 6.03 מיליון יורו. שווי השחקנים בקבוצה, לפי החלוקה הבאה:
שוער: 300,000 יורו
הגנה: 2.25 מיליון יורו
מרכז שדה: 2.05 מיליון יורו
שחקנים קדמיים: 1.43 מיליון יורו
=====================
סך הכל: 6.03 מיליון יורו

3. 128 אלף יורו. שווי נקודת ליגה בהתאם לשווי השחקנים בהפועל חיפה. הממוצע אגב בליגת העל הינו 174 אלף יורו לפי 114.48 מיליון יורו – שווי השחקנים בליגת העל בחלוקת 658 – מספר הנקודות שנצברו בליגת העל לכלל הקבוצות.
4. 10. המקום של הפועל חיפה בליגת העל בשווי שחקנים. מכיוון שכך, ההישג של סיום העונה במקום ה-6 ראוי לציון (חיפה עקפה קבוצות בעלות שווי גדול ממנה: בני יהודה – 7.68 מיליון יורו, נתניה – 7.55 מיליון יורו, קריית שמונה – 6.48 מיליון יורו, אשדוד – 7.50 מיליון יורו). נתון זה מחדד בין היתר את ההצלחה של סילבס – שהצליח להפיק יותר מהסגל הקיים.
5. 11. שחקנים ללא חוזה לעונה הבאה: בלילתי, גולאן, לירן סרדל, ירין סרדל, אראל, ורמוט, זמיר, בוזגלו, פדידה, סילבסטר, מזרחי, לאלא, אלטרוביץ’, פישלר.
6. 7. שחקנים חתומים לעונה הבאה: בוריץ’, ווהבה, סירושטיין, מלול, קפילוטו, טליאס, בן בסט.
7. 2 מיליון יורו. ההפרש בין השחקן הכי יקר – יונתן כהן ממכבי תל אביב (2.4 מיליון יורו) לבין השחקן הכי יקר בהפועל חיפה לירן סרדל (0.4 מיליון יורו).

8. 200%. זו הקפיצה הגדולה ביותר באחוזים של שווי השוק והיא שייכת לסער פדידה – מ-50 אלף יורו ל-150 אלף יורו. אחריו נמצא את אלטמן – 50% (מ-200 אלף יורו ל-300 אלף יורו) וסרדל – 33.4% (מ-300 אלף יורו ל-400 אלף יורו). 2 שחקנים נוספים שערכם עלה בחיפה הם נס זמיר (+8%) ואלי בלילתי (+17%). השחקן שמוביל את ירידת השווי הוא אופיר מזרחי (-40%) ואחריו סילבסטר, בן-בסט, ורמוט וקדוש שחוו כ-20% ירידת ערך כל-אחד בשווי השוק שלהם.
9. 28.4 הגיל הממוצע של שחקני הפועל חיפה (הכי גבוה בליגה). 23.8 הגיל הממוצע של שחקני הקבוצה הצעירה ביותר בליגה – מ.ס. אשדוד (אפילו תינוקות קלינגר מגיעים לממוצע גילאים גבוה יותר מאשדוד – 24.3)
10. 10. מספר הנקודות שהפועל חיפה צברה בפלייאוף העליון.
11. 5 מיליון ₪. הסכום שכץ הוציא מכיסו ב-2019 כדי לאזן את התקציב של הפועל חיפה בעונה זו (גבוה ב-1.5 מיליון ₪ מ-2018).
תכלה שנה ומסכותיה…ניר בר
עדכון ראשון: 12.7.20, 7:50

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

הבשורה המשמעותית לתושבי נחלת ז’בוטינסקי בבנימינה בנושא נחל תנינים וכביש 652

בחורפים האחרונים, וכל שכן בחורף הגשום האחרון, נסגר כביש 652 לתנועת רכבים עקב הצפתו על ידי מי נחל תנינים | הצפות אלו נגרמו מכך שמעבר נחל תנינים מתחת לכביש בנימינה – זכרון יעקב (כביש 652), לא מסוגל להעביר את כל המים בזמן סערה

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן