Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

חמוטל בן זאב, ליל אלשטיין ונוספים: נבחרו 10 יקירי זכרון יעקב לשנת 2020

חמוטל בן זאב, ליל אלשטיין ונוספים: נבחרו 10 יקירי זכרון יעקב לשנת 2020

כמו מידי שנה, נבחרים יקירי זכרון בידי ועדת יקיר המושבה, בראשה עומד מ"מ וסגן ראש המועצה, מאיר ואנונו. בין הנבחרים השנה: נעמי צוקרמן, המשוררת חמוטל בן זאב, אשת העסקים לילי אלשטיין ועוד

ועדת יקיר זכרון בחרה להעניק את אות יקיר המושבה ל-10 תושבי זכרון יעקב, אשר פעילותם הביאה לשיפור החיים, לפיתוח ושימור המורשת במושבה. בשל מגבלות הקורונה, טקס קבלת אות יקיר המושבה יתקיים ביום ב’, ה-21.12 במתכונת מצומצמת. כאשר האירוע יתועד ויפורסם לאחר מכן לקהל הרחב. על פעילות הטקס שוקדת עמותת זמארין.

כמו מידי שנה, נבחרים יקירי זכרון בידי ועדת יקיר המושבה, בראשה עומד מ”מ וסגן ראש המועצה, מאיר ואנונו. עוד חברים בוועדה: דני ביתן, מזכיר המועצה ומרכז הוועדה; חברי המועצה משכית לאופר, פנינה סלמון, ומאיר ליאני וכן הפעיל החברתי וסגן ראש המועצה לשעבר, יצחק שגב.

זיו דשא, ראש המועצה שיעניק את אות ההוקרה לתושבים הנבחרים, אמר בעקבות הבחירה: “יקירים נכבדים, בתואר מכובד זה, אנו מבקשים לברך אתכם על מעשיכם למען המושבה וקהילת זכרון יעקב. כל אחת ואחד מכם הצליח להטביע את חותמו ולשפר את החיים של כולנו. כעת, כולנו תושבי זכרון יעקב מבקשים לעצור, ללחוץ את ידכם, ולומר תודה. דבר מעשיכם רב השנים אינו מובן מאליו. זכרון יעקב זכתה בכם – מי ייתן ופועלכם ישמש דוגמא והשראה לכולנו לעשייה ציבורית ולשינוי לטובה במרקם החיים”.

מאיר ואנונו, מ”מ וסגן ראש המועצה ויו”ר ועדת יקיר המושבה הוסיף כי “כמידי שנה ההתרגשות סביב בחירת יקירי המושבה בשיאה, גם השנה שמחנו לבשר על קבלת אות ההוקרה ל-10 תושבי המושבה הנפלאים, אשר הקדישו ומקדישים רבות למען קהילת זכרון יעקב. אני מבקש להודות לחברי הוועדה על עבודתם המסורה באיתור ובחירת יקיר המושבה לשנת 2020”.

ואלה הנבחרים:

נעמי צוקרמן

על תרומתה לחברה ולקהילה בזכרון יעקב. פעלה יותר מ-70 שנה בהתנדבות במסגרת ויצ”ו והאגודה למען החייל כמו גם בסיוע וחלוקת מזון למשפחות נזקקות במסגרת “קמחא דפסחא”. נעמי שאיבדה את שני הוריה בגיל צעיר, נולדה בגרמניה ועלתה לבדה לישראל בשנת 1940. בזכרון יעקב נישאה ליעקב צוקרמן ז”ל ולהם 3 ילדים.

חמוטל בן זאב

משוררת רבת כישרונות שבכל שיר משיריה משתקפים אהבת השפה העברית ואהבת הארץ שהיו והינם נר לרגליה. פעילה חברתית המייצגת את האמונה בטוב וברוח האדם, מתנדבת בחסד, מופיעה בהתנדבות בבתי הספר, גני ילדים ובספריה הציבורית וזאת כדי להטמיע בתלמידים את אהבת הזמר והשפה העברית. כמו כן, חמוטל מתנדבת במסגרת המחלקה לתרבות יהודית, מתנ”ס זמארין במפגשי תרבות ושירה. בנוסף, חמוטל לקחה חלק בהקמתו של בית ספר קשת וקידמה את פעילות בתל”י במושבה לקירוב לבבות בין חילונים לדתיים. בנוסף, היא משמשת כמנטורית בהתנדבות למוזיקאים צעירים במושבה ומסייעת להם בתחילת דרכם המוזיקלית. את מרבית שיריה כתבה חמוטל בזכרון יעקב ומסבה גאווה גדולה למושבה ולקהילה.

מיכל ערד

על פעילות רבת השנים בטיפוח ושימור חורשת לנגה, בנוסף פעילה בקבוצת מתנדבים למען החורשה, ארגון מפגשי יצירה ופעילויות נוספות בתחום החורשה לאנשי היישוב ובשיתוף פעולה עם בית ספר ניל”י.

תמר ורפי טיילור

תמר ורפי הם ילידי אנגליה החיים בישראל מזה 15 שנה, אשר פועלים מזה שנים רבות בהתנדבות צנועה וחסרת היומרה, לסיוע לזולת. במהלך השנים ארגנו בביתם תערוכות, סדנאות יצירה, מופעים מוזיקליים וקבלות שבת. פעלו להבאת קבוצות תיירים לארץ ישראל בכלל ולזכרון יעקב בפרט, הדריכו בהתנדבות קבוצות תיירים דוברי אנגלית, על מנת להראות את פניה היפות של ארצנו, ומייצגים את ישראל כשגרירים של רצון טוב לשיפור תדמיתה של המדינה.

לילי אלשטיין

בת המושבה למשפחות המייסדים בונשטיין ובלומנפלד, תרמה רבות למדינת ישראל, שירתה בפלמ”ח והשתתפה בקרבות בנגב. נרתמה להציל אייקון ישראלי, אחד ממבני המושבה הגדולים והיפים ביותר והקימה את מלון אלמא. לילי השקיעה את מיטב כוחה, מירצה וכספה בפרויקט, ובכך חיזקה את אופיו של הישוב כפנינה תיירותית וכמרכז למוסיקה ואומנויות.

מרגלית ברודפלד

על פעילותך הענפה למען תרבות הפנאי של האזרחים הוותיקים בזכרון יעקב. מרגלית, תושבת זכרון יעקב מזה 20 שנה, פועלת ומסייעת לתושבי הגיל השלישי. מרגלית הקימה עבורם ספריה ניידת אותה רכשה מכספה, סייעה בעריכת קניות ברכבה, ארגנה ערבי מוזיקה בביתה ולימדה את שפת האידיש. פועלה של מרגלית לאורך השנים מבטא את הרצון הפשוט לסייע ולתרום בצנעה

יעקב סמסונוב

דור רביעי למשפחת המייסדים. חקלאי ואוהב אדמה, אשר חינך גם את הדורות הבאים לעבודת האדמה ולאהבת ארץ האבות. השתתף במערכות ישראל, פעל רבות על מנת להביא את צנרת המים הראשונה לאזור “אום אל תות” ובכך אפשר את פיתוח החקלאות, התנדב במשמר האזרחי, פעל למען מיעוטי יכולת וחילק בעבורם מזון, סייע בהקמת סניף האגודה למען הסרטן, אשר רעייתו שרה שימשה כיו”ר הראשונה באגודה.

אתי דלויה

על פועלה רב השנים בחיזוק הקשר עם העיר התאומה, שרנטון לה-פון שבצרפת, ארגון חוגים וסיוע בגיוס כספים למתן מלגות וסיוע למשפחות נזקקות, ארגון וליווי כיתות לימוד לאוכלוסייה הוותיקה, והתנדבות במסגרת מועדון רוטרי.

לאה שרון

על התנדבות רבת שנים במגוון רחב של פעולות כגון שותפות בהקמת יחידת התנועה של משטרת זכרון יעקב, ופעילויות סיור במסגרת מחלקת התנועה, השתתפות בתפיסות מחוללי פשיעה רבים ואף השתתפות במבצעי המשטרה. כמו כן, הדרכות בנושא זהירות בדרכים בגני ילדים ובבתי ספר, קופות חולים, סיוע לסטודנטים וניצולי שואה במסגרת מחלקת הרווחה ובשיתוף ויצ”ו. בכך הגב’ שרון תרמה לשיפור הבטיחות ורווחת חיי התושבים במושבה.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן