Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

התשתיות הרעועות בבנימינה-גבעת עדה: השקעה של מיליוני שקלים יצאה לדרך

הסדרת מים ביוב, סלילה והקמת מדרכות ברחוב השעורה, עבודות תשתיות ובינוי כולל הקמת כיכר חדשה ברחובות הציפורן והשיש, עבודות תשתית ברחוב האלה בגבעת עדה, תשתיות מים וביוב ברחוב הגפן ועוד | במועצה יוצאים במבצע תשתיתי למושבות

תנופת פיתוח תשתיות בבנימינה וגבעת עדה:  בשנה האחרונה מתבצעת עבודה אינטנסיבית של פיתוח תשתיות ברחבי המושבות בעלות של מילוני שקלים. “מערכת התשתיות הקיימת בבנימינה ובגבעת עדה חסרה מאוד. בחלק מהמקומות מדובר בתשתיות ישנות שדורשות חידוש ובמקרים אחרים לא קימות תשתיות ראויות כלל”, מסביר ראש המועצה, איתי ויסברג ומוסיף כי בימים אלו שוקדים על תוכנית כוללת רב שנתית לפיתוח כל התשתיות במושבות.

המועצה מסיימת בתקופה זו פרויקט של פיתוח תשתיות הכוללות הסדרת מים ביוב, סלילה והקמת מדרכות ברחוב השעורה בבנימינה בעלות של כשני מיליון שקלים. במקביל מתבצעות עבודות תשתיות ובינוי כולל הקמת כיכר חדשה ברחובות הציפורן והשייש. עלות הפרויקט מוערכת ב-4.2 מיליון שקלים וצפויה להסתיים בחודשים הקרובים.

במקביל, נבחר קבלן לביצוע עבודות תשתית ברחוב האלה בגבעת עדה. הקבלן נמצא כרגע בשלבי אישורים אל מול הרשויות. היקף הפרויקט הוא כ- 2.7 מיליון שקלים והוא צפוי להימשך כשמונה חודשים מרגע תחילת העבודות. לרחוב בוצע תכנון מחודש במטרה לשמר את עץ האלון הוותיק שנמצא ברחוב שהינו חלק בלתי נפרד מהאופי של השכונה.

לאחר שנים ארוכות המועצה החלה לפני מספר חודשים בביצוע תשתיות מים וביוב ברחוב הגפן שיכלול גם שיקום דרכים. פרויקט זה יאפשר לתושבי הרחוב להתחבר למערכת הביוב ובכך למגר את בורות הספיגה הקיימים כיום ברחוב. הפרויקט צפוי להסתיים בעוד כשלושה חודשים.

הפיתוח ברחבי המושבות || צילום: דוברות המועצה

בשבוע שעבר החלה המועצה בביצוע עבודות ברחוב התלתן בבנימינה בין היתר הוחלפה תשתית המים והביוב ובהמשך יסללו ויוסדרו שבילים ברחוב בעלות הנאמדת בכ150 אלפי שקלים וצפוייה להסתיים בעוד כחודשיים. זה פרויקט שמתקשר ישירות עם פרויקט השלמת התשתיות ברחוב השעורה המרחיב את מערכת השבילים המשרתת את הולכי הרגל.

מהנדסת המועצה, אדר’ שרון פישמן מציינת כי “אנו פועלים לשדרג את מערכת התשתיות הישובית ולמגר את בורות הספיגה הקיימים במושבות על ידי הקמת תשתיות ביוב במקומות החסרים ובכך לאפשר לתושבים להתחבר למערכת ביוב. במקביל אנו שוקדים על מערכת שבילים יישובית שיאפשרו עדיפות להולכי רגל. מדובר בעבודה רחבה מאוד שהחלה אך צפויה להימשך בשנים הקרובות”.

ראש המועצה איתי ויסברג אמר השבוע כי “לצערי, מצב תשתיות הבסיס ברחובות רבים במושבות אינו מספק או עומד בסטנדרטים מודרניים. זו ירושה מאתגרת שאת פתרונה הצבנו כאחד מיעדי המועצה . בשנים האחרונות משנה המועצה את מדיניות פיתוח התשתיות – מפתרון נקודתי של בעיות תשתית לתכנון כולל רב שנתי. המטרה שכל תושב ידע ברמה סבירה של וודאות מתי התשתית הנוגעת לו תטופל. פערים של שנים אמורים להסגר בתוך חמש השנים הקרובות”.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן