Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

הצ’ולנטיה התגייסה למען הילדים: מהשפעות המלחמה בפרדס חנה-כרכור

הצ’ולנטיה התגייסה למען הילדים: מהשפעות המלחמה בפרדס חנה-כרכור

אורן מחלב, המוכר כבעלים של הצ'ולנטיה במושבה, שיתף בחוויות הקשות שלו מהלוויה של בת של חברים בה נכח, קורבן נוסף בשרשרת כואבת במסיבה בקיבוץ רעים | בעקבות הכאב, הודיע שכל ילד שיגיע למקום באותו יום עם הוריו יזכה למנה על חשבון הבית. "לתת, לשחרר, להיות, להרגיש כמה שיותר", כתב

מלחמת ‘חרבות ברזל’ מוציאה מעם ישראל לא מעט מחוות התנדבותיות מרגשות. בסוף השבוע שעבר בלטה אחת מהן, תודות לפוסט מרגש שפרסם אורן מחלב, הבעלים של ‘הצ’ולנטיה’ בפרדס חנה-כרכור.

“השבוע היינו בהלוויה של בת של חברים שנרצחה במסיבה בקיבוץ רעים הי”ד, הלוויה שהותירה עלי רושם גדול מאד, עוררה הרבה מחשבות בכל התחומים אבל בעיקר חיזקה אצלי נקודה אחת משמעותית. השבר עמוק מאד והכאב בלתי נתפס”, כתב מחלב .

“כשהיינו בהלוויה, שמענו את ההספדים וכל אחד – דוד, דודה, אח, אחות, אמא, אבא. כל אחד מהמספידים סיפר על קשר מיוחד עם הנרצחת, שיחה מיוחדת, תחביב משותף, געגועים, שיחות וכו’. מה שכל הזמן רץ לי בראש הוא כמה חשוב לחזק את הקשר המשפחתי בכלל ואת הקשר עם הילדים בפרט”, הוסיף בהתרגשות.

“אף אחד מהמספידים לא הזכיר את הציונים שלה במבחנים. כולם הזכירו תחושות ורגשות, ואתה פתאום מבין ושואל את עצמך מה שווה הכל, מה באמת חשוב, מה העיקר, ואתה מגיע למסקנה אחת ברורה – חובה להשקיע בקשר עם הילדים כמה שיותר – עוד חיבוק, עוד ליטוף, עוד ‘אני אוהב אותך’, עוד טיול ועוד גן שעשועים, ולהיות איתם ולהקשיב כמה שיותר. אתה אף פעם לא יכול לדעת מה יקרה וזה מה שנשאר באמת – רק זה מה שיישאר”.

הצ’ולנטיה של אורן בעקבות המצב | צילום מסך

“מאז אני מנסה מאד להתחזק בדבר הזה, אבל אני מבקש בפוסט הזה לעשות משהו משמעותי יותר, משהו שיתרום לדבר הזה, יפעל וישפיע – להוסיף אור בתחום הזה של חיזוק הקשר”, כתב. “ולכן , כל אבא/אמא שיגיעו הערב לצול’נטיה וישבו אצלנו יחד לאכול עם הבן או הבת – ככה שניהם יחד יזכו לזמן איכות סוליקו .אנו נעניק את המנה השנייה עבור הילד ללא עלות על חשבוננו .יהי רצון שזה אכן יסייע לחיזוק הקשרים ויהיה לעילוי נשמת הנרצחת”.

לסיום, הדגיש מחלב כי אינו מזכיר כלל את שמה של הנרצחת שלא יהיה חלילה לשימוש לצורכי מסחר. “במסגרת ההתחזקות בכך לקחתי את הבת איתי לעבודה”, חתם. “היא גם זו שצילמה את התמונה – לתת, לשחרר, להיות, להרגיש כמה שיותר”.

הפרסום זכה כמובן לשלל חיזוקים בנוסח “תזכו למצוות”, “כמה אור אתה מפיץ” ו-“יישר כוח”, ולנו לא נותר אלא להצטרף לברכות, לברך על המחווה ולייחל כמו כולנו לימים טובים ושקטים יותר. ואם יש גם חמין איכותי תוך כדי, הרי זה משובח.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן